برگزیده های پرشین تولز

هتل هیلتون استانبول

netistanbul

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2016
نوشته‌ها
1,432
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
استانبول
هتل هیلتون استانبول
هتل هیلتون استانبول یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول است که مسافران و گردشگران تور استانبول بسیار از این هتل راضی بودند. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 24 متر و تا دریا 3 کیلومتر می باشد. هتل هیلتون در نیمه ی اروپایی استانبول واقع شده و به تنگه بسفر مشرف است و مکانی مناسب برای اقامت می باشد. این هتل دارای 15 سوئیت، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق EXECUTIVE و 431 اتاق استاندارد می باشد که اتاق های این هتل چشم اندازی زیبا و دلنشین به باغ و تنگه بسفر دارند و به سبک ترکی طراحی شده اند.

هتل هیلتون استانبول دارای 3 رستوران مختلف می باشد که انواع غذاهای تازه دریایی و نوشیدنی ها در تریا و رستوران شاد "Veranda Grill"، سرو میشود. همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد. مسافران تور استانبول، از چشم انداز عالی و انواع غذاهای ترکی و بین المللی که در تراس رستوران "بسفر" سرو میشود، لذت می برند. رستوران "اژدها" نیز انواع غذاهای کاستونی وشسوانی را سرو می کند.

امکانات هتل هیلتون برای گردشگران و مسافران تور استانبول شامل استخر روباز، سونا، استخر کودکان، حمام ترکی، ماساژ، رستوران سر باز، زمین تنیس، خشکشویی و اتوشویی، سیستم حرارتی و برودتی مرکزی، فضای سبز، سالن فیتنس، سان آرایشی، صندوق امانات، سالن و تجهیزلت برقراری کنفرانس، مراکز خرید، حمام و سرویس حمام و سشوار و... می باشد.



هتل هیلتون استانبول



اتاق هتل هیلتون استانبول



استخر هتل هیلتون استانبول



رستوران هتل هیلتون استانبول

 
بالا