برگزیده های پرشین تولز

همه چیز در مورد ایردراپ ها (کسب رایگان ارز دیجیتال، پول آینده!)- آموزش کامل (از سیر تا پیاز)

rezanahvi

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2009
نوشته‌ها
560
لایک‌ها
62
محل سکونت
تهران
همه چیز در مورد ایردراپ ها (کسب رایگان ارز دیجیتال، پول آینده!)- آموزش کامل (از سیر تا پیاز)

f9i2_photo_2018-11-16_14-27-02.jpg
در این نوشتار، همه موارد مربوطه به ایرداپها به تفصیل بیان شده است. به جهت آشنائیج، بخشهایی از این نوشتار ذیلاً ارسال شده است.
مقاله کامل را از اینجا دانلود فرمائید.


ایردراپ چیست ؟
ایردراپ به معنی ساده، به کسب رایگان ارزهای دیجیتال گفته می شود. ایردراپ ها معمولا توسط شرکت های نوظهور و ارزهای دیجیتال جدید انجام می شود و شامل ارزهای دیجیتال قدیمی و مشهور نمی شود.


دلایل انجام ایردراپ توسط کمپانی ها چیست ؟
دلیل اصلی انجام ایردراپ توسط استارت آپ ها، تبلیغات و جذب سرمایه گذار است! در همین حال که این مطالب نوشته می شوند صدها ارزدیجیتال در مارکت وجود دارد که بسیاری از آنها به دلیل عدم تبلیغات مناسب، به موفقیت نرسیده و طرفدار بسیار کمی دارند.

بنابراین استارت آپ های جدید برای شروع به کار و فروش توکن های خود (ico) نیاز به تبلیغات گسترده دارند. چه تبلیغی بهتر از یک ایردراپ ؟

چگونه ایردراپ را دریافت کنیم ؟
استارت آپ ها و شرکت هایی که که اقدام به راه اندازی ایردراپ میکنند، در ازای اهدای ارزدیجیتال رایگان به شما، چند کار ساده طلب میکنند. همچون دنبال کردن شبکه های اجتماعی آنها.

برای شرکت به چه چیزهائی نیاز داریم؟
-داشتن کیف پول جهت دریافت ارزها (در عموم موارد کیف پول و شماره حساب اتریوم کفایت می نماید. در ادامه مطالب روش ساخت کیف پول اتریوم را ارائه خواهیم کرد) ، دقت کنید که شماره حساب به هیچ وجه نباید از صرافی ها باشد.
-داشتن یه حساب ایمیل معتبر همچون Gmail
-عضویت و فالو کردن شبکه های اجتماعی آنها همچون تلگرام ، توییتر و فیسبوک
نکته: جهت عضویت در کانال تلگرام اکثر گروههای میبایست از شماره ای غیر از شماره ایران استفاده نمائید (راهکار ساده است؛ 1- به راحتی میتوان از طریق یک سرچ ساده در گوگل و از طریق نرم افزارهای مربوطه یک شماره مجازی داشت 2-از وبسایتهایی که اینگونه خدمات را ارائه میدهند با قیمت بسیار پائین تهیه نمود)

آیا ایرداپها ارزشمند هستند؟
به طور کلی و در صورت انتخاب درست "بلی" ارزشمند هستند. البته اگر در ایرداپ و یا بونتی های معتبر و با ارزش مشارکت نمائید.

پس از شرکت در ایردراپ، ارزها چه زمانی ارسال خواهند شد؟
برخی از پروژه ها سریعاً ارزها را به حساب شما واریز میکنند. برخی پس از مدت کوتاهی و در مواردی پس از چند ماه ارزها ارسال خواهند شد.

توکن و یا کوینهای دریافتی (به طور ساده همان ارزهای دریافتی) به چه کار خواهند آمد؟ یا به عبارتی چه استفاده ای خواهند داشت؟
پس از دریافت ارزهای مذکور، شما قادر خواهید بود آنها را در صرافیهای آنلاین (که تعداد آنها کم هم نیستند) به یکدیگر تبدیل نموده و در واقع به فروش برسانید. و یا بطور مستقیم به اشخاصی که متقاضی خرید هستند واگذار نمائید.

بونتی چیست؟
بونتی یا همان پاداش یکی از روش‌های کسب درآمد در قلمروی ارزهای دیجیتال است. مشابه ایرداپ شما با انجام پاره ای از کارها از استارت آپ ها و شرکت های مذکور پاداش در یافت خواهید کرد تفاوت در این است که دربونتی ها کارهای درخواستی تخصصی تر خواهند بود (به عنوان مثال نوشتن مقاله و معرفی پروژه، ترجمه وایت پیپر و مقالات پروژه، اخذ مدیریت کانالهای تلگرامی و....).

چگونه بهترین ایردراپ و بونتی ها را پیدا کنیم ؟
از منابعی که به معرفی این فرصتها می پردازند. به عنوان یکی از گزینه ها گروه "پیام رسان ایردراپ و بونتی"را پیشنهاد میکنیم.
نکته: مستحضر باشید که بسیاری از ایردراپ ها فاقد ارزش بوده و شرکت های کلاهبردار با وعده های دروغین اقدام به فریب مردم کرده و فعالیت خود را با تبلیغات رایگانی که توسط مردم ناآگاه انجام می شود، پیش می برند. بنابراین دقت در انتخاب ایردراپهایی را که قصد مشارکت دارید همیشه مد نظر داشته باشید. در این گروه تمام سعی ما بر این خواهد بود که فرصتهای مناسب و معتبر را خدمت اعضاء ارائه نمائیم.

جهت مطالعه مقاله کامل، از اینجا دانلود فرمائید.


دریافت جدیدترین ایرداپها (گروه "پیام رسان ایردراپ و بونتی")
Airdrop&Bounty Messenger-Persian Group




 

rezanahvi

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2009
نوشته‌ها
560
لایک‌ها
62
محل سکونت
تهران
همه چیز در مورد ایردراپ ها (کسب رایگان ارز دیجیتال، پول آینده!)- آموزش کامل (از سیر تا پیاز)
 
بالا