برگزیده های پرشین تولز

هتل های ۵ ستاره بانکوک

marzieh66

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آپریل 2016
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
1
سن
37
هتل های ۵ ستاره بانکوک

شهر بانکوک از پرجمعیت ترین شهر های کشور تایلند بوده و در زبان محلی به کرونگیتپ به معنای شهر فرشته ها شهرت دارد . این شهر به دلیل امکانات تفریحی در بین گردشگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا هتل های بانکوک مورد استقبال توریست های تایلند می باشد. در زیر تعدادی از هتل های زیبا و مجلل شهر بانکوک را معرفی می کنیم .

هتل لمریدین بانکوک(Le Meridien bangkok)
این هتل یکی از هتل های ۵ ستاره تایلند می باشد که مکانی مناسب برای یافتن آرامش و تفریح است. هتل لمریدین شامل ۲۸۲ اتاق از نوع ۲ تخته، سووئیت, دولوکس می باشد تمام اتاق ها امکانات رفاهی بی نظیری برای اطمینان از یک حس بی نظیر از راحتی در اختیار شما قرار می دهند که برای راحتی مهمانان هر اتاق دارای امکاناتی نظیر حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, صندوق امانات است . برای آسایش گردشگران، هتل شامل خدماتی چون جعبه ایمنی ، Wi-Fi در مناطق عمومی، کافه کنار استخر و اطلاعات می باشد . استخر روباز، آبگرم، سونای بخار، سالن بدنسازی و اتاق ماساژ هتل از جمله مکان های ورزشی ایده آل برای استراحت بعد از یک روز خسته کننده هستند. هدف شما از سفر هرچه باشد هتل ۵ ستاره ی لمریدین بانکوک یک انتخاب عالی برای اقامت در بانکوک می باشد.

le_meridien_bangkokbestgasht-qprbestgasht-qpr.jpg

هتل رامادا پلازا منام( Ramada Plaza Menam Hotel)
یکی دیگر از هتل های بانکوک هتل رامادا پلازا منام است که ۵۲۵ اتاق، استخر روباز و ۹ رستوران برای آسایش و راحتی گردشگران در آن تعبیه شده است. در هتل رامادا پلازا منام سرویس حمل و نقل رایگان در دسترس است و این مکان فاصله کمی تا مرکز خرید و منطقه تفریحی Silom دارد و ۴۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. اتاق های هتل دارای دکوری بسیار زیبا و مدرن تایلندی , تلوزیون با کانال های ماهواره ,میز کار، میز قهوه, حمام بزرگ و مجهز، وای فای رایگان در سرتاسر هتل است.امکانات ماساژ ,سونا و اتاق بخار , خدمات زیبایی در اختیار مهمانان می باشد.انواع غذا و نوشیدنی در رستوران هتل سرو می شود. و سرویس اتاق بصورت ۲۴ ساعته است.

ramada_plaza_menam_hotelbestgasht-qprbestgasht-qpr.jpg

هتل سنتارا گرند( Centara Grand Hotel)

یکی از مجلل ترین هتل های این شهر هتل سنتارا گرند می باشد که از معماری مدرن و جدید در ساخت آن بهره گرفته شده است . این هتل بیش از ۵۰۰ اتاق و سوئیت دارد که همگی این اتاق ها و سوئیت ها بسیار زیبا و مجلل می باشند که برای همه ی گردشگران با سلایق مختلف سفری راحت و خاطره انگیز را به جا می گذارد سنتارا گرند در منطقه مرکزی بانکوک قرار دارد و در میان انبوهی از مراکز خرید واقع شده است و دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و ترن هوایی و همچنین مراکز خرید را دارا می باشد . از جمله خدمات و امکانات این هتل می توان به تهویه مطبوع، رستوران، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، صندوق امانات، خدمات پزشکی، رستوران و کافی شاپ فضای باز، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاقها، استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی و آسانسور اشاره کرد.

centara_grand_hotelbestgasht-qprbestgasht-qpr.jpg

هتل آوانی اتریوم( Avani Atrium Hotel)

هتل آوانی اتریوم یکی دیگر iز هتل های ۵ ستاره بانکوک می باشد که در منطقه Sukhumvit قرار دارد این هتل لوکس در فاصله ۷۰۰ متری از ایستگاه متروی فچابوری واقع شده است همچنین این هتل بیش از ۵۰۰ اتاق دارد که هر کدام از آنها دارای دکوری مدرن با پنجره هایی بزرگ با نمایی زیبا از شهر بانکوک هستند داخل اتاق ها تهویه مطبوع ‏هوا، تلویزیون با شبکه های کابلی وجود دارد. از امکانات ورزشی آوانی اتریوم می توان استخر، سالن بدنسازی اشاره کرد. میهمانان می توانند از امکانات جکوزی، اینترنت ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل و پارکینگ به صورت رایگان استفاده کنند. در این هتل خدمات تبدیل ارز نیز ارائه می شود. ‏رستوران هتل کل روز باز است و هم غذا را به صورت بوفه سرو می کند هم به صورت منو . هتل در فاصله ۴٫۸ کیلومتری Night Market قرار دارد و با ۲۵ دقیقه رانندگی از فرودگاه سووارنابومی به محل هتل می رسید .منطقه هوآی خوانگ یک انتخاب ایده آل برای مسافران علاقه مند به انواع خوردنی ها ، خرید و مکان های دیدنی می باشد.

avani_atrium_hotelbestgasht-qprbestgasht-qpr.jpg


هتل پلازا آسنی( Plaza Athenee Hotel)
هتل پلازا آسنی در قسمت مرکزی شهر بانکوک قرار دارد و از جمله هتل های سلطنتی این شهر است. به دلیل اینکه این هتل فاصله کمی با ایستگاه ترن سریع السیر Ploenchit دارد مهمانان می توانند از مراکز گردشگری، تفریحی و مراکز خرید آن بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید.این هتل لوکس و زیبا در فاصله چند قدمی از فروشگاههای معروف بانکوک قرار دارد و از شلوغی خیابان های شهر به دور است. این هتل دارای ۳۷۴ اتاق و سوئیت زیبا و مرفه با امکاناتی مانند تهویه مطبوع ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای ، پخش دی وی دی، یخچال و قهوه / چای ساز ، دوش، حمام و دسترسی به اینترنت بی سیم همراه با چند خط تلفن می باشداینترنت رایگان Wi-Fi در این هتل قابل استفاده می باشد. امکانات رفاهی و تفریحی این هتل شامل استخر تایلندی، سالن اسکواش، سالن ورزش، آبگرم با سرویس کامل با کمک درمانگران زبردست می باشهد که باعث شهرت پلازا آسنی گشته است. گردشگران میتوانند غذاهای بین المللی، چینی، فرانسوی و تایوانی را در یکی از ۵ رستوران این هتل تجربه کنند.منطقه پاتوموا Pathumwan برای افرادی که به خرید کردن و غذاخوردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد. هدف از سفر هر چه باشد این هتل مکان مناسبی برای مسافران تایلند است.

 
بالا