برگزیده های پرشین تولز

همه چیز درباره کاتر مرغ

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35
برای برش دادن مرغ، بوغلمون، اردک، کبک و … به صورت منظم در رستوران‎ها، هتل‎ها، بیمارستان‎ها، فست فودها و تالارهای پذیرایی از دستگاه کاتر مرغ استفاده میشود. با این دستگاه دیگر نباید نگران پاره شدن پوست را به هنگام کار داشته باشید. چرا که به هنگام برش گوشت به صورت دستی امکان برش و زخم کردن دست وجود دارد. از طرفی دستگاه کاتر مرغ گوشت را به صورت منظم برش داده و نمیگذارد هیچ بخشی از گوشت هدر رود. در پرندگانی که دارای استخوان‎های درشت و سختی هستند برش گوشت به صورت دستی کاری بسیار سخت و دشوار است. از این رو تمام کسب و کار های فوق برای راحتی، نظم، بهداشت، سرعت بیشتر از دستگاه کاتر مرغ برای برش گوشت مرغ، بوغلمون و … استفاده میکنند.
اگر همچنان از روش های سنتی برای برش مرغ، بوغلمون، اردک و … استفاده میکنید همین الان اقدام به خرید این دستگاه شگفت انگیز کنید. با خرید این دستگاه به طرز شگفت انگیزی سرعت برش گوشت را در کسب و کار خود بالا میبرید. همچنین بهداشت به شکل بیشتری در محیط آشپزخانه شما رعایت میشود.

راحتی شستشو دستگاه کاتر مرغ


پس از استفاده از دستگاه به راحتی میتوانید آن را بشویید. جنس دستگاه کاتر مرغ به گونه‏ای است که به راحتی شسته میشود و روی سطوح آن جایی برای رشد میکروب‎ها و باکتری‎ها وجود ندارد.

رعایت بهداشت با دستگاه کاتر مرغ


یکی از عوامل دیگر برای استفاده از دستگاه کاتر مرغ به جای روش دستی رعایت بهداشت است. زمانیکه شما گوشت را با دستگاه کاتر مرغ برش میدهید محیط کار تمیز تر میماند. همچنین گوشت نیز بهداشتی تر برش میخورد چراکه هر چه تماس دست با گوشت کمتر باشد میکروب‎ها و باکتری های کمتری به گوشت انتقال پیدا خواهند کرد.


-کاتر-مرغ1.jpg


برش گوشت در سایز های مختلف


با دستگاه کاتر مرغ میتوان گوشت را درسایز های مختلف برش داد. این دستگاه یکی از مهمترین ابزارها در پخت مرغ کنتاکی به شمار میرود.

قدرت موتور دستگاه کاتر مرغ


مهمترین قسمت یک وسیله برقی، قدرت موتور آن است. قدرت موتور دستگاه باید به گونه‎ای باشد که طی استفاده مکرر آسیبی نبیند و خراب نشود همچنین پاسخگوی نیاز کسب و کارهای فوق باشد. لازم به ذکر است که دستگاه کاتر مرغ دارای موتوری با قدرت 4 / 3 اسب بخار میباشد. که این خود نشان دهنده‎ی مرغوب بودن این محصول میباشد.

طراحی خاص و زیبا دستگاه کاتر مرغ


علاوه بر ظاهر زیبای این محصول که همه را شگفت زده کرده است، طراحی آن به گونه‏ای صورت گرفته که شما میتوانید با حداکثر بازدهی برش گوشت را انجام دهید.

جنس دستگاه کاتر مرغ


برخی از قسمت های دستگاه کاتر مرغ از جنس استیل ضد زنگ میباشد. جنس استیل ضد زنگ سبب میشود تا دستگاه کاتر مرغ ظاهر و زیبایی خود را حتی بعد از چندین سال هم حفظ کند.

کلید های دستگاه کاتر مرغ

کلید های دستگاه کاتر مرغ به صورت کلنگی عمل کرده و کاملا محصور شده میباشند. کلید ها به دلیل ضد زنگ بودن حتی پس از گذشت چندین سال همچنان مانند روز اول روانباقی میمانند.


-کاتر-مرغ.jpg


تیغه چاقوی برش دستگاه کاتر مرغ


تیغه چاقوی برش دستگاه کاتر مرغ دو لبه است. از آنجاییکه این تیغه به هیچ عنوان نباید زنگ بزند، جنس آن ضد زنگ است. درنتیجه برای شستشو و استفاده هیچ نگرانی نباید داشته باشید.لازم به ذکر است که از این دستگاه علاوه بر کسب و کارهای نام برده فوق میتوان در مغازه ها و فروشگاه های فروش مرغ هم استفاده کرد.
تهران تجهیز شرکتی معتبر در زمینه فروش تجهیزات رستوران میباشد. این شرکت سالهاست که تجهیزات رستوران، کافی شاپ، فست فود و … را به ایران وارد میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول با کارشناسان تهران تجهیز در تماس باشید.

کاتر مرغ دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:



  • دستگاه دارای موتور با قدرت 4 / 3 اسب بخار است.
  • طراحی هوشمندانه دستگاه به شما اجازه برش با حداکثر بازدهی را میدهد
  • جنس پایه، ستون، محور استیل ضد زنگ میباشد
  • دارای کلیدهایی از نوع کلنگی، محصور شده، ضد آب میباشد.
  • دارای کلیدهای قفل داخلی از نوع میکرو، محصور شده، ضد آب میباشد.
  • تیغه چاقوی برش از جنس استیل ضد زنگ، قطر 228 میلیمتری، دو لبه است.
 
بالا