برگزیده های پرشین تولز

هشداری در مورد vBulletin

iranitnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2004
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
0
دوستان عزیز توجه داشته باشند شخصی با نام airedit گویا دارای وب سایتی می باشد که در آن به فروش هاست و دامین می پردازد و خود را نمایندگی مجاز vBulletin در ایران معرفی کرده است و طبق اظهارات وی قصد انجام و گرفتن لیسنس vBulletin برای کاربرانی که از این برنامه استفاده می کنند را دارد .
البته لازم به ذکر است که این شخص دارای هیچگونه مدرکی از سایت vBulletin نمی باشد با این تفاصیل قصد فروش این نسخه را دارد ؟
طبق گفته چند تن از وب مسترها با دادن هشدار به آنها که گفته است : جهت خرید نسخه لیسنس هرچه زودتر اقدام کنند در غیر این صورت در اولین فرصت سایت آنها بسته خواهد شد .
دوستان عزیز توجه فرمایند که این شخص هیچگونه مدرکی در اختیار ندارد و معرفی شده از سوی شرکت هم نمی باشد و فقط و فقط قصد سوء استفاده از صاحبان وب می باشد و دادن هشدار آن هم فقط جنبه تبلیغات خودش می باشد و می خواهد با این کار ذهنیت کاربران vBulletin را تخریب کند .
تذکر : از کسانی که قصد ثبت وب سایت ( هاست و دامین ) را دارند تقاضا دارم که قبل از مراحل ثبت به نکات این چنینی توجه فرمایند و وب سایت خود را نیز در یک شرکت معتبر به ثبت برسانند تا شاهد این چنین قضیه ها و تهدید هایی از سوی افراد سود جو نباشیم .

با تشکر گروه ایران آی تی نیوز
 

hba

کاربر فعال صفحات داینامیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 آگوست 2004
نوشته‌ها
1,511
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
تهران-ونک-php-mysql
خوب من مي خوام چه كنم
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet

KgbCia

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 آگوست 2004
نوشته‌ها
201
لایک‌ها
0
هر لايسنس چند در مي آد؟
 

saeed_violinist

Registered User
تاریخ عضویت
1 آپریل 2004
نوشته‌ها
1,275
لایک‌ها
3
سن
40
محل سکونت
Netherlands
نمیصرفه ! اصلا !
 
بالا