برگزیده های پرشین تولز

هشدارهای SOS گوگل در بخش واکنش بحران

sonami777

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2011
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
7
google-maps-app-smartphone-mobile-ss-1920-800x450.jpg

به نقل از تلگرام سئو :
هشدارهای SOS جدید به جستجوها و نقشه های گوگل به عنوان بخشی از ساختار واکنش بحران اضافه شد.

به منظور ارائه بیشتر و بهتر اطلاعات به کاربران در شرایط بحرانی بخش هشداری SOS به روزرسانی شد و ساختار جستجو واکنش بحران در اختیار کاربران قرار گرفت.

این اعلام خطرها در بالای صفحه جستجوی نتایج مرتبط با جستار انجام شده و منطقه ایی که اتفاق رخ داده است ارائه خواهد شد. هشدارها شامل نقشه ها ، گزارش های برتر درباره حادثه و اطلاعات محلی از خبرنگاران در صورت فراهم بودن خواهد بود.

گوگل اعلام کرده کاربرانی که از نظر جغرافیایی نزدیک به محل حادثه هستند از روش اخطارهای موبایلی اطلاعاتی را درباره وضعیت موجود کسب خواهند کرد.

اگر شما خارج از محدوده تحت تاثیر حادثه هستید اما خواهان دریافت اطلاعات و اخبار مرتبط با وضعیت پیش آمده هستید کافیست که ترم های مرتبط را مانند محل حادثه را جستجو کنید ، نتایج ارائه شده داده هایی از وضعیت موجود را بطور لحظه ایی در اختیار شما قرار خواهد داد. هم چنین ترتیبی اتخاذ شده تا کاربران سراسر جهان در صورت تمایل از طریق این بخش به حادثه دیدگان کمک کنند.

در دیوایس های موبایلی قابلیت گوگل مپ هم توانایی نمایش این هشدارها را از طریق یک آیکون ویژه همراه با کارد را دارند که این کارد گزارش های و اطلاعات بیشتری درباره حادثه بوجود آمده ارائه خواهد کرد.

گوگل اعلام کرده که ساختار واکنش بحران و تمامی بخش های آن با کمک نهاد های امدادی ، صلیب سرخ ، سازمان های دولتی ، سرویس های هوافضایی و ... طراحی شده است.

SOS-Alerts-800x450.gif
SOS-Maps-800x450.gif
 
بالا