برگزیده های پرشین تولز

هشدار! قابل توجه خریداران خودروی سایپا...بیمه قلابی و بدردنخور

ARSSE

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2020
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
18
دوستان گرامی لطفا مطلب را بخوانید و تمامی دوستان و آشنایانتان را از خبر ما بی بهره نگذارید.
چون مجوز ارسال در بخش خودرو را نداشتم ، بخش سرمایه و تجارت که بی ارتباط با ثبت نام خرید خودرو نیست را انتخاب و مطلب را در اینجا ارسال کردم.

ما در تابستان 1401 در ثبت نام از طریق سامانه تخصیص خودرو، ماشین کوئیک R را انتخاب کردیم. تحویل فوری را انتخاب کردیم. بعدا پیامک آمد که به سامانه سایپا مراجعه و خودروی کوئیک آر خود را خریداری کنید. ما رفتیم در سایت فروشگاه سایپا خودروی کوئیک آر را انتخاب کردیم یک تیک داشت که حدود 1,700,000 تومان بیمه بدنه غیر کامل بود ما آن تیک را برداشتیم و تیک بیمه بدنه کامل را انتخاب کردیم که حدود 2,700,000 تومان بود و پرسیده بود بیمه بدنه از کدام شرکت باشد یک شرکت را گزینه اول و گزینه دوم را به اختیار سایپا گذاشتیم. اگر بیمه بدنه اصلا انتخاب نمیکردیم خودرو 177 میلیون تمام میشد ولی ما حدود 180 میلیون پول دادیم.

در اوایل مرداد 1401 خودرو را تحویل گرفتیم. خودرو را از پارس خودرو کیلومتر 9 جاده مخصوص کرج گرفتیم. کلا کوئیک R ساخت پارس خودرو است و ما هم پارس خودرو را برای تحویل انتخاب کرده بودیم.
در حدود ظهر 11 مرداد 1401 به نمایشگاه فروش پارس خودرو کیلومتر 9 مراجعه کردم تا درباره بیمه بدنه سوال کنم همیشه یک کارشناس فروش داشت که نسبتا مسن بود و موی خاکستری و عینک داشت ولی اینبار یک جوان مو و ریش سیاه کارشناس فروش بود و زیاد هم خوش اخلاق نبود، از او درباره بیمه بدنه پرسیدم و گفتم که ما حدود سه میلیون تومان پول بیمه دادیم چرا کارت بیمه بدنه ندادید.
ایشان گفتند بیمه بدنه کوئیک بیمه خود سایپا است و مثل بیمه بدنه فرضا ایران و پارسیان و البرز نیست. اگر بدنه ماشین آسیب ببیند باید بگذارید سایپا یدک برایتان صافکاری کند مثلا مثل بیمه ایران یا پارسیان یا رازی نیست که هر صافکاری دلتان خواست ببرید و فاکتورش را بیمه ببرید و خسارت بگیرید بکه فقط نمایندگی های مجاز سایپا صافکاری خواهد کرد. یا اینطور نیست که اگر آتشسوزی شود ماشین نابود شود یا دزیده شود پول ماشین را بگیرید.

توجه کنید چون بیمه بدنه بیمه مرکزی نیستیم سال بعد اگر بخواهیم یک شرکت معتبر مثل ایران و پارسیان و ... را انتخاب کنیم نمی توانیم از تخفیف یکسال عدم خسارت جهت ارزانتر شدن حق بیمه استفاده کنیم.

راهنمایی :
بیمه سایپا خیلی بیمه الکی و ماست مالی است به آشنایان خود خبر دهید که اگر در آینده خودرو ثبت نام کردند بیمه بدنه را در خرید اینترنتی انتخاب نکنند و خودرو را ارزانتر از کارخانه های داخلی بخرند و بعد از تحویل خودرو بروند از بیمه معتبری مثل ایران و پارسیان یا سایتهای معتبری نظیر ازکی بیمه بدنه بگیرند.

نمی دانم این لینک زیر کار می کند یا نه ولی الان من رفتم در سایت ازکی کوییک R صفر کیلومتر به ارزش 200 میلیون تومان را بیمه بدنه انتخاب کردم و قیمتهای شرکت های مختلف بیمه را اعلام کرد
ارزانترین حدود 424,000 تومان و گرانترین شرکت حدود 1,050,000 تومان است. (لینک با کمترین قیمت کلیک کنید).

