برگزیده های پرشین تولز

هتل گرند مرکور پوکت تایلند

soozan23

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2015
نوشته‌ها
4,052
لایک‌ها
5
سن
32
محل سکونت
تایلند
هتل گرند مرکور پوکت تایلند




هتل گرند مرکور پوکت (Hotel Grand Mercure Phuket) یکی از بهترین هتلهای 5 ستاره پوکت تایلندمی باشد که در فاصله چند دقیقه ای از ساحل پاتونگ قرار گرفته و تا مرکز شهر پوکت 1 کیلومتر فاصله دارد. خیابان بنگلا با انواع سرگرمی های شبانه اش، مرکز خرید جانگ سیلون و بازار شبانه رویال پارادایس از جمله جاذبه های گردشگری پوکت هستند که در شعاع 700 متری این هتل واقع شده اند.این هتل تا فانتاسی شو حدود 8 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی پوکت 40 کیلومتر فاصله دارد.هتل ۵ ستاره گرند مرکور به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های پوکت، در مجموع 314 اتاق سوپریور، اتاق دلوکس با دسترسی استخر، سوئیت سوپریور، سوئیت دلوکس، ویلا استخر یه خوابه و ویلا استخر دو خوابه را در خود جای داده و آن ها را با امکانات مدرن و به روز تجهیز کرده است. در رستوران ها و کافه های هتل پنج ستاره گرند مرکور پوکت می توان از بین طیف وسیعی از غذا های تایلندی و بین المللی، غذای مورد علاقه خود را یافت و نوش جان نمود. مرکز تناسب اندام نیز با انواع تجهیزات به روز برای پیگیری تمرین های روزانه مناسب و ایده آل است. همچنین بخشی از اوقات فراغت خود را در تور تایلند می توانید با شنا در استخر و استراحت بر روی صندلی هایی که در اطراف استخر تعبیه شده بگذرانید.

اتاق بخار، بیلیارد و دارت از دیگر امکانات و فعالیت هایی است که در این هتل برای مسافران فراهم شده است.۳ سالن منحصر به فرد برای برگزاری جلسات اجرایی، کارگاه های آموزشی، جلسات مربیگری و آموزشی، سمینارها، کنفرانس ها و یا مهمانی های خصوصی فراهم شده است. کلوب کودکان هتل با انواع فعالیت های سرگرم کننده و خلاقانه پذیرای فرزندان دلبند شماست.همچنین برای دریافت اطلاعات گردشگری و تهیه بلیط مکان های تفریحی و دیدنی پوکت می توان از پرسنل مستقر در میز تور راهنمائی خواست و وسائل ارزشمند خود را به صندوق امانات پذیرش سپرد.پرسنل هتل به زبان های تایلندی، چینی، کره ای، ژاپنی، فرانسوی و انگلیسی تسلط دارند و بسیار خونگرم و شایسته با گردشگران تور تایلند 96 برخورد می کنند.

سایر امکانات هتل گرند مرکور پوکت:

پارکینگ عمومی, خدمات دربان, انبار چمدان, میز جلو 24 ساعته , خدمات نگهداری از کودک, دستگاه فکس و فتوکپی, سرویس شاتل, تهویه مطبوع, آسانسور، امکانات اتاق وی آی پی، اتاق های خانوادگی، روم سرویس و اتاق های عاری از سیگار و...
 
بالا