برگزیده های پرشین تولز

هتل کورال دیره دبی

najafi24

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2015
نوشته‌ها
4,041
لایک‌ها
10
سن
32
محل سکونت
دبی
هتل کورال دیره دبی




هتل کورال دیره دبی از هتلهای 4 ستاره دبی می باشد که در مرکز شهر دیره , در خیابان مرقبات و در فاصله 4 کیلومتری فرودگاه دبی واقع شده و بهترین مکان جهت دسترسی به مناطق اداری و جاذبه های توریستی شهر به شمار میرود.این هتل در سال 2004 ساخته شده و دارای 140 اتاق است.سوئیت ها و اتاق های راحت هتل کورال دیره دبی به اسباب اثاثیه مدرن مجهز و از حمام خوش استیل برخوردار میباشند. آن دسته از مسافرینی که اتاقهای ویژه کلوپ را رزرو نمایند، از ترانسفر رایگان فرودگاه و پیشخدمت برخوردار خواهند شد.استخر هتل در بام واقع شده و هتل دارای سالن بدنسازی متصل به ورزشگاه نیز می باشد. اتاق ماساژ، سونا، اتوبوس رایگان به مقصد تفریحگاه ساحلی هتل ۴ ستاره کورال دیره دبی نیز در اختیار گردشگران قرار دارند.این هتل دارای 3 سالن غذاخوری بوده که هر یک با سرو خوراکهای لذیذ و شیرینی های خوشمزه از میهمانان تور لحظه آخری دبی پذیرایی میکنند.
هتل کورال دیره تا ساحل عمومی 8 کیلومتر فاصله دارد. و تا بازار منطقه سوق طلا فقط یک درایو 2 دقیقه فاصله دارد .همه اتاقها دارای شرایط بسیار خوب و دکوری گرم هستند و امکانات خوبی مانند : حمام با وان و سشوار، تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای ، مینی بار، لوازم تهیه‌ی چای و قهوه ، اینترنت بی سیم و صندوق اجاره ای به مهمانان تور دبی ارائه می دهد.

امکانات هتل کورال دیره دبی:
کرایه ماشین، خدمات شاتل (هزینه اضافه)، شاتل فرودگاهی (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، نرخ ارز، میز تور، نگهداری چمدان، خدمات دربان، نگهداری از کودکان، خدمات اتو، واکسی، امکانات ضیافت، مرکز کسب و کار، فکس، فروشگاه هدیه، امکانات اتاق VIP، روزنامه، صندوق امانات، مغازه ها (در هتل)، اتاق غیر سیگاری ، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق خانواده، آسانسور، اتاق عایق صوتی، حرارت، تعیین منطقه سیگار کشیدن.
تور دبی دی 95
تور ارزان دبی
تور آفر دبی





 
بالا