لینک شامل گرانترین با تمام پوششهای اضافی

یعنی سایپا 170 درصد از گرانترین بیمه ازکی گرانتر گرفته است!!!
من یک شکایت به سایپا و مشغول ارائه گزارش به سایتهای دولتی و بازرسی هستم و لینک این مطلب در پرشین تولز را گذاشته ام. و احتمالا سایپا در این فروم در زیر این مطلب پاسخ خواهد داد.


arzantarin-naghes.jpg





gerantarin-kamel.jpg


بیمه خودرو - بیمه بدنه - بیمه کامل - بیمه سایپا- آموزش خرید خودروی ارزان - آموزش ثبت نام خودرو - آموزش تحویل خودرو - آموزش ثبت نام در سامانه تخصیص خودرو- کلاه سرتان نرود- آموزش خرید به قیمت دولتی
 
Last edited:

hexman

Registered User
تاریخ عضویت
18 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,551
لایک‌ها
762
محل سکونت
Tehran
شایدم بیمه داری یارو اطلاعات غلط داده از همون شرکت اولی که انتخاب کردی یه آمار بگیر

البته فک کنم این دوستمون زیر پوستی قصد تبلیغ سایت مذکور رو داشه باشن
 

ARSSE

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2020
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
18
اینی که شما گرفتی بیمه بدنه نیست.
کارت طلایی
ه.
فرق داره.
ببینید درست یادم نیست فقط یادم هست چند تیک داشت که نوشته بود بیمه بدنه کامل یا ناقص و ... اگر کارت طلایی بوده مردم را گول زده اند و مردم توجه کنند بی خود پول ندهند و یک بیمه بدنه کامل کامل حدود یک میلیون تومان است.
سایپا با بازی با کلمات مردم را گول زده و ماشینی که 177 میلیون قیمت داشته با بازی با کلمات یک تیک وانتخاب اختیاری گذاشته و 3 میلیون اضافه دریافت داشته برای چیزی که بدرد نمی خورد.
 

ARSSE

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2020
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
18
توجه فرمایید در سایتهای مهم و دولتی و فروشگاه های مهم استفاده از عبارت و کلمه درست خیلی مهم است و بار حقوقی و قضائی دارد.

سایپا در فروش خودرو گزینه اختیاری گذاشته و نوشته کارت طلائی بیمه بدنه! سایپا خودش ماشین را بیمه بدنه کرده پس نباید از عبارت بیمه بدنه استفاده می کرد بلکه باید می نوشت با کارت طلایی صافکاری و رنگ رایگان یا ارزان انجام میشود.
مشتری وقتی آپشن یا گزینه حاوی بیمه بدنه را می بیند به اشتباه خیال می کند سایپا از شرکتهای تحت نظر بیمه مرکزی می خواهد ماشین را بیمه کند ولی مشتری را گول زده.
من اگر کارت طلایی 3 میلیونی را انتخاب نکرده بودم بجای 180 میلیون خودرو 177 میلیون تمام می شد و الان می رفتم بیمه 100 درصد کامل همه پوشش ها را فقط 1,150,000 می گرفتم ولی حالا چون بیمه بدنه سایپا الکی است باید همان پول بیمه بدنه را دوباره پرداخت کنم!
سایپا از لحاظ حقوقی حق ندارد بنویسد بیمه بدنه بعد خودش بیمه کند! باید از لحاظ حقوقی کلمه درست استفاده می کرد تا مشتری گول نخورد.
اگر حاکمیت کشور در و پیکر درستی داشت و قوه قضائیه درستی داشت اجازه نمیداد سایپا از لغت غلط در فروشگاهش استفاده کند و شرکت را ملزم به بازگردانیدن پول مردم میکرد.

من این را به شرکت بیمه مرکزی و سازمان بازرسی کل کشور اطلاع خواهم داد.
 
Last edited:

ARSSE

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2020
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
18
شایدم بیمه داری یارو اطلاعات غلط داده از همون شرکت اولی که انتخاب کردی یه آمار بگیر

البته فک کنم این دوستمون زیر پوستی قصد تبلیغ سایت مذکور رو داشه باشن
گویا همه خودروسازان داخلی باید روی قیمت دریافتی بیمه ثالث رایگان بدهند که داده اند.
اما من رفتم به کارشناس فروش مذکور گفتم کارت بیمه بدنه نمی دهید گفت بیمه سایپا شده و فقط صافکاری رنگ رایگان یا ارزان دارد. همان کارت طلائی است. ومثل بیمه سایر شرکت ها نیست که اگر ماشین آتش بگیرد یا دزد ببردش به شما پول ماشین را بدهند!

به نظر من خریدار با استفاده از کلمه بیمه مردم را گول زده اند. 2 تا سه برابر شرکتهای بیمه پول گرفتن ولی خدماتشان و پول دادنشان و پوشش ضرر صاحب ماشین خیلی کمتر است. انگار با 200 هزار تومان حق بیمه در بیمه تعاون بیمه بدنه گرفته باشی! 3 میلیون پول گرفتن خدماتی میدهند که مال حق بیمه 200 هزار تومانی است.



همچنین چون ازکی قیمتهای آنلاین میدهد محبوریم برای مستند کردن عکس و لینک قیمت هایش را بگذاریم.
 
بالا