برگزیده های پرشین تولز

هتل 4 ستاره تکسیم تاون استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
اکثر ایرانیان عزیز که تور استانبول را در برنامه خود دارند ، مایلند در یکی از هتل های 4 ستاره تکسیم اقامت کنند . این هتل های 4 ستاره هم کیفیت مطلوبی دارند و هم دسترسی راحتی به مراکز خرید و اماکن تفریحی شهر دارند . قیمت مناسب هتل های 4 ستاره یکی دیگر از دلایل انتخاب این هتل هاست . در زیر با هتل تکسیم تاون که همه ویژگی های فوق را دارد ، آشنا می شویم .
hotel_taximtown_7turkey-qpr.jpg

هتل تکسیم تاون استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم تاون استانبول یکی از هتل های استانبول در نزدیکی میدان تکسیم است . از این هتل تنها با چند دقیقه پیاده روی به مراکز خرید خیابان استقلال دسترسی خواهید داشت . فاصله هتل تاون تا فرودگاه آتاتورک حدود 19 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها حدود 48 کیلومتر می باشد . سرویس دهی Hotel Taximtown مانند اکثر هتل های شهر استانبول به صورت BB می‌باشد . در صورت اقامت در این هتل برای رفتن به تنگه بسفر ، برج گالاتا ، مرکز خرید دمیرورن و مرکز همایش لطفی کردار باید چند دقیقه پیاده روی کنید . ایستگاه تراموا و مترو و اتوبوس در فاصله 5 دقیقه ای هتل تاون قرار دارد . در ضمن هتل های میدتاون ، تکسیم گونن و سمینال در همسایگی این هتل قرار دارند و هتل در سال 2012 بازسازی شده است .

hotel_taximtown_5turkey-qpr.jpg

Hotel Taximtown

هتل تکسیم تاون استانبول دارای 36 اتاق است . اتاق های این هتل چهار ستاره بزرگ و با امکانات مناسب هستند . امکانات اتاق ها شامل مینی بار ، سیستم تهویه هوای ، حمام اختصاصی ، چای ساز و قهوه ساز ، تلویزیون ماهواره ای ، صندوق امانات ، تلفن ، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، اینترنت بی سیم رایگان و … میشود . این هتل دارای اتاق استاندارد و تریپل می باشد .

hotel_taximtownturkey-qpr.jpg

هتل 4 ستاره تکسیم تاون استانبول

hotel_taximtown_3turkey-qpr.jpg

هتل تکسیم تاون استانبول

امکانات هتل چهار ستار تکسیم تاون استانبول شامل رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی، حمام ترکی و بخار ، فکس و کپی ، آسانسور ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق ، نگهداری از اطفال ، مجهز به سیستم تهویه ، سیستم گرمایش ، انبار بار و چمدان و… می باشد . هتل تکسیم تاون استانبول برای راحت تر شدن اقامت میهمانان خود برای رفت و آمد آنها ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته است . از دیگر امکانات خوب و منحصر بفرد هتل تکسیم تاون استانبول برای میهمانان میتوان کرایه اتومبیل ، سالن کنفرانس و سالن مراسمات را نام برد . رستوران های هتل تکسیم تاون انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی را برای میهمانان خود در سه دو وعده غذایی ناهار و شام آماده میکند . همینطور کافه تی تی هتل بهترین شیرینی ها، کیک ها و قهوه و … را به عنوان عصرانه برای شما حاضر میکند . هتل تکسیم تاون استانبول مجهز به امکانات سونا و سالن بدنسازی میباشد . این هتل یکی از هتل های پیشنهادی برای تور استانبول هتل 4 ستاره می باشد .

hotel_taximtown_6turkey-qpr.jpg

Hotel Taximtown

hotel_taximtown_2turkey-qpr.jpg

Hotel Taximtown
 
بالا