برگزیده های پرشین تولز

istanbulnet

Registered User
تاریخ عضویت
25 می 2016
نوشته‌ها
231
لایک‌ها
0
سن
28
محل سکونت
استانبول
هتل کرون پلازا استانبول
هتل 5ستاره کرون پلازا می توانند به راحتی به مرکز شهر و شبه جزیره ی تاریخی آن دسترسی داشته باشند. همچنین این اقامتگاه تنها نماینده ی هتل های زنجیره ای در ترکیه می باشد که سرویس دهی فوق العاده باکیفیتی دارد. ساخت این هتل در سال 1918 آغاز شد و در سال 2008 هم یک بار مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. بدلیل این بازسازی، سطح امکانات رفاهی هتل بسیار بالاتر رفت و برای مسافرین تور استانبول علاقه مند به طراحی های مدرن مناسب است.
هتل کران پلازا در قلب منطقه ی تاریخی استانبول و دقیقا در مجاورت بازار بزرگ، قصر توپکاپی، مسجد بلو و موزه ی ایاسوفیا قرار گرفته است و با مناطق خرید معروفی همچون نیشانتاشی، شیشلی و بی اوقلو فقط 10 دقیقه فاصله دارد.
این هتل با دارای بودن 256 اطاق با طراحی های بسیار شیک و زیبا، تمام نیازهای مسافرین تور استانبول را برآورده کرده و خاطره ای به یادماندنی برایشان رقم می زند. همچنین با ارائه ی 16 سوئیت و یک سوئیت سوپر لوکس و مجلل باعث می شود که شما احساس کنید مهمان ویژه ای هستید و برای مسافرین تور استانبول که به قصد امور تجارتی به اینجا می آیند، سالن هایی مخصوص گردهمایی های رسمی تعبیه و آماده شده که با جدیدترین تکنولوژی روز مجهز شده اند.استخر آب گرم ، سالن بدنسازی ، حمام و استخر سرپوشیده که تماما مدرن و زیبا هستند ؛ از دیگر امکاناتی است که میتوان به آنها اشاره کرد.
تور استانبول تابستان 95


هتل کرون پلازا استانبول



اتاق های هتل کرون پلازا استانبول



رستوران های هتل کرون پلازا استانبول
 
بالا