برگزیده های پرشین تولز

هوشمندسازی مکانیزم های سازمانی و صنعتی

artins_com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آپریل 2017
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
41
مجموعه هوشمندسازی مکانیزم های سازمانی و صنعتی
به دنبال آموزش چگونگی عملیاتی کردن تحقیق های زیادی است که در زمینه هوشمندسازی سازمان ها و صنایع مختلف در کشورمان انجام شده است.

در سال های اخیر تحقیقات زیادی در زمینه هوش مصنوعی و راه کارهای آن برای هوشمندسازی کسب و کارهای مختلف مثل پزشکی ، صنعتی ، سازمانی ، کشاورزی و … انجام شده است. ولی به دلیل ناآشنایی فضای کسب و کار با توانمندی های این علم جدید و تحقیقات داخلی ، فرصت استفاده از این طرح ها بسیار محدود و پر ریسک بوده است.

و همینطور به دلیل نا آشنایی صاحبان کسب و کارهای موفق، با ابزار و راه کارهای هوشمند ، فرصت های اقتصادی زیادی از دست رفته است.

به همین دلیل بنده محسن حسنی به همراه همکارانم در مجموعه هوشمندسازی مکانیزم های سازمانی و صنعتی ، به دنبال آموزش و مشاوره در زمینه هوشمندسازی فضاهای کسب و کار با استفاده از روش های نوین هوش مصنوعی بوده و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که با آشناسازی صاحبان کسب و کار به این زمینه ها ، فرصت آشنایی متخصصین را نیز با فضای کسب و کار فراهم آوریم.

پس اگر میخواهید به عنوان یک مدیر یا کارشناس کسب و کار با نیاز مخاطبان به وجود راه کارهای هوشمند آشنا شوید،

و یا می خواهید به عنوان یک متخصص با فضای کسب و کار و نیاز بازار (و مشتریان) متناسب با پیشرفت های روز دنیا آشنا شوید،

پیشنهاد می کنم تا با دنبال کردن مقالات ، سمینارها و کارگاه های مجموعه هوشمندسازی مکانیزم های سازمانی و صنعتی ، با ما همراه باشید.


چه کسی فکرش را میکرد که انقلاب های صنعتی چهارم اینقدر سریع اتفاق بیافتد.
هزاران سال طول کشید تا انسان ارزش قدرت بخار آب را فهمید و در عرض مدت کوتاهی ، توانست هوشی به مانند هوش خود ابداع کند.

هوش مصنوعی هر چند که تا رسیدن به سطح هوش انسانی راه درازی دارد ، ولی به سرعت در حال رشد و توسعه است. به نحوی که زندگی روزمره و کسب و کار همه انسان های کره خاکی را درگیر خود کرده است.

وقتی از تلفن همراه هوشمند برای ارتباط تصویری استفاده می کنید ، در حال استفاده از هوش مصنوعی هستید. وقتی از قفل هوشمند صوتی صفحه گوشی خود استفاده می کنید ، در حال امتحان کردن مزه هوش مصنوعی هستید.

در کسب و کارهای رو به جلو که در آشوب اقتصادی اروپا و آمریکا ثابت کردند که همیشه رو به جلو حرکت می کنند، رد پایی از ابزار و راه کارهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را به راحتی می توان دید.

در کشور خودمان نیز هر کسب و کاری که به استفاده از راه کارها و ابزار هوشمند روی آورده ، حرکت سریع و رو به جلویی را می بینیم.

سایت های فروشگاهی نمونه های بسیار عالی از این دسته کسب و کارها هستند.

طبق نظر بسیاری از محققان اقتصادی ، تولید و بازرگانی ، بسیاری از مشاغل غیر هوشمند دنیا رو به نابودی هستند. فرقی نمی کند که در جهان اول زندگی و کار می کنید یا در جهان سوم.

اگر فکری به حال هوشمندسازی مکانیزم های کاری خود نکنید ، به زودی کسب و کار و حتی شغل ساده خود را از دست می

دهید.
 
بالا