برگزیده های پرشین تولز

واردات آهن قراضه خوبه؟

jujushow

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2007
نوشته‌ها
2,466
لایک‌ها
1,107
ممنون

من راستش تو این چند روز دارم جدی تر روش تحقیق میکنم و خب به همین نتیجه ای که دوستان گفتن رسیدم...سرمایه کمه ولی خب من هم نمیخام از همون اول با یه نفر که 30 ساله تو این کاره و تبدیل به یه غول سرمایه شده رقابت کنم من هدفم آوردن قراضه ها و فروش اون به همین کارگاه ها و خرده فروش هایی هست که قراضه ها رو از سطح شهر حمع میکنن و همیشه دنبال فروشنده میگردن...


آلومنیوم منظورتون کار رو وارداتش هست یا ....؟


با توجه به در و پنجره های دوجداره که اومده حداقل توی ساختمون سازی بخش الومینیومش زیاد اوضاع جالبی نداره . بخشهای صنعتی رو اطلاع ندارم . ولی 100% وضعیت اهن خیلی بهتره
 

forbes

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2013
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
2
با توجه به در و پنجره های دوجداره که اومده حداقل توی ساختمون سازی بخش الومینیومش زیاد اوضاع جالبی نداره . بخشهای صنعتی رو اطلاع ندارم . ولی 100% وضعیت اهن خیلی بهتره

ولی تا جایی که من شرکتهای تولید پروفیل اطلاع دارن هر روز مقدار تولیدشون صعودی بوده و حتی یه کارخونه رو میشناسم که سرکارگرش رفت واسه خودش تولیدی پروفیل آلومینیوم زد.
عزیزان من لطف کنید اگه اطلاعات زیادی از صحبتی که میخواهین پست کنید ندارید صرف نظر کنید چونکه دوستانمون ممکنه وارد فاز عملیاتی پستهای شما شوند.
با تشکر
 

jujushow

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2007
نوشته‌ها
2,466
لایک‌ها
1,107
ولی تا جایی که من شرکتهای تولید پروفیل اطلاع دارن هر روز مقدار تولیدشون صعودی بوده و حتی یه کارخونه رو میشناسم که سرکارگرش رفت واسه خودش تولیدی پروفیل آلومینیوم زد.
عزیزان من لطف کنید اگه اطلاعات زیادی از صحبتی که میخواهین پست کنید ندارید صرف نظر کنید چونکه دوستانمون ممکنه وارد فاز عملیاتی پستهای شما شوند.
با تشکر

خوب اینکه شما از یه کارخونه اطلاع داری دلیل نمیشه عزیز دلم . مثل اینه که بگی چون سوپر مارکت محلتون روزی 300 هزار سود میکنه پس تمام سوپریهای ایران روزی 300 هزار سود میکنند . ممکنه یه کارخونه بستگی به مکان کارخانه ، نوع بازاریابی ، کیفیت تولید و ... سود یا ضرر کنه . جایی که من کار میکنم کارشون ساخت در و پنجره دو جداره و دربهای فلزی هست . الان دیگه اکثرا دربهای حمام و سرویس رو هم دوجداره میزنند .

نسل درهای الومینیومی داره منقرض میشه . با سازنده ی درها هم در ارتباطم همین حرف رو زدند ، حالا شاید توی دارقوز اباد سفلا تازه الومینیوم دیدند درهاشونو الومینیوم میزنند دلیل نمیشه ...

