برگزیده های پرشین تولز

هشدار گوگل برای وبمسترها

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
redcard-penalty-google-ss-1920-800x450.png

به نقل از سایت سئو :

موتور جستجو گوگل به وبمسترها و ناشران هشدار داده که از مارک آپ های فریبنده و گمراه کننده استفاده نکنند چون با جریمه های گوگل مواجه خواهند شد.

هم چنین در صورت انجام چنین تخلفی از سوی ناشران و وبمسترها توانایی و امکان نمایش اسنیپت های غنی در نتایج جستجو از آن ها گرفته می شود.

گوگل اعلام کرده به دلیل گزارش های متعدد کاربران به خاطر مارک آپ های نامعتبر و اشتباهی که در سطح وب انتشار پیدا می کند راهنمای جامع مارک آپ ها را به روزرسانی کرده است.

این هشدار به تمامی وبمسترها و ناشران محتوا داده شده که استفاده از مارک آپ های Event برای توضیح و معرفی موردهای غیرمرتبط باعث بوجود تجربه بد برای کاربران خواهد شد.

در تصویری که پیوست کرده ایم نمونه این وضعیت را مشاهده خواهید کرد.

اگر چنین وضعیتی بوجود آید حالت manual action بوجود خواهد آمد یعنی کاربری به گوگل اعلام می کند که وبسایت شما بر خلاف قوانین و دستورالعمل ها فعالیت می کند. این کار باعث بوجود تاثیرگذاری منفی روی رتبه بندی شما خواهد شد اما امکان دارد که روی مارک آپ های اطلاعات ساختاری در همه سایت اثر بگذارد و برای نتایج جستجو استفاده نشود.

اگر شما این manual action را کسب کنید پیغامی به حساب کاربری شما در کنسول جستجو گوگل ارسال خواهد شد.

چند سال گذشته بود که گوگل مارک آپ های ساختاری-ترکیبی اسپم را جریمه خواهد کرد اما اکنون تصمیم گرفته که مارک آپ های Event اسپم را هم جریمه کند.


event-schema-markup.jpg
 
بالا