برگزیده های پرشین تولز

هتل پارتیکان اصفهان

isfahannet

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2016
نوشته‌ها
237
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
اصفهان
هتل پارتیکان اصفهان
در آستانه عيد نوروز 1387، هتل پارتيكان اصفهان با ‪ ۱۱‬سوئيت در جوار "ميدان نقش جهان" اصفهان افتتاح شد. رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان در آيين افتتاح هتل پارتيكان اصفهان گفت: ميدان امام اصفهان جايگاه ويژه‌ ای درجهان دارد و به عنوان يك اثر ثبت شده جهاني همه دنيا را به تحسين واداشته است. افتتاح اين هتل در آستانه عيد نوروز درجهت آسايش و رفاه مسافران تور اصفهان اقدام ارزشمندي است. تجربه‌ ایكه در اين هتل اتفاق افتاده و باعث تمايزاين هتل با ساير هتلها شده است موقعيت سنتي و متناسب باعلايق و سليقه‌ هاي مختلف است و اينكه اين هتل جوابگوي خواسته‌ها و نيازهاي گردشگران تور اصفهان مي‌باشد.

اصفهان در ايام نوروز ميزبان بيش از دوميليون مسافر تور اصفهان است و طبعا اقامتگاه ها، هتل ها و مهمانپذيرهاي موجود جوابگوي اين ميزان مسافر تور اصفهان نيست. انتظار مي‌رود افراد و عواملي كه به اصفهان و فرهنگ اين شهر علاقه‌ مند هستند پا به عرصه بگذارند و در جهت زير ساختهاي گردشگري تور اصفهان از جمله ساخت هتل بكوشند. راه‌اندازي و افتتاح هتل پارتیکان با همكاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تور اصفهان و بخش خصوصي اقدامي مثبت در جهت جذب گردشگرتور اصفهان است. با انتخاب تور اصفهان برای سفر به این شهر تاریخی تور اصفهان بهترین انتخاب برای تمامی مسافران و گردشگران تور اصفهان می باشد. با تور اصفهان همراه شوید تا بهترین سفر خود را تجربه کرده و برای خود و عزیزانتان سفری به یاد ماندنی و پر خاطره را با تور اصفهان رقم بزنید.
تور اصفهان پاییز 95
امکانات هتل پارتیکان اصفهان:
تور اصفهان نوروز 96
لابی, اینترنت پر سرعت رایگان, سالن اجتماعات, رستوران, کافی شاپ, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, صبحانه در اتاق, پذیرش 24 ساعته, تلویزیون LCD, یخچال, چای ساز, گاز, سیستم تهویه مطبوع, خدمات گردشگری تور اصفهان.

آدرس هتل پارتیکان اصفهان: ایران, اصفهان, خیابان استانداری, کوچه سعدی (حوزه هنری), هتل آپارتمان پارتیکان.



هتل پارتیکان اصفهان



اتاق هتل پارتیکان اصفهان



رستوران هتل پارتیکان اصفهان



لابی هتل پارتیکان اصفهان
 
بالا