برگزیده های پرشین تولز

هزینه حمل کانتینر از اروپا

bene

Registered User
تاریخ عضویت
7 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
583
لایک‌ها
481
کسی میدونه هزینه حمل یک کانتینر 20 فوتی از اروپا (کشور آلمان یا ایتالیا ) به ایران چقدر هست
 

hunter2000

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,579
لایک‌ها
416
محل سکونت
چین - تهران
کسی میدونه هزینه حمل یک کانتینر 20 فوتی از اروپا (کشور آلمان یا ایتالیا ) به ایران چقدر هست

هزینه هایحمل و نقل بین الملی تقریبا ثابت هستند . ابتدا ببنید کشور مورد نظر مرز دریایی داره یا خیر و ایا کانتینر رو میتونید مستقیم به ایران ارسال کنید یا خیر چون قوانین اتحادیه اروپا در رابطه با معامله با ایران بسیار سخت هست . بهترین کار این هست از فروشنده بخواهید که کارهای فورواد رو براتون انجام بده و اگر مشکلی به ارسال به ایران بود میتونید بارنامه کنید تا دبی و از اونجا ترانزیت کنید به ایران .


یک مقام اروپایی که تمایلی به ذکر نام خود ندارد در توصیف دامنه تحریم های جدید گفت: این تحریم ها مبادله های مالی با برخی ملاحظات در زمینه کمک های بشردوستانه، غذا و خرید دارو را شامل می شود. این در حالی است که هم اکنون نیز قیمت دارو در ایران تحت تاثیر تحریم ها به شدت افزایش یافته و برخی دارو های وارداتی نیز کمیاب یا نایاب شده اند.

از سوی دیگر از این پس تاجران اروپایی ناگزیر خواهند بود که برای هرگونه نقل و انتقال مالی با ایران به منظور تجارت کالاهای مجاز از دولت مجوز دریافت کنند. این در حالی است که در گذشته برای تجارت کالاهای مجاز با ایران به مجوز دولت های کشور های اروپایی نیازی نبود.

همچنین با ممنوعیت های جدید اتحادیه اروپا در زمینه ضمانت نامه های تجاری کوتاه مدت، آسیب های بیشتری به اقتصاد جمهوری اسلامی وارد خواهد شد.

منبع : تابناک
 
بالا