برگزیده های پرشین تولز

هر آنچه که باید درباره شو کیک بدانید

الینا0098

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2019
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
33
از شو کیک در قنادی‎ها، کافی شاپ‎ها و شیرینی فروشی‎ها استفاده میشود. در واقع شو کیک یک یخچال شیشه‎ای میباشد. مدل‎های مختلفی از این وسیله در بازار موجود میباشد. معمولا شو کیک از چند وجه شیشه‎ای تشکیل شده است تا هم کارکنان و هم مشتریان محتویات داخل شو کیک را به خوبی ببینند.
در قنادی‎ها و شیرینی فروشی‎ها بیشترین چیزی که موجب جذب مشتری جهت خرید میشود همین شو کیک‎ها و ویترین‎ها میباشد. معمولا برای خرید شیرینی تنها چیزی که مشتری را ترغیب به خرید میکند دیدن ظاهر شیرینی و یا ماده غذایی است.
معمولا شیرینی فروشی‎ها دارای درهای کاملا شیشه ای هستند تا رهگذران از بیرون بتوانند محتویات داخل مغازه را مشاهده نمایند. شو کیک‎ها هم معمولا رو به دهانه مغازه چیده میشوند و یا حداقل خوشمزه‎ترین و خوش رنگ ترین شیرینی‎ها در شو کیک روبه‎روی دهانه مغازه چیده میشوند. دیدن شیرینی‎های خوشرنگ و خوشمزه از بیرون مغازه ذهن رهگذر را برای خرید شیرینی تحریک میکند و این موضوع در نهایت موجب افزایش فروش میشود. به عنوان مثال شما ممکن است بدون قصد خرید شیرینی از مسیری رد شوید که شیرینی فروشی دارد به محض عبور از کنار شیرینی فروشی و نگاه کردن به شو کیک چیزی که در ذهن شما می‎آید خرید کمی شیرینی است.
قیمت شو کیک

البته شو کیک تنها به خاطر تحریک ذهن مشتریان خریداری نمیشود. قیمت شو کیک تا حد زیادی به اندازه آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت شو کیک و یا مشاهده انواع آن میتوانید از طریق منو سایت وارد بخش محصولات شوید.
قیمت شو کیک متغیر است بهتر است موقع خرید حتما نیاز خود را شناسایی کنید تا محصولی را خریداری کنید که برای کسب و کارتان مناسب باشد.
-کیک3.jpg

چند طبقه بودن شو کیک

چند طبقه بودن شو کیک این امکان را میدهد تا تعداد بیشتری کیک، شیرینی، دسر و … در یک فضا جا بگیرند. تعداد طبقات بر اساس نیاز شما قابل تنظیم است. برای کیک‎های دارای ارتفاع زیاد میتوانید یکی از طبقات را حذف کنید تا کیک به طور کامل در طبقه جا شود.

تنظیم دما مناسب

برخی از شو کیک‎ها دارای درجه تنظیم دما میباشند. درنتیجه شما میتوانید برای هر طبقه دمای دلخواه را تنظیم نمایید. قطعا دمای مورد نیاز جهت تازه نگهداشتن دسر با کیک و شیرین متفاوت است. اگر دما برای دسر کم باشد ممکن است موجب یخ زدگی دسر شود. درنتیجه بافت آن را خراب کند. در صورتیکه در کسب‎وکار خود نیازی به تنظیم چند دما ندارید به شما پیشنهاد میکنیم تا شو کیکی را تهیه کنید که در آن تنظیم دما وجود نداشته باشد. چراکه محصولی که تنظیم دما ندارد از لحاظ قیمت از شو کیکی که تنظیم دما دارد ارزانتر است. با توجه به هزینه زیاد راه اندازی یک کسب‎وکار با تحقیق لازم میتوانید از بسیاری از هزینه‎ها بکاهید و بسیار هوشمندانه عمل نمایید.

-کیک.jpg

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا
هر آنچه که باید درباره شو کیک بدانید.

نور کافی شو کیک

باید بدانید که لامپ‎های سفید بیشترین دید را به مشتری برای انتخاب شیرینی میدهند. در صورتیکه از نور زرد و یا رنگی در شو کیک استفاد کنید دید را برای مشتری کاهش میدهید و این موضوع ممکن است که موجب کاهش رغبت مشتریان جهت خرید شود. از طرفی نور سفید موجب نمایش بهتر و درخشانتر شیرینی‎ها و کیک‎ها میشود.
-کیک2.jpg

اگردر حال راه اندازی کسب‎وکار خود هستید میتوانید تجهیزات مورد نیاز خود را از تهران تجهیز خریداری نمایید. تهران تجهیز واردکننده انواع تجهیزات کافی شاپ میباشد.
با توجه به اینکه چندین سال است که واردکننده تجهیزات کافی شاپ هستیم میتوانید جهت
خرید تجهیزات کافی شاپ از تجربیات ما استفاده نمایید. برای خرید محصول و گرفتن مشاوره جهت خرید میتوانید با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا با کارشناسان ما صحبت کنید.

 

ali 101

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2020
نوشته‌ها
122
لایک‌ها
77
لطفا شیرینی فروش ها شیشه اش رو هم دستمال بکشند بتونیم توش رو ببینیم. مرسی اه
 
بالا