منم فقط توی حوزه ساختمون سازی گفتم ، در مورد صنعت و سایر کاربردهای الومینیوم که اطلاعی ندارم ، 100% کاربردهای زیادی داره
 

ibest

کاربر فعال ادبیات
تاریخ عضویت
16 جولای 2012
نوشته‌ها
14,900
لایک‌ها
11,872
محل سکونت
0098
واردات باطری هم خوبه

سود خوبی داره ولی سرمایه میخواد

دستگاه پرسم بخری کنارش عالیه
 

ali_alavijeh

Registered User
تاریخ عضویت
1 فوریه 2010
نوشته‌ها
1,835
لایک‌ها
295
محل سکونت
تهران_ غرب
داداش تو با قیمت مناسب بیار من نامحدود ازت مبخرم. همون اصفهان هم ازت مبخرم. اگه حتمی شد باهام در تماس باش. من خریدارم

alish
 

amirjan60

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 آپریل 2014
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
54
سلام دوستان
من تامین کننده ضایعات آهن در کشور هلند هستم وبه کشورهای ایران چین وهند صادر میکنم با ارزانترین قیمت. در صورت تمایل به همکاری با ایمیل من تماس بگیرید.قیمت امروز ضایعات با هزینه کشتی و بیمه تا بندرعباس 280$ هرتن(1000 kilo )می باشد.
[email protected]
 

seniorx10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2013
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
9
محل سکونت
Iran - Tehran
دوستان نظرتون در مورد سرمایه گذاری روی واردات قراضه های فلزاتی مثل آهن مس و برنج چیه؟
من نیازمندیهای روز رو که چک میکنم میبینم خیلی تقاضا برای خریدش زیاده!

سرمایه اولیه چقدر میخاد و با کدوم کشورها بهتره کار بشه؟

با سلام
دوست عزیز ، ورود به معاملات قراضه فلزات نیاز به دانش و تجربه کافی در این زمینه را می طلبد . مبلغی که در پست های قبلی ذکر کردید برای ورود به این بازار کافی نیست .
قبل از اینکه در این زمینه سرمایه گذاری کنید باید با اصطلاحات و انواع قراضه آشنا باشید تا مشخصات و آنالیز قراضه را با توجه به نوع مصرف کارخانجات ذوب بتوانید ارایه کنید . ( قراضه برگشتی ، آزاد ، مخلوط ، پرسی ، کهنه ، بسته ) - ( سنگین بار ، متوسط بار ، سبک بار ) - ( ویژه ، درجه یک ، درجه دو ، درجه سه )
از اوایل تابستان جهت حمایت از کارخانجات داخلی طبق بخشنامه وزارت صنعت ، معدن و تجارت واردات محصولات فولادی با ارز مرجع ممنوع شده است و فقط برای واردات قراضه و گندله می توانید از ارز مرجع استفاده کنید .
در شرایط حاضر قیمت محصولات فولادی داخل به دلیل رکود حاکم بر بازار که ناشی از تعطیلی طرح های عمرانی و ساخت و ساز می باشد روند نزولی به خود گرفته است ، البته بازار جهانی فولاد هم به دلیل عرضه مازاد و هم به دلیل کاهش قیمت نفت و کاهش قیمت سنگ آهن نزولی شده است .
بسیاری از کارخانجات مقاطع فولادی بدلیل ناتوانی در فروش محصولاتشان بالای 10 هزار تن دپو در انبارها دارند و به هر قیمتی مشتری داشته باشند فروشنده هستند .
این رکود و روند نزولی بر قیمت قراضه نیز تاثیر گذاشته است . بطوری که طی ماه های اخیر سوپر ویژه سنگین بار از کیلویی 1650 - 1660 به 1000 تا 1050 نزول یافته است ( البته کد دار ) ..... قراضه سوپر ویژه سنگین بار دپو ( غیر کد دار ) 750 تا 950
یکی از مشکلات واردات قراضه از بنادر کشور نبود سکوها و اسکله های مخصوص تخلیه و بارگیری می باشد که اسباب زحمت و دردسر بیشتر وارد کنندگان شده است .
بر اساس اطلاعی که دارم ، بیشتر واردات از کشورهای آفریقایی مثل کنیا و نیجریه ، از کشورهای حوزه CIS ، از کشور عراق ، گرجستان ، هند و امارات صورت می گیرد .البته تجاری که اقدام به واردات از کشورهای آفریقایی کردند با مشکلات بسیاری مثل کلاهبرداری و پول خوری مواجه شده اند .
از مرزهای زمینی هم بدلیل هزینه حمل زیاد حاشیه سود شما کمتر خواهد شد .
از ثبت سفارش تا ورود کالا به داخل حداقل بین 20 روز تا یکماه طول خواهد کشید ، با این روند نزولی که بازار به خود گرفته و هر روز قیمت ها در حال تغییر است بنظر واردات فعلا ً عاقلانه نیست . مگر اینکه با کارخانه ذوب بر سر مبلغ معامله قرادادی تنظیم شده باشد و مبلغی بعنوان پیش پرداخت دریافت کرده باشید .
در بنادر جنوبی یا شمالی هم ورق های بدنه لنج ها ، کشتی های معرق و نیمه معرق ، کشتی های کوچک زنگ زدگی ، خوردگی و رسوب گرفتگی دارند ، با هزینه برش باید مبلغی را هم تقریبا ً بین کیلویی 100 تا 150 تومان برای رسوب زدایی به مبلغ قراضه اضافه کنید ( ما چند ماه با کمک سازمان بنادر و کشتیرانی بیشتر فایل های کشتی های اسقاطی و معرق را پیگیری کردیم و حتی آمادگی بردن تجهیزات سویج را هم داشتیم ، بر اساس هزینه و زحمتی که داشت سودش کافی نبود )

