برگزیده های پرشین تولز

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
در تور دبی میتوانید میهمان یکی از هتل های 4 ستاره دبی در مرکز این شهر باشید . هتل های چهار ستاره از لحاظ قیمت و کیفیت ، شرایط مناسبی برای اقامت خانوادگی دارند و اقامتتان در این هتل ها با آرامش همراه است . یکی از این هتل ها هتل 4 ستاره سیتی سیزن است و تور دبی هتل سیتی سیزن هم به لحاظ کیفیت از تورهای پرطرفدار در بین ایرانیان بشمار می آید .

city_seasons_hotel_dubai_3-dubai-qpr.jpg


هتل سیتی سیزن دبی در دسامبر ۲۰۰۸ ساخته شده است و ۱۸۰ اتاق و سوییت بزرگ دارد . هتل برای مسافران با هدف کار و تفریح مناسب است و اقامت‌گاهی با دکوراسیون مدرن و مبلمان شیک و تسهیلات لوکس در اختیارشان می‏گذارد . چیدمان شیک هتل ترکیبی از ظرافت و زیبایی سنتی و راحتیِ زندگی امروزی است . مرکز هندسی زیبای این ساختمانِ ده طبقه که از شیشه و فولاد ساخته شده ، تا سقف ادامه یافته و طراحی داخلی چشم‌نوازی را پدید آورده است . هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ، با ماشین ۱۰ دقیقه و پیاده تا مرکز معروف تجاری City Centre پنج دقیقه فاصله دارد .

city_seasons_hotel_dubai_4-dubai-qpr.jpg


اتاق‏های هتل سیتی سیزن دبی دارای امکاناتی مثل حمام ، وان ، سشوار ، تخت دونفره یا کینگ‏سایز ، خط مستقیم تلفن ، رادیو ، اینترنت ، گاوصندوق ، تلویزیون کابلی/ماهواره‏ای و آشپزخانه‏ ای مجهز به یخچال ، اجاق ، مایکروفر و لوازم تهیه‌ی چای و قهوه دارند . تسهیلات دیگر هر اتاق هم شامل ماشین لباسشویی ، لوازم اتو و سیستم تهویه‌ی مطبوع و تراس است .

city_seasons_hotel_dubai_2-dubai-qpr.jpg

city_seasons_hotel_dubai_1-dubai-qpr.jpg


city_seasons_hotel_dubai_5-dubai-qpr.jpg
 
بالا