برگزیده های پرشین تولز

هتل گراند گرجستان

mooooona

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژوئن 2016
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
0
سن
39
هتل گراند گرجستان
گراند هتل-Grand Hotel دارای 5 طبقه و 20 اتاق زیبای تراس دار، در ناحیه ای قشنگ و زیبا در مرکز شهر تفلیس گرجستان بنا گردیده است در منطقه ای که به عنوان پاکترین منطقه تفلیس از نظر معیارهای محیط زیستی گرجستانمی باشد.گراند هتل در مقابل هتل شرایتون معروف و در قسمتی از شهر تفلیس است که بسیاری از سفارت خانه های کشور های دیگر ، ادارات دولتی گرجستان، مراکز خرید و فروش و کسب و کار و همچنین مراکز تفریحی در این محدوده تفلیس واقع شده است. (در 3 دقیقه ایی که باید آنرا اصلی ترین خیابان شهر تفلیس دانست.).

یکی از نکات جالب این هتل در تفلیس این است که در طبقه پنجم این هتل رستورانی شیشه ای ساخته شده است که فضایی ایده آل و زیبا برای صرف غذا و نوشیدنی ایجاد کرده است تا در هنگام سرو غذا شما بهترین مناظر شهر را در محیطی کاملا دوستانه نظاره گر باشید.

گراند هتل تفلیس گرجستان دارای رزواسیون بصورت 24 ساعته میباشد و از ساعت 24 هر شب به بعد ورود و خروج به هتل آزادانه و بی قید و شرط است . اینترنت رایگان در تمام فضای هتل به راحتی در دسترس می باشد.

در سال 2011 میلادی این هتل توانست گارانتی AVIGROUP را از آن خود کند. این هتل با تمام تلاش سعی می کند تا برای میهمانان تور گرجستان خود بتواند میزبان خوبی باشد و بتواند خاطره ای خوش برای توریستهای تور گرجستان به جای بگذارد.

 
بالا