برگزیده های پرشین تولز

هشدار: تحویل اسکناس دلار مشکل دار توسط بانکهای دولتی به مردم!

m2t

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2018
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
50
درود. دوستم دچار مشکل شده به بانک مرکزی شکایت کرده و خواسته این خبر را به اظلاع مردم برسانم.
مطلب ایشان:
چند هزار دلار در بانک ملی و بانک صادرات سپرده گذاشته بودم.
رفتم حساب را به هم زدم در میان اسکناسها چندین عدد اسکناس مهر خورده و خودکار نویس شده و سوراخ ریز دار که سورخ ها اندازه سوراخ سوزن است (باید جلوی نور شدید بگیرید تا دیده شود) بود موجود بود. صرافی ملی و صادرات نخریدند گفتند بانک مرکزی و ملی و صادرات دستور داده اند صرافی های بانکی و خود بانکها اسکناسهای مهردار و خودکاری و سوراخ ریز دار را نخرند!
حالا نه بانکی که اسکناس داده دلارها را قبول میکند نه صرافی بانکها!

نکته مهم این است که در حالیکه بانک ها دیگر اسکناس مهر ریز خورده را قبول نمی کند که هم اکنون همان بانکها دارند در میان هر بسته ۱۰۰ تایی اسکناس ۱۰-۲۰ اسکناس مهر خورده و سوراخدار به مردم میدهد!

همچنین صرافی های بانک به من اعلام کردند به زودی بانکها و صرافی های بانک فقط اسکناسهای دلاری را قبول خواهند کرد که نخ درشت آبی دارند و سایر را قبول نخواهند کرد.

من باید ۵ درصد سود میکردم ولی با توجه به اسکناسهایی که داده اند ۲۰ درصد ضرر کرده ام (کلا 15 درصد ضرر در سپرده ارزی بانکی) خواهش میکنم مردم را مطلع کنید چون همین الان بانک صادرات و ملی دارند در هر دسته اسکناس صد دلاری دلارهای مهر دار و مخدوش به مردم میدهند که خودشان چند دقیقه بعد قبولش نمیکنند و پس نمیگیرند!

به مردم بگویید وقتی بسته صدتایی اسکناس دلار از بانک گرفتند همانجا جلوی بانکی تک تک صد اسکناس را پشت رو بررسی کنند مهر نداشته باشد و سوراخ ریز نداشته باشد اگر بود همانجا عوضش کنند.
 
Last edited:

MihanV

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
29 جولای 2010
نوشته‌ها
11,831
لایک‌ها
30,312
محل سکونت
کرج
دلار های به قول شما مشکل دار خارج از ایران براحتی قابل خرج کردن هست
 

m2t

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2018
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
50
به هر حال باید بانک خودش آن اسکناسی را که قبول ندارد به مردم تحویل ندهد و آنچه تحویل داده را پس بگیرد.
 
بالا