برگزیده های پرشین تولز

yosefi68

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2015
نوشته‌ها
685
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
آنتالیا
هتل کروانسارای لارا آنتالیا



هتل کروانسارای لارا آنتالیا ( Kervansaray Lara ) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد، این هتل یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود. هتل کروانسارای لارا دارای ساحل 110000 متری می باشد و با طراحی U شکل خود سبب شده تا تمام اتاق ها از چشم انداز دریا برخوردار باشند. فاصله هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر می باشد .
این هتل برای تفریح و ورزش مسافران تور آنتالیا نیز امکاناتی را فراهم آورده است که می توان به چند زمین بازی در هتل از جمله 2 زمین فوتبال و بسیاری ورزش های آبی دیگر اشاره نمود. همچنین استخر و سرسره های آبی ، شهر بازی ، زمین بازی و برنامه های تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز نیز در این هتل آنتالیا برای کودکان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را با کیفیت عالی به صورت سلف سرویس برای میهمانان تور آنتالیا سرو می کند.

امکانات هتل کروانسارای لارا آنتالیا :

حمام ترکی و بخار ، استخر سر پوشیده ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل ، امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، مینی گلف ، وان آب داغ ، امکانات تفریحی ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم







 
بالا