برگزیده های پرشین تولز

هتل های ارزان قیمت در پوکت

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
۱- هتل ادن هاستل پوکت
86139931.jpg

یکی از هتل های ارزان در پوکت ، ادن هاستل است که از هتل های ۲ ستاره به شمار می رود . این هتل در فاصله ی کوتاهی از جاذبه های قدیمی شهر پوکت ، موزه تایلندی هوآ و Chinpracha House واقع شده است . بنای یادبود Saphan Hin در ۲ کیلومتری از هتل ادن است . فرودگاه بین المللی پوکت در فاصله ۲۷ کیلومتری از هتل قرار دارد .این هتل دارای اتاق های تهویه مطبوع با وای فای رایگان می باشد . هتل همچنین یک سالن استخر بی نظیر دارد .


۲- هتل اکامون مانشن پوکت

Ekkamon-Mansion-Hotel.jpg

هتل آپارتمان اکامون مانشن از هتل های ۲ ستاره است که در مرکز شهر پوکت ، در فاصله ۱۰ دقیقه ای از ایستگاه اتوبوسرانی پوکت وفروشگاههای رابینسون واقع شده است و تنها ۳۰ دقیقه رانندگی از سواحل کاتا ، پاتونگ و کارون فاصله دارد . همه ی اتاقهای هتل دارای سیستم تهوی ی مطبوع هستند و مجهز به یخچال و تلویزیون کابلی است. اتاق ها دارای یک حمام اختصاصی مجلل با دوش گرم هستند . و روزانه ۲ بطری آب آشامیدنی رایگان دارند .

۳- هتل بست استی هاستل پوکت

best-stay.jpg

هتل بست استی هاستل در قلب شهر قدیمی پوکت قرار دارد . این هتل در ۲۷ کیلومتری فرودگاه واقع شده و تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه اتوبوس محلی فاصله دارد . اتاق های هتل دارای بالکن هستند و با تلویزیون صفحه نمایش تخت ، تهویه ی مطبوع و صندوق امانات مجهز شده اند . مهمانان به حمام مشترک با دوش دسترسی دارند . این خوابگاه دارای یک باغ و حیاط خلوت است . مهمانان می توانند دوچرخه اجاره کنند و اطراف را جستجو کنند . خدمات خشکشویی نیز در دسترس است . پارکینگ عمومی رایگان و اینترنت رایگان نیز وجود دارد .


۴- هتل کافه ۶۶ هاستل پوکت

Cafe66-Hostel-Hotel.jpg

هتل کافه ۶۶ در ۳۰۰ متری از شهر قدیمی پوکت قرار دارد . این هتل تقریبا ۵۰۰ متر از موزه تایلند هوآ فاصله دارد و در ۱ کیلومتری از Robinson Ocean Phuket واقع شده است . بنای یادبود Saphan Hin در فاصله ۱٫۹ کیلومتری هتل قرار دارد . این هتل از هتل های ۲ ستاره می باشد و دارای زمین بازی کودکان است .


۵- هتل گاتوم هاستل اند رستوران ۲ پوکت

Gotum-Hostel-Restaurant-2-Hotel.jpg

هتل گاتوم هاستل اند رستوران ۲ در ۱۰۰ متری از شهر قدیمی پوکت ، ۳۰۰ متری موزه تایلندی هوما و ۶۰۰ متر از خانه چینپراچه واقع شده است . فرودگاه بین المللی پوکت در فاصله ۲۶ کیلومتری هتل قرار دارد . این هتل آپارتمان دارای یک رستوران ، یک بار و WFi رایگان است . تمام اتاق ها با تهویه مطبوع ، تلویزیون ماهوارهای با صفحه نمایش تخت و نشیمن مجهزند . حمام اختصاصی در اتاق ها وجود دارد . این هتل از ارزان ترین هتل های پوکت است .


۶- هتل روم پالاس پوکت
Rome-Place-Hotel.jpg

هتل روم پالاس از هتل های ۳ ستاره است که در قلب شهر پوکت قرار دارد . این هتل کمتر از ۵ دقیقه از مراکز خرید مختلف ، بازارها ، رستوران ها ، مکان های تفریحی و شب زنده داری ها واقع شده است . مهمانان می توانند از طیف وسیعی از فعالیت ها را انتخاب کنند . این هتل دارای امکانات مناسبی است و اقامت راحتی را برایتان رقم می زنند و دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در این هتل در نظر گرفته شده است .


۷- هتل گست هاوس ۴۳ پوکت
284567_14021311410018328480.jpg

هتل گست هاوس ۴۳ از هتل های ۲ ستاره است که در منطقه قدیمی شهر پوکت است . معماری چینی و پرتقالی با اتاق های راحت و یک گالری هنری معاصر از ویژگی های این هتل است . با ۱۰ دقیقه رانندگی به تپه رانگ و ۱۵ دقیقه به سنترال فستیوال خواهید رسید . اتاق های هتل دارای سقف های بلند با دکوراسیون زیبا هستند و با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع ، تلویزیون کابلی و حمام اختصاصی مجهز شده اند .

۸- هتل لوما هاستل پوکت

Loma-Hostel-At-Phuket-Town-Hotel.jpg

هتل لوما یکی دیگر از هتل های ۲ ستاره است که اقامتی ارزان را برایتان دارد . این هتل در نزدیکی موزه تایلندی هوآ و خانه چین پرچا قرار دارد . فرودگاه بین المللی پوکت تنها ۲۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد . این هتل دارای امکاناتی چون میز پذیرش ۲۴ ساعته ، میز تور و صندوق امانات می باشد .


۹- هتل سانی هاستل پوکت

Sunny-Hostel-Phuket-Hotel.jpg

هتل سانی هاستل تنها در ۱۰۰ متری از موزه تایلندی هوآ در شهر پوکت قرار دارد . این هتل از هتل های ۲ ستاره است که در ۲۰۰ متری از شهر قدیمی پوکت و ۴۰۰ متر از خانه چینپراچه است. فرودگاه بین المللی پوکت در ۲۶ کیلومتری است . هر اتاق هتل دارای تهویه مطبوع ، یک کف پوش چوب / چوب پارکت و یک میز است . حمام مشترک دارای دوش ، دمپایی و حوله است .


۱۰- هتل د وان پلیس پراسارت پوکت

The-One-Place-Prasart-Hotel.jpg

هتل د وان پلیس پراسارت از هتل های ۲ ستاره و ارزان قیمت پوکت است . اتاق های هتل با تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان ، تلویزیون ۳۲ اینچ کابلی ، یخچال و صندلی مجهز هستند . امکانات حمام در اتاق ها نیز موجود است . در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای محلی را میل کنید . پذیرش ۲۴ ساعته ، سرویس بلیط ، مینی مارت ، پارکینگ رایگان ، شاتل فرودگاه و .. از دیگر امکانات این هتل می باشد .
 
بالا