برگزیده های پرشین تولز

saliiii

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2015
نوشته‌ها
428
لایک‌ها
0
سن
42
محل سکونت
استانبول
هتل 4 ستاره کروانسرای استانبول در میدان تقسیم بنا شده است. ایستگاه مترو و اتوبوس و همچنین تراموا در نزدیکی این هتل وجو دارد. همچنین به خیابان استقلال نزدیک می باشد. فاصله این هتل با فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد. هتل کروانسرای در مجموع از 66 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس برای مسافران تور استانبول می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 150 نفر را دارد. هتل کروانسرای در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی قرار دارد.





امکانات هتل کروانسرای استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول، خدمات خانه داری، کافی شاپ، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، سالن کنفرانس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، پرستار کودک، پارکینگ، سالن تلویزیون، صرافی، گاوصندوق، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام ترکی و بخار، اینترنت و...





 

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
اگه میخواین به میدان تکسیم و و خیابون استقلال که یه جورایی از مهم ترین مراکز خرید استانبول هستش نزدیک باشین ، هتل کروانسرای تکسیم یه هتل مناسبه . هتل تقریبا قدیمیه ولی سال ۲۰۱۰ یه ت فاصله هتل کروانسرای استانبول تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتره و اگه پروازتون تو فرودگاه صبیحا میشینه که حدودا ۵۰ کیلومتر با این هتل فاصله دارین . اقامت در این هتل استانبول اونقد راحته که حس می کنین تو خونه خودتون هستین . تو این هتل میتونین یه صبحونه توپ ترکی بخورین و هر سوالی دارین از کارکنان هتل به راحتی بپرسین ، کارکنان این هتل استانبول واقعا مهربون و مهمون نوازند . اگه میخواین به مترو استانبول هم دسترسی داشته باشین ، بهتره بدونین که ایستگاه مترو سیرکچی در چند دقیقه‌ای هتل قرار داره .
 
بالا