برگزیده های پرشین تولز

هتل چایدون ساتورن بانکوک

marzieh66

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آپریل 2016
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
1
سن
37
هتل چایدون ساتورن بانکوک


همان گونه که از نام هتل چایدون ساتورن بانکوک (Chaydon Sathorn Hotel Bangkok) بر می آید این هتل در منطقه ساتورن واقع شده و از هتل های ۳ ستاره بانکوک به شمار می آید. این هتل تا ایستگاه مترو ام آر تی لامپینی به اندازه ۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد و جاده سیلوم، ایستگاه ام آر تی سیلوم و ایستگاه بی تی اس Saladaeng در نزدیکی هتل چایدون قرار گرفته اند و با ده دقیقه پیاده روی در دسترس خواهند بود.

chaydon_sathorn_hotel_bangkok3bestgasht-qpr.jpg

بازار شبانه سیلوم، سیام اسکوئر، معبد اروان، موزه خانه جیم تامپسون، پارک لامپینی، اسکله تاکسین، سفارت استرالیا و سفارت مالزی از جمله مکان های مهم و جاذبه های گردشگری بانکوک در اطراف هتل هستند. مسافرانی که هتل چایدون ساتورن تایلند را برای اقامت انتخاب کرده اند برای دسترسی به فرودگاه بین المللی سووارنابومی و فرودگاه دان موانگ به ترتیب باید ۴۵ و ۴۰ دقیقه درایو داشته باشند.

chaydon_sathorn_hotel_bangkok5bestgasht-qpr.jpg

چایدون ساتورن که یکی از بهترین هتل های بانکوک با گرید ۳ ستاره می باشد در سال ۲۰۰۸ در ۵ طبقه به بهره برداری رسیده و ۷۸ اتاق اکونومی، اتاق سوپریور، اتاق اجرائی، اتاق چایدون سکرت و اتاق خانوادگی ۲ خوابه را خود جای داده است و برای تزئین آن ها از رنگ های متنوعی استفاده شده است. واحد های اقامتی هتل متراژ های مختلفی دارند به طوری که کوچکترین آن ها ۲۵ متر مربع و بزرگ ترینشان ۶۴ متر مربع می باشد. تلویزیون ال سی دی ۳۲ اینچ با کانال های ماهواره ای، گاوصندوق، دسترسی به اینترنت وایرلس و کابلی، میز کار، تلفن، حمام اختصاصی با دوش، حوله، دمپائی، سرویس تهیه چای و قهوه، یخچال و آب معدنی از تجهیزاتی هستند که در اتاق های هتل به چشم می خورند.

chaydon_sathorn_hotel_bangkokbestgasht-qpr.jpg

رستوران چایدون که در طبقه همکف هتل واقع شده انواع غذا های لذیذ و خوشمزه محلی و بین المللی را در برنامه خود قرار داده و با ظرفیت ۶۸ نفر از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۳ آماده پذیرائی از مشتریان خود می باشد. صبحانه نیز در این هتل به صورت بوفه سرو می شود. در لابی نور پردازی بسیار زیبایی صورت گرفته که محیطی دلنشین به همراه سرو نوشیدنی های تازه برای مسافران به ارمغان می آورد.

chaydon_sathorn_hotel_bangkok2bestgasht-qpr.jpg

هتل چایدون ساتورن بانکوک به عنوان یکی از هتل های ۳ ستاره تایلند دارای مرکز تناسب اندامی است که از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب برای انجام ورزش های سبک و تمرین های فیزیکی آماده سرویس دهی می باشد.

chaydon_sathorn_hotel_bangkok1bestgasht-qpr.jpg

هتل ۳ ستاره چایدون ساتورن بانکوک ون هایی در ساعات ۱۰، ۱۳ و ۱۶ برای انتقال مسافران از هتل به ایستگاه بی تی اس Saladaeng و ایستگاه ام آر تی لامپینی در نظر گرفته است و برای مسافران تجاری نیز اتاق های میتینگ و ضیافت با امکانات لازم را فراهم کرده است. برای راحتی ساکنان هتل خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می شود.

chaydon_sathorn_hotel_bangkok4bestgasht-qpr.jpg

هتل چایدون ساتورن بانکوک برای رفاه مسافران تایلند خدمات و امکانات رفاهی متنوعی در اختیار آنان قرار می دهد که پر کاربرد ترین آن ها عبارتند از: دسترسی به اینترنت وای فای، انبار چمدان، صرافی، میز جلو ۲۴ ساعته، فکس و کپی، سیستم تهویه، اتاق های عایق صوتی، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار، روم سرویس و آسانسور.

اطلاعات هتل چایدون ساتورن بانکوک
  • نام لاتین هتل: Chaydon Sathorn Hotel Bangkok
  • تلفن هتل: ۶۶۲۳۴۳۶۳۳۳+
  • آدرس هتل: ۳۱South Sathorn Road, Thungmahamek, Sathorn, 10120 Bangkok, Thailand
  • موقعیت هتل: Bangkok
 
بالا