برگزیده های پرشین تولز

هتل 5 ستاره تاج پالاس دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
هتل تاج پالاس دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که در حومه برج خلیفه واقع شده است . این هتل برای تماشای شهر و نمادهای پر زرق و برق و دلهره آور آن بسیار ایده آل است . با نشانه های نمادین مانند پالم جمیرا و فواره دبی که شب زنده داری های شکوهمندی را برای مسافران تور ارزان دبی فراهم می کند .

DINING_TESORO_Tesoro_Terrace-.jpg


هتل ۵ ستاره تاج پالاس دارای ۲۹۶ اتاق و سوئیت است . اتاق ها ترکیبی هنرمندانه از فرهنگ هند است که با چشم اندازهای خیره کننده ای از برج خلیفه دارند و با امکاناتی نظیر مینی بار ، حمام ، صندوق امانات ، تلفن ، تهویه مطبوع ، سشوار ، اتو ، آشپزخانه ، یخچال ، میز مطالعه ، نشیمن ، لوازم آرایشی ، توالت ، مایکروویو ، تلویزیون و کانال های ماهواره ای ، وای فای رایگان و ... مجهز شده اند . سوئیت های این هتل دارای یک اتاق خواب استثنایی با حمام ، اتاق نشیمن بزرگ ، اتاق ناهار خوری ، فضای اداری و یک استخر خصوصی است .

هتل تاج پالاس دارای چندین رستوران می باشد . مجموعه های متنوع و عجیب و غریب رستوران های کلاسیک و معاصر ، سالن ها و کافه هایی که برای مسافران جهانی طراحی شده است . در این هتل همچنین می توانید طعم بی نظیر غذاهای تایلندی را بچشید . با تماشای منظره ای از برج خلیفه و مرکز شهر دبی از روی تراس می توانید بهترین غذاها را امتحان کنید .
 
Last edited:
بالا