برگزیده های پرشین تولز

goalha

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 مارس 2016
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
1
سن
24
توضیحات بازی پوکومون گو Pokomon Go :

Pokemon Go – پوکمون گو بازی جدید و پرمخاطب با بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی Niantic, Inc برای دستگاه های اندرویدی است که به درخواست کاربران قصد معرفی نسخه جدید ان را داریم! جذابیت این بازی این است که شما را با دنیای فیزیکی و واقعیت درگیر می کند ؛ برای اینکه در بازی پیشرفت کنید و به مراحل بالاتری برسید لازم است خانه را ترک کنید و به کوچه و خیابان بروید! در این بازی دوربین گوشی هوشمندتان را روشن می کنید و در صفحه نمایش گوشی ترکیبی از دنیای واقعی و موجودات پوکمون را می بینید! وظیفه اصلی شما در این بازی گرفتن هرچه بیشتر موجودات پوکمون است. هرچه بیشتر، امتیاز بیشتر! موجودات مختلف در نقاط مختلف جغرافیای هستند، مثلا پوکمون های آبزی در کنار دریا و رودخانه ها هستند، پس لازم است برای دستیابی به امتیاز بیشتر به نقاط مختلف بروید! همین عامل مشوقی است تا کاربران به برای بازی کردن خانه و شرکت را ترک کنند و به قسمت ها مختلف شهر بروند! اگر به دنبال یک بازی خاص برای دستگاهتان هستید بدون شک Pokemon Go شما را شگفت زده خواهد کرد!

در بازی Pokemon Go به شما گفته می شود که در نزدیکی شما پوکمون وجود دارد و باید به طور واقعی به آن سمت بروید و پوکمون را پیدا کنید. برای مسیر های نزدیک یک رد پا و برای مسیر های دور که شاید چند خیابان دورتر از شما باشد سه ردپا نشان داده می شود. وقتی که پوکمون را پیدا کردید باید یک گوی که روی صفحه نمایش شماست را به سمت آن پرتاب کنید تا پوکمون برای شما شود. جالب اینجاست که پوکمون ها برای همه افراد اطراف شما نمایش داده می شوند و ممکن است وقتی به دنبال یک پوکمون می روید فردی زودتر از شما به پوکمون برسد و آن را سریعتر بگیرد. البته اگر باهم به نقطه پوکمون رسیدید سعی کنید دعوا نکنید! بعد از جمع کردن پوکمون ها شما می توانید به یک تیم ملحق شوید و با تیم های دیگر بجنگید. زمانی که به مرحله ۵ می رسید بازی از شما سوال می کند که میخواهید از بین تیم های (زرد، قرمز، آبی) به کدام تیم بروید. بعد از آن می توانید روی نقشه ببینید که جاهای مختلف توسط رنگ تیم شما تصرف شده یا تیم دشمن در آنجا قرار دارد و می توانید به آن حمله کنید. این بازی در مدت زمان کمتر از یک هفته +50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 3.9 از 5.0 است.

حتما نکات زیر را مدنظر داشته باشید :

1 – بازی Pokemon Go آنلاین است و برای اجرا همیشه به اینترنت نیاز دارد.

2 – برای اجرای بدون مشکل بازی می بایست GPS دستگاه شما روشن باشد تا موقعیت شناسایی شود .

3 – بازی در ابتدا فقط با فیلت-رشکن اجرا میشد که خوشبختانه هم اکنون در ایران بدون نیاز به فیلت-رشکن اجرا می شود .



برنامه هک شده بعد از انتشار قرار خواهد گرفت



آموزش هک و پول بینهایت بازی پوکمون گو Pokemon GO برای موبایل

هک و پول بینهایت بازی Pokemon GO
منبع:نکس موویز
برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید
هک و پول بینهایت بازی پوکمون گو Pokemon GO, پوکمون بینهایت, آموزش جمع کردن پوکمون, نحوه دریافت پوکمون بینهایت, آموزش بازی پوکمون گو, هک بازی پوکمون گو, آموزش جمع کردن بینهایت Pokemon, هک و Pokemon بینهایت, هگ بازی و بینهایت کردن امتیاز در بازی Pokemon, بازی Pokemon آموزش هک, دانلود رایگان نسخه هک شده بازی Pokemo Go, هک بازی Pokemon Go برای آیفون, هک بازی Pokemo Go برای اندروید, نسخه بدون محدودیت بازی Pokemon go, بازی پوکومون گو آرم می آید وارد بازی نمیشود, آموزش نحوه بازی پوکمون گو, نکس موویز,
 
بالا