برگزیده های پرشین تولز

هر آنچه که باید درباره میکسر خمیر 50 لیتری بدانید

roya0024

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2020
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
8
سن
29
برای پخت نان پیتزا، نان، شیرینی و … در فست فودها، قنادی‎ها و نانوایی‎ها از میکسر خمیر استفاده میشود. برای ترکیب آرد با مواد مورد نیاز این دستگاه بسیار عالی و شگفت انگیز است. از این رو همه کسانیکه دارای کسب و کارهای فوق هستند متناسب با نیاز خود در این کسب و کارها میکسر خمیر با حجم مناسب خریداری میکنند. برای خرید میکسر خمیر باید بدانید که این دستگاه در اندازه و ظرفیت‎های مختلفی در بازار به فروش میرسد. برای خرید بهترین میکسر خمیر با قیمتی متعارف با کارشناسان تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید.

[تصویر:  -خمیر3.jpg]

در صورتیکه نمیتوانید نیاز خود را برای خرید میکسر خمیر شناسایی کنید بهتر است تا با فردی خبره در این زمینه مشورت کنید. البته به یاد داشته باشید که حتما موقع خرید از کارشناسان تهران تجهیز نیز مشورت نمایید تا بهترین دستگاه را به شما معرفی نمایند.

[تصویر:  -خمیر2-1.jpg]

نحوه نصب و راه اندازی میکسر خمیر

برای نصب و راه اندازی این وسیله بهتر است برای استفاده از گارانتی آن در آینده از نمایندگی درخواست کنید تا کارشناسی را جهت نصب و تست سلامت دستگاه به آدرس کسب و کار شما ارسال نمایند. در صورتیکه خودتان وسیله را نصب و راه اندازی کنید ممکن است از خدمات گارانتی محروم شوید. معمولا نصاب‎ها پس از نصب، گارانتی را مهر کرده تا در آینده بتوانید از خدمات گارانتی استفاده کنید. با توجه به قیمت میکسر خمیر بهتر است نحوه کار با دستگاه را به طور کامل از نصاب آموزش ببینید. در صورت تمایل میتوانید به هنگام توضیح دادن نصاب از دستگاه فیلم بگیرید تا در صورت فراموشی از نحوه کار با دستگاه به آن فیلم رجوع کنید.
[تصویر:  -خمیر4.jpg]

لازم به ذکر است که میتوانید برای کسب اطلاعات دقیق‎تر از دفترچه راهنما میکسر خمیر استفاده کنید. اما دفترچه راهنما متناسب با برند دستگاه ممکن است به زبان فارسی ترجمه نشده باشد. در این زمان اگر شما توانایی خواندن دفترچه راهنما را نداشته باشید با مشکل مواجه خواهید شد. در این مواقع اگر به هنگام توضیح نصاب فیلم گرفته اید به فیلم رجوع کنید و در غیر این صورت به نمایندگی تماس بگیرید و با ذکر مدل دستگاه خود سوالات خود را از کارشناسان برند خریداری شده بپرسید.
هرگز بدون اطلاعات لازم و یا با گوش دادن به سخنان افراد غیر متخصص دستگاه را نصب و دستکاری نکنید.
در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره میکسر خمیر 50 لیتری بدانید.
[تصویر:  -خمیر.jpg]

نحوه تعمیر میکسر خمیر

در صورتیکه هرگونه خرابی‎ای در دستگاه مشاهده میکنید به سرعت با نمایندگی تماس حاصل فرمایید. اگر دستگاه شما کوچکترین تغییری کرد بهتر است سریعا آن را به یک متخصص جهت تعمیر نشان دهید. اگر صدای دستگاه تغییر کرده است و یا بخشی از دستگاه به خوبی کار نمیکند دیگر از دستگاه استفاده نکنید. اگر در این موارد از میکسر خمیر استفاده نمایید آسیب بیشتری به دستگاه وارد شده و شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتری برای تعمیر آن هستید.
[تصویر:  -خمیر1-1.jpg]

از آنجاییکه میکسر خمیر یک دستگاه ضروری و مهم در کسب و کارهای فوق است حتی یک روز خرابی آن ممکن است آسیب شدیدی به کسب و کار شما بزند. بهترین کار این است که با تجهیزات خود به خوبی و درستی رفتار کنید تا دچار ضرر و زیان مالی نشوید.
نحوه تمیز کردن میکسر خمیر

برای تمیز کردن میکسر خمیر لازم است که به خوبی دفترچه راهنما را مطالعه کنید. هرگز برای کسب اطلاعات لازم جهت تمیز کردن دستگاه به اینترنت مراجعه نکنید. نحوه جدا کردن اجزای دستگاه جهت تمیز کردن آن برای هر مدل و برند متفاوت است. این اطلاعات را میتوانید از دفترچه راهنمای دستگاه بیابید. درصورتیکه دفترچه راهنما به زبانی به غیر از فارسی است و شما توانایی خواندن آن را ندارید حتما به تصاویر و نحوه جداسازی اجزا به خوبی دقت کنید. چراکه اکثر دفترچه راهنماها به صورت مصور هستند.
برای خرید تجهیزات فست فود با کارشناسان ما تماس بگیرید.


دستگاه خمیر گیر پیتزا دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:

  • دارای سر/درب ثابت است.
  • دستگاه به دلیل جمع و جور بودن کاملا بدون صدای ناهنجار(نویز) میباشد.(بیشترین مقدار صدا 60 دسیبل)
  • دستگاه دارای 2 ترانسفورماتور برق میباشد.
  • دستگاه دارای صفحه توری ویژه ای است که اجازه افزودن ترکیبات بیشتری را در هنگام مخلوط کردن میدهد.
  • طراحی شده برای اشغال فضای کمتر
  • دارای 3 سیستم محافطتی است، هم بصورت فعال و غیرفعال، برای حفظ کامل ایمنی کاربر در هنگام استفاده، پاکسازی و تعمیر و نگهداری از دستگاه.
  • مطابق با قوانین جهانی سلامت و امنیتهر
 
بالا