برگزیده های پرشین تولز

هزینه سفر به وان ترکیه چقدر است ؟ | ارزان ترین مقصد ترکیه

shahab.sh01

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 جولای 2015
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
2
سن
33
هزینه سفر به وان ترکیه
یکی از دغدغه های مهم برای سفر کردن هزینه سفر برای اکثر گردشگران می باشد که اصلی ترین عامل سفر محسوب می شود . اینکه هزینه هتل , هزینه خوارک , گردشگر , تفریح و… چقدر هست


در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول به معرفی هزینه سفر به وان ترکیه که به عنوان ارزان ترین مقصد ترکیه شهرت دارد خواهیم پرداخت تا با هزینه های شهر وان ترکیه آشنا شوید و با خیال راحت به آنجا سفر کنید پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید

آشنایی مختصر با شهر وان ترکیه :
وان شهر بسیار کوچکی است که در نزدیکی مرز مشترک ایران و ترکیه قرار گرفته است و با پایانه مرزی رازی در شهرستان خوی آذربایجان غربی، تنها یک ساعت فاصله دارد. از جمله جاذبه های قابل توجه این شهر می توان به دریاچه وان اشاره کرد که بزرگ ترین دریاچه کشور ترکیه است. همچنین دیدنی های دیگری چون قلعه وان و کتیبه های تاریخی و ۲۵۰۰ ساله خشایارشا در دیوار این قلعه، در اطراف وان به چشم می خورند.

در مجموع باید بدانید که وان شهر بسیار کوچکی است و نمی توان انتظار امکانات چندانی را از این شهر داشت، با این حال برای یک سفر خارجی دو سه روزه، مقصد جالبی به نظر می رسد. ضمن این که بسیاری از ایرانی ها، شهر وان را برای خریدی ارزان و مناسب انتخاب می کنند که از تخفیف های قابل توجه مراکز خرید و قیمت های مناسب اجناس بهره ببرند.

۱- زبان رسمی مردم وان ترکی است؛ اما اغلب ساکنین این شهر کردی صحبت می کنند، بنابراین اگر به یکی از زبان های ترکی یا کردی تسلط دارید، خیالتان در این مورد راحت باشد. همچنین در میان مردمان شهر، پیدا می شوند کسانی که از زبان انگلیسی چیزهایی می دانند؛ اما چندان نمی توان روی آن ها حساب باز کرد.

۲- ساعت رسمی ترکیه ۳۱ دقیقه از ایران عقب تر است.

۳- اغلب مردم وان مسلمان اند.

۴- پیش شماره و شماره های ضروری:

کد تلفن کشور ترکیه: ۹۰+

کد تلفن شهر وان: ۴۳۲

شماره پلیس: ۱۵۵

شماره آمبولانس: ۱۲۲

شماره آتش نشانی: ۱۱۰

۵- به طور کلی بیمه مسافرتی جامع برای تحت پوشش قرار دادن سرقت، خسارات مالی و مشکلات پزشکی برای سفرهای خارجی بسیار توصیه می شود.

ادامه مطلب در سایت مجله گردشگری تاپ تراول

هزینه سفر به وان ترکیه
 
بالا