برگزیده های پرشین تولز

هتل وو استانبول

تورترکیه

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2016
نوشته‌ها
1,680
لایک‌ها
2
سن
27
محل سکونت
ترکیه
هتل وو استانبول
هتل ۵ ستاره وو استانبول در سال ٢٠٠٧ ساخته شده و یک هتل عالی برای سفر های کاری و توریستی تور استانبول می باشد که از نظر امکانات بسیار ایده‌آل است. این هتل در نزدیکی مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته و فرودگاه بین‌ المللی آتاتورک و ایستگاه مترو در چند قدمی هتل قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر استانبول نیز ١۶ کیلومتر است. مرکز یشیلکوی که فروشگاه، رستوران و بارهای بسیار زیبا و متفاوت دارد فقط ۵ دقیقه پیاده تا هتل وو فاصله دارد و بناهای تاریخی و دیدنی شهر مانند مسجد کبود و کاخ توپ‌ کاپی نیز با وسایل حمل و نقل عمومی در ٢٠ دقیقه‌ای هتل هستند. ایستگاه مترو ۲۰۰ متر از هتل وو فاصله دارد و این هتل در فاصله ۵ کیلومتری از سواحل دریای مرمره قرار دارد. برای اقامت در این هتل تور استانبول بهترین انتخاب است.

هتل وو استانبول داری ٢٧۵ اتاق است و این اتاق ها بسیار شیک و مجلل به همراه تلویزیون LCD با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع مجزا با پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق هستند حمام اختصاصی با وان و سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌ساز و تخت دونفره یا کینگ‌ سایز نیز از سایر امکانات هر اتاق برای مهمانان تور استانبول است. با انتخاب تور استانبول برای سفر به این شهر زیبای تاریخی امکان اقامت در این هتل برای شما مهمانان تور استانبول فراهم خواهد شد و شما گردشگران تور استانبول سفر خوشی را تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل پنج ستاره وو استانبول
استخر, ماساژ, سونا, حمام ترکی و بخار, استخر سر پوشیده, اتاق و امکانات برای معلولین, اتاقهای VIP, مرکز بدنسازی, خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه, صبحانه در اتاق, اتو کشی, فروشگاه هدایا و سوغات, کرایه ماشین, تورهای استانبول, فکس و کپی, مرکز تجارت, تهیه بلیط, رستوران, پذیرش شبانه روزی, روزنامه, اتاقهای پاک و بدون سیگار, آسانسور, پذیرش و تحویل سریع, گاوصندوق, انبار بار و چمدان, فروشگاه در هتل, تهویه, محل مخصوص کشیدن سیگار, بار, اتاقهای ضد صدا, گرمایش, خدمات گردشگری تور استانبول.



هتل وو استانبول



اتاق هتل وو استانبول



رستوران هتل وو استانبول



رزرویشن هتل وو استانبول



سالن مراسم و جشن های هتل وو استانبول



سالن همایش هتل وو استانبول



استخر هتل وو استانبول



مجموعه ورزشی هتل وو استانبول



حمام ترکی سنتی هتل وو استانبول



اتاق اسپا و ماساژ هتل وو استانبول



سرویس بهداشتی هتل وو استانبول


 
بالا