برگزیده های پرشین تولز

www.net-tours.net

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2017
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
0
سن
25
سنگاپور یکی از قطب های بزرگ گردشگری در جنوب شرقی آسیاست ، که سالانه میلیون ها گردشگر به بازدید از این کشور می پردازنند . طبق همین مسئله امری طبیعی است که تعداد زیادی هتل در این کشور قرار گرفته باشند . اگر شما هم قصد سفر به سنگاپور را داشته باشید حال چه با تور سنگاپور چه به صورت شخصی نیاز به سطحی آشنایی در ارتباط با هتل های سنگاپور هستید . ما در این مقاله سعی کرده ایم که تعدادی از این هتل ها را برای شما معرفی کرده تا بتوانید مناسب ترین هتل برای خود را از میان انبوهی از هتل ها انتخاب کنید .

هتل های 3 ستاره سنگاپور
هتل های سه ستاره به دلیل قیمت پایین تری که نسبت به هتل های 4و 5 ستاره دارند مقصد بسیاری از گردشگران هستند . تعداد این هتل ها بسیار بیشتر از هتل های دیگر است . باید این نکته را نیز ذکر کرد که این هتل مقصد مسافران بسیاری از تور های نوروزی سنگاپور است .

KamLengHotel.jpg


هتل کام لنگ سنگاپور: این هتل در سال 1927 و در خیابان Jalan Besar ساخته شده است و در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل کام لنگ با خلیج مارینا و مرکز خرید مصطفی سنتر حدود 10 دقیقه فاصله دارد . در این هتل اینترنت WIFI ، پارکینگ برای مسافرین ، خشکشویی ، خدماتی ویژه معلولین ، رستوران و... برای مسافران در نظر گرفته شده است که تمامی مسافران می توانند از این امکانات استفاده کنند . کارکنان این هتل علاوه بر زبان مالایی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند .

30561186.jpg


هتل آرتون بوتیک سنگاپور : این هتل در مرکز منطقه Lavender واقع شده است و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی Changi چیزی نزدیک به 20 دقیقه می باشد . هتل به طور کلی جوی آرام دارد ، شما می توانید نهایت آرامش را در کنار سوییت های مدرن این هتل تجربه کنید . فاصله این هتل تا فروشگاه مصطفی سنتر حدود 5 دقیقه با پای پیاده است ، که شما را از استفاده از تاکسی راحت می کند . این هتل امکاناتی همچون اینترنت WIFI ، پارکینگ برای مسافران ، خشکشویی ، سیستم تهویه به روز ، فکس و ... مجهز شده است . از تنها ایرادات این هتل می توان به نبود رستوران در هتل اشاره کرد که رستوران های اطراف هتل این مشکل را حل کرده اند . کارکنان این هتل علاوه بر زبان مالایی به زبان چینی و انگلیسی نیز مسلط هستند .
هتل های 4 ستاره سنگاپور
هتل های چهار ستاره نسبت به هتل های سه ستاره از قیمت بالاتری برخوردارند اما این تفاوت در کیفیت و نوع خدمات نیز تاثیر بسیاری دارد . این هتل ها در ایام سال نو میلادی مقصد بسیاری از گردشگران هستند و بیساری از مجریان تور های کریسمس سنگاپور از این هتل ها در تور های خود استفاده می کنند .

96909_15011420080024608258.jpg


هتل رویال سنگاپور : این هتل در منطقه Novena قرار گرفته است و شامل 311 اتاق و همچنین سوییت های لوکس می شود . هتل تا مرکز خرید بزرگ Orchard نزدیک به 5 دقیقه فاصله دارد . هتل دارای 4 رستوران بزرگ است که در آن ها انواع غذاهای بین اللملی سرو می شوند . این هتل دارای امکانات ورزشی همچون سالن بیلیارد ، استخر روباز ، باشگاه ورزشی ، سونا و... می باشد . همچنین اماکانت رفاهی نیز همچون سوئیت خانوادگی ، پرستار بچه ، فروشگاه ، سوئیت عروس ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن ، سالن برگزاری جلسات و... در خود جای داده است . کارکنان این هتل علاوه بر زبان مالایی به زبان های انگلیسی ، چینی و فیلیپینی نیز مسلط هستند .

14870654.jpg


هتل کوالیتی مارلو سنگاپور : این هتل در منطقه Balestier قرار گرفته است وفاصله آن تا مرکز Balestier تنها 5 دقیقه است . فاصله هتل تا فرودگاه Changi نیز تقریبا 20 دقیقه است . این هتل دارای 240 اتاق در کنار سوییت های لوکس است . این هتل دارای اینترنت WIFI ، رستوران ، ترانسفر فرودگاهی ، نگهداری از کودک ، اجاره دوچرخه ، محل کشیدن سیگار و... است . هتل دارای امکانات ورزشی نیز همچون استخر سرباز ، باشگاه بدنسازی ، سونا و ماساژ است . کارکنان این هتل علاوه بر زبان مالایی به زبان های انگلیسی ، چینی و فلیپینی نیز مسلط هستند .

هتل های 5 ستاره سنگاپور
هتل های پنج ستاره در سنگاپور دارای سطح قیمت بالاتری نسبت به هتل های 4 و 3 ستاره اند و به همین علت کمتر مورد توجه مجریان تور های سنگاپور قرار می گیرند . مسافران اینگونه هتل ها را بیشتر افراد ثروتمند تشکیل می دهد .

item_1_thumbnail_carousel-img_740_416(1).jpg


هتل رافلز سنگاپور : بنیان گذار این هتل یعنی استمفورد رافلز هرگز این فکر را نمی کرد که مهمان خانه کوچک 10 اتاقی او روزی به یکی از مجلل ترین هتل های دنیا تبدیل شود . این هتل دارای بیش از 125 سال قدمت و سابقه درخشان در زمینه هتل داری است و در طول این سالیان مهمانان بزرگی همچون ملکه الیزابت ، مایکل جکسون ، آلفرد هیچکاک ، همینگوی و... بوده است . امکانات این هتل به قدری وسیع است که هر چه شما به آن فکر بکنید در این هتل برای شما مهیا است اما این پادشاهی در قصری به این شکوه و عظمت خرج زیادی را نیز به همراه دارد که هرکسی توان پرداخت آن را ندارد .

امیدواریم اطلاعاتی هر چند اندک در ارتباط با هتل های سنگاپور در اختیار شما گذاشته باشیم . شما می توانید هم اکنون جزئیات و قیمت تور ها و هتل های سنگاپور را در وبسایت نت تور مشاهده کنید
 
بالا