برگزیده های پرشین تولز

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

cc.simin

Registered User
تاریخ عضویت
4 مارس 2015
نوشته‌ها
1,497
لایک‌ها
2
سن
34
محل سکونت
مالزی
هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی


هتل پاسیفیک ریجنسی از جمله هتل های 5 ستاره کوالالامپور مالزی به شمار می رود این هتل در منطقه مثلث طلایی و نزدیک به خیابان های سلطان اسماعیل و آمپنگ قرار گرفته است و همچنین تفرجگاهی مجلل و زیبا برای مسافران تور مالزی می باشد . به دلیل نزدیکی به رستوران های مجلل و مراکز خرید مدرن و کلوپ های شبانه این هتل از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار می باشد همچنین به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسی دارد . فاصله هتل پاسیفیک ریجنسی تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور چیزی حدود 45 دقیقه پیاده و تا برج های معروف و دوقلوی پتروناس و ایستگاه منو ریل بوکیت ناناس پیاده 10 دقیقه فاصله دارد. ساختمان این هتل به شیوه ای مدرن و لوکس طراحی گردیده است و مجهز به جدیدترین امکانات روز دنیا می باشد. . این هتل باشکوه به علت بهره مندی از بهترین پرسنل و کادر خدماتی و تاپ ترین سرویس ها به گردشگران تور مالزی به یکی از شلوغ ترین هتل های 5 ستاره تبدیل گردیده است .

اتاقهای هتل پاسیفیک ریجنسی

این هتل شامل 283 اتاق استاندارد و سوئیت یک خوابه ، لوکس وسوئیت ماه عسل می باشد که پاک و بدون دخانیات بوده و فضایی آرامش بخش و رمانتیک را دارا می باشد. در طراحی اتاق ها از رنگ های سایه روشن و خنثی استفاده شده است که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. اتاق ها شامل وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک ، فضای کار و صندلی های راحت و پنجره هایی با نورگیر مناسب می باشند. تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و کلیه لوازم ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، آشپز خانه ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. اتاق و سوئیت های مجلل هتل پاسیفیک ریجنسی از جذابیت زیادی برای گردشگران تور مالزی برخوردار بوده و توانسته رضایت ایشان را جلب نماید .

امکانات هتل پاسیفیک ریجنسی

بر روی بام هتل استخر روبازی قرار دارد که بوفه ای جهت فروش نوشیدنی و تنقلات دارد ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی و اسپا ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز ، میز بیلیارد ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سالن زیبایی و آرایشگاه ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی نت ، پارکینگ و . . . می باشد . کافی شاپ ، بار و رستوران هایی متنوع که با انواع غذاهای لذیذ بین المللی ، غربی ، محلی و تایلندی از میهمانان تور مالزی پذیرایی گرم و صمیمانه ای کرده و به ایشان خوش امد می گویند نیز بخشی از امکانات گسترده هتل پاسیفیک ریجنسی می باشد. امکاناتی که فراتر از یک هتل 5 ستاره بوده و نیروهای خدماتی آن نیز همواره به دنبال جلب رضایت مسافران هتل می باشند .

 
بالا