برگزیده های پرشین تولز

هتل 5 ستاره نیکی بیچ دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
هتل نیکی بیچ ریزورت دبی از هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب جمیرا واقع شده است . این هتل یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل های دبی است که در بین رمانتیک ترین هتل های دبی نیز جای دارد . هتل نیکی بیچ دبی تنها 1 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد . فاصله هتل تا مرکز الغزال 1.9 کیلومتر ، تا مرکز دبی 7 کیلومتر و تا مرکز تجارت جهانی دبی تنها 4 کیلومتر می باشد . فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر از هتل فاصله دارد .

Nikki%20Beach%20(3).jpg


هتل 5 ستاره نیکی بیچ دبی دارای 5 رستوران می باشد که غذاهای بین المللی سرو می کنند . غذاها عالی است اما گران می باشند . این هتل امکانات بسیار خوبی دارد . ساحل خصوصی تمیز با امکانات عالی همچون تخت ، تفریحات آبی و بار . این هتل همچنین دارای استخر خانوادگی می باشد .

منبع:
تور ارزان دبی

Nikki%20Beach%20(5).jpg


Nikki%20Beach%20(7).jpg


Nikki%20Beach%20(2).jpg
 
Last edited:

دبی

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2018
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
4
سن
32
هتل وینچستر دبی
هتل وینچستر دوشعبه در دبی دارد که هر دو در منطقه بردبی واقع شده است که یکی هتل وینچستر گراند و دیگری هتل آپارتمان وینچستر که البته دومی شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. به این دلیل که خیلی از گردشگران تور دبی ترجیح میدهند در آپارتمان اقامت کنند. در اتاق های این هتل، امکاناتی نظیر آشپزخانه های مجهز، میز ناهارخوری، صندوق امانات، سیستم صوتی و تصویری ارائه خدمات نگهداری از اطفال , سیستم تهويه مطبوع , پذيرش شبانه روز , صرافي , اتومبيل کرايه به درخواست ميهمانان و ترانسفر رایگان و ....
همچنین این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر و سونا می باشد که گردشگران تور دبی می توانند از آن بهره مند شوند .
تور دبی تابستان 97
تور دبی تیر 97
تور دبی مرداد 97



 
بالا