برگزیده های پرشین تولز

هتل 4 ستاره نارایی در بانکوک

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
هتل نارایی بانکوک از هتل های 4 ستاره بانکوک است که در سال 1968 تاسیس شده است و بیش از 4 دهه فعالیت دارد . این هتل از بلندترین ساختمان ها در جاده سیلوم بود و به نام پادشاه بزرگ تایلند نامگذاری شده است . امروزه نارایی هنوز فریبندگی های قدیمی خود را دارد ، اما برای ارتقای قابلیت ها و افزایش راحتی مهمانان تور تایلند نیز بازسازی شده است .
overview-01.jpg

هتل 4 ستاره نارای بانکوک دارای 472 اتاق و سوئیت مدرن با تهویه مطبوع و حمام اختصاصی می باشد . هر اتاق با مینی بار ، تلویزیون ، صندوق امانات ، تلفن ، حمام و سشوار ، یخچال ، میز مطالعه و ... مجهز شده اند . این هتل دارای استخر در فضای باز ، مرکز تناسب اندام و Wi-Fi رایگان می باشد . این هتل همچنین دارای بوفه های بین المللی و آسیایی و یک رستوران ایتالیایی می باشد .
familysuite-07.jpg

هتل نارای بانکوک موقعیت بسیار خوبی دارد . 2.5 کیلومتر از سیام پاراگون و 3.5 کیلومتر از بازار پراتونام فاصله دارد . فرودگاه سوورنابومی در 24 کیلومتری هتل قرار گرفته است . این هتل انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به حمل و نقل عمومی مناسب است . نزدیکی هتل به مترو باعث شده است که این هتل در بین گردشگران تور بانکوک محبوبیت زیادی داشته باشد .

peperoni-04.jpg
 
بالا