برگزیده های پرشین تولز

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

netistanbul

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2016
نوشته‌ها
1,432
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
استانبول
هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول
اگر قصد سفر به هتل 5 ستاره در ترکیه را دارید هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران تور ترکیه میباشد. این هتل دارای امکاناتی مثل سرویس نگهداری کودکان برای آرامش خاطر خانواده ها میباشد تا خانواده ها سفر راحت و آرامی را داشته باشند. امکانات تفریحی این هتل شامل استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد . این هتل شامل اتاق های ویژه با امکانات برای معلولین است و همچنین شامل مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش میباشد و خدماتی چون خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات و فکس و کپی میباشد . سایر امکانات این هتل شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات از شبانه روز آماده پذیرش گردشگران تور ترکیه میباشد ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، باغ و منطقه پاک و بدون سیگار می باشد.

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول، در چند قدمی میدان "تقسیم" و "مجیدیک لی" واقع شده است.
اتاق های این هتل بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله شده اند ؛ همچنین هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد.
اقامت در این هتل شامل صبحانه است که هرصبح به صورت سلف سرویس سرو میشود. 2 رستوران هتل نیز به سرو انواع غذاهای سنتی ترکی می پردازند. 2 تریا و یک قنادی هم در هتل موجود میباشند.

با سفر با تور ترکیه خاطره فراموش نشدنی برای خانواده خود رقم خواهید زد. فاصله هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول 18 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک می باشد.

 
بالا