فکر کنم توضیحاتم کافی بوده باشه ....
قیمت ها رو هم می تونید از این منبع روزانه پیگیری کنید .
 
Last edited:

mohammadali19

Registered User
تاریخ عضویت
21 فوریه 2009
نوشته‌ها
1,386
لایک‌ها
119
با سلام
دوست عزیز ، ورود به معاملات قراضه فلزات نیاز به دانش و تجربه کافی در این زمینه را می طلبد . مبلغی که در پست های قبلی ذکر کردید برای ورود به این بازار کافی نیست .
قبل از اینکه در این زمینه سرمایه گذاری کنید باید با اصطلاحات و انواع قراضه آشنا باشید تا مشخصات و آنالیز قراضه را با توجه به نوع مصرف کارخانجات ذوب بتوانید ارایه کنید . ( قراضه برگشتی ، آزاد ، مخلوط ، پرسی ، کهنه ، بسته ) - ( سنگین بار ، متوسط بار ، سبک بار ) - ( ویژه ، درجه یک ، درجه دو ، درجه سه )
از اوایل تابستان جهت حمایت از کارخانجات داخلی طبق بخشنامه وزارت صنعت ، معدن و تجارت واردات محصولات فولادی با ارز مرجع ممنوع شده است و فقط برای واردات قراضه و گندله می توانید از ارز مرجع استفاده کنید .
در شرایط حاضر قیمت محصولات فولادی داخل به دلیل رکود حاکم بر بازار که ناشی از تعطیلی طرح های عمرانی و ساخت و ساز می باشد روند نزولی به خود گرفته است ، البته بازار جهانی فولاد هم به دلیل عرضه مازاد و هم به دلیل کاهش قیمت نفت و کاهش قیمت سنگ آهن نزولی شده است .
بسیاری از کارخانجات مقاطع فولادی بدلیل ناتوانی در فروش محصولاتشان بالای 10 هزار تن دپو در انبارها دارند و به هر قیمتی مشتری داشته باشند فروشنده هستند .
این رکود و روند نزولی بر قیمت قراضه نیز تاثیر گذاشته است . بطوری که طی ماه های اخیر سوپر ویژه سنگین بار از کیلویی 1650 - 1660 به 1000 تا 1050 نزول یافته است ( البته کد دار ) ..... قراضه سوپر ویژه سنگین بار دپو ( غیر کد دار ) 750 تا 950
یکی از مشکلات واردات قراضه از بنادر کشور نبود سکوها و اسکله های مخصوص تخلیه و بارگیری می باشد که اسباب