برگزیده های پرشین تولز

هر آنچه که باید درباره شو کیک بدانید

الینا0098

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2019
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
33
برای نمایش بهتر کیک و میوه از شو کیک استفاده میشود. شو کیک سبب شده تا کیک و مواد غذایی داخل آن به خوبی نگهداری شود. دمای مورد نیاز برای نگهداری مواد غذایی درون شو کیک به صورتی تنظیم میشود که مواد غذایی پس از گذشت زمان با همان کیفیت اولیه باقی بماند. شو کیک در واقع همان یخچال است. با این تفاوت که این یخچال ها از اطراف دارای شیشه هستند و مواد غذایی داخل آنها به خوبی دیده میشوند. شو کیک با نام ویترین کیک نیز در بازار به فروش میرسد.
برخی از شو کیک ها از دو طرف مواد غذایی را نمایش میدهند. از این شو کیک ها معمولا در بستنی فروشی‌ها، قنادی ها، کافی شاپ ها و شیرینی فروشی‎‌ها استفاده میشود. شو کیک به دلیل حفظ طعم و تازگی مواد غذایی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
معمولا چیدن انواع کیک، بستنی و شیرینی در شو کیک موجب جذب مشتری میشود. مشتری به راحتی با دیدن مواد غذایی درون شو کیک میتواند انتخاب درستی کند و حتی برای خرید رغبت بیشتری کند.وجود شو کیک سبب شده تا کیک و دسر ها تا زمان طولانی تری تازه بمانند. در این صورت در زمانهای شلوغ مانند اعیاد صاحبان این جورکسب و کارها میتوانند کیک، شیرینی و دسر را با میزان بالایی پخت کرده و در شو کیک در اختیار مشتریان قرار دهند و به فروش خود سرعت ببخشند.

انواع شو کیک


شو کیک انواع مختلفی دارد. باید متناسب با کسب و کار خود شو کیک مناسب خود را انتخاب کنید.
با توجه به متنوع بودن قیمت شو کیک باید بدانید که انتخاب شو کیک مناسب با کسب و کارتان یکی از مسائل بسیار مهم میباشد. در صورتیکه برای انتخاب شو کیک خود دچار تردید هستید میتوانید با گرفتن مشاوره از کارشناسان تهران تجهیز وسیله مورد نیاز خود را تهیه کنید.
-کیک.jpg


نکاتی مهم درباره شو کیک

شو کیک ها قابلیت تنظیم دما داخل را دارند. پس متناسب با مواد غذایی که درون شو کیک قرار دادید باید دما را تنظیم نمایید تا مواد غذایی به خوبی درون شو کیک باقی بمانند و از کیفیت آنها کم نشود.شو کیک در بازار به صورت ایستاده، استوانه ای، رومیزی، تک طبقه ای، دو طبقه ای و سه طبقه ای به فروش میرسد.شو کیک ها دارای نور LED هستند. این نور برای روشن نگه داشتن داخل شو کیک و نمایش بهتر مواد غذایی داخل آن تعبیه شده است.شو کیک باید دوجداره باشد تا هیچ انرژی ای هدر نرود. دوجداره بودن شو کیک تا حد امکان از هدر رفتن انرژی جلوگیری میکند. همانطور که میدانید هزینه پرداختی برای برق و … در ساختمان های تجاری بسیار زیاد تر از مناطق مسکونی است. در نتیجه مصرف انرژی کمتر باعث صرفه جویی در هزینه ها میشود. که دو جداره بودن شو کیک به این موضوع کمک میکند.معمولا نمای شو کیک ها از جنس استیل میباشد.
-کیک2.jpg


در صورتیکه در مغازه خود جای کافی برای شو کیک ایستاده ندارید میتوانید شو کیک رو میزی را خریداری نمایید. شو کیک رو میزی کوچک بوده و جای زیادی را اشغال نخواهد کرد. بدنه شو کیک رو میزی تمام استیل است. این تمام استیل بودن باعث ایجاد ظاهری بسیار زیبا شده است. شیشه استفاده شده در این شو کیک نشکن بوده و باعث کاعش مصرف انرژی میشود.
از شو کیک برای نگهداری سالاد، میوه، بستنی، کیک، دسر و … میتوانید استفاده کنید.
امکان تنظیم نور داخل شو کیک نیز وجود دارد. شما میتوانید متناسب با تشخیص خود نور LED را کم یا زیاد کنید تا مواد غذایی داخل شو کیک بهتر دیده شود.تهران تجهیز سالهاست که با فروش تجهیزات کافی شاپ توانسته از رقبا خود پیشی بگیرد. در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید با کارشناسان تهران تجهیز تماس بگیرید.
 
بالا