برگزیده های پرشین تولز

هتل گرند پرستیژ آنتالیا

samaneh12

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2016
نوشته‌ها
1,528
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
آنتالیا
هتل گرند پرستیژ آنتالیا
هتل 5 ستاره گرند پرستیژ (Grand Prestigue) در لارا آنتالیا واقع شده و در سال 2011 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 348 اتاق دارد که روم سرویس رایگان است و هر روز پپسی، آب پرتقال و آب معدنی رایگان در اتاق ها گذاشته می شود. اطراف این هتل را دریاچه ای زیبا و جنگل های سرسبز در برگرفته و 3 استخر و پارک آبی با مساحت 510 متر مربع از امکانات تفریحی هتل است، ضمن اینکه برای رسیدن به ساحل 5 دقیقه پیاده روی لازم است.

وای فای در لابی هتل رایگان می باشد و در زمان صرف غذا به دلیل خلوت بودن لابی از سرعت بالایی برخوردار است.

مرکز اسپا با مساحت 1000 متر مربع توسط افراد حرفه ای و مجرب اداره می شود و امکانات سونا، اتاق بخار و حمام ترکی به صورت رایگان در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار میگیرد و از ساعت 8 صبح قابل دسترسی می باشد.

در رستوران اصلی هتل خدمات یوال شامل صبحانه، ناهار و شام ارائه می شود. در 2 رستوران دیگر هتل نیز انواع غذاهای خوشمزه بین المللی به شیوه منوی انتخابی سرو می گردد.

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا نسبتا زیاد و 70 کیلومتر است. همچنین شهر تاریخی سیده در 7 کیلومتری هتل قرار دارد و در آنجا انواع رستوران ها و مغازه های مختلف موجود می باشد.

این هتل از هتل های قدیمی شهر آنتالیا است و بیشتر، برای خانواده های چند نفره مناسب می باشد و اکثر مسافران آن آلمانی و روسی هستند.

امکانات هتل گرند پرستیژ آنتالیا
سرسره آبی، استخر فضای باز، باغ، تراس، تراس آفتاب، رستوران، پذیرش 24 ساعته، تبدیل ارز، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از چمدان، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکی، خانه داری روزانه، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، روزنامه، فروشگاه، آسانسور، اتاق وی آی پی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگاندر لابی.






هتل گرند پرستیژ آنتالیا



سرسره آبی هتل گرند پرستیژ آنتالیا



باغ هتل گرند پرستیژ آنتالیا



استخر هتل گرند پرستیژ آنتالیا



زمین تنیس هتل گرند پرستیژ آنتالیا



اتاق هتل گرند پرستیژ آنتالیا
 
بالا