برگزیده های پرشین تولز

هتل پالم دبی

گرجستان

Registered User
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2017
نوشته‌ها
186
لایک‌ها
1
سن
38
هتل پالم دبی
این هتل 3 ستاره مدرن در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر دبی واقع شده است . قرار گرفتن در منطقه ای مرکزی و پر تردد و دسترسی آسان به مراکز دیدنی و توریستی شهر از مزیت های هتل پالم دبی محسوب می شود . در ضمن اتاق های دلباز هتل نیز به تازگی مرمت شده اند . فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای تا این مرکز اقامتی واقع شده که برای سهولت در رفت و آمد ترانسفر رفت و برگشت رایگان در نظر گرفته شده است . علاوه بر فرودگاه ، برای ساحل و تعدادی از مراکز خرید نیز این شاتل موجود است . یکی از نکات مهم دیگر در ارتباط با هتل پالم دبی این است که اکثرا هموطنان ایرانی در آن اقامت داشته که همین مسئله ، محیط هتل را دوستانه تر کرده است . موقعیت جغرافیایی خوب ، برخورداری از امکانات به روز ، بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، دست به دست هم داده و هتل پالم دبی را به یکی از محبوب ترین هتل های 3 ستاره تبدیل کرده است .هتل 3 ستاره دبی پالم دبی در خیابان المطینه بنا شده است. این هتل در مجموع از 87 اتاق و سوییت تشکیل شده است.تور دبی نوروز ۹۷

هتل Dubai Palm Hotel، واقع در خیابان المطینه ؛ در قلب منطقه تجاری شهر دوبی قرارگرفته و 10 دقیقه با ماشین، تا فرودگاه بین المللی دوبی فاصله دارد. هتل ،تنوعی از رستوران ها و باشگاه های تفریح شبانه را به همراه انواع و اقسام سرگرمیها به میهمانان خود ارائه میدهد. اینترنت رایگان نیز در دسترس علاقه مندان قرار دارد. اتاقهای نوسازی شده هتل Dubai Palm Hotel، از سیستم تهویه مطبوع، تراس، تلویزیون با گیرنده ماهواره و یخچال برخوردار میباشند.

امکانات اتاق های هتل پالم دبی : شامل 87 اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات است که به تازگی بازسازی شده و از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردارند . مبلمانی مدرن و راحت و فضایی دنج برای ایجاد آسایش میهمانان این اتاق ها تدارک دیده شده است . هر اتاق دارای یک بالکن با چشم انداز شهر توریستی دبی بوده و دارای امکاناتی کامل می باشد . سرویس خدماتی به صورت شبانه روز جوابگوی نیازهای گردشگران تور دبی بوده و همواره برای نظافت و آراستگی اتاق های هتل پالم دبی تلاش می نمایند . هزینه اقامت در این اتاق های زیبا بسیار مناسب بوده و پذیرای میهمانانی با هر توان مالی خواهد بود . هتل پالم دبی مجهز به : حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، یخچال ، و سیستم تهویه مطبوع می باشد . تمام تدابیر لازم در اتاق های این هتل 3 ستاره انجام شده تا میهمانان از اقامت در آن احساس رضایت کرده و آرامش را تجربه نمایند.

امکانات هتل پالم دبی استخر روباز ، میز بیلیارد ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری و پذیرش و تحویل سریع از جمله امکانات رفاهی هتل پالم دبی می باشد .اما امکانات هتل به این ها محدود نشده و برنامه های مفرح و سرگرم کننده ای را که شب ها در کلوپ هتل برگزار می گردد را شامل می شود . بار و دو رستوران نیز در این هتل 3 ستاره مشغول ارائه خدمات بوده و انواع نوشیدنی ، خوراک های لذیذ محلی و غذاهای متوع بین المللی را مطابق با ذائقه میهمانان طبخ کرده و از ایشان پذیرایی می کند . جو صمیمی و فضای آرامش بخش هتل و بهره مندی از امکاناتی متنوع از یژگی ممتاز هتل به شمار می رود . کادر خدماتی نیز همراه تلاش می کنند تا در جهت کسب رضایت گردشگران قدم برداند.

 
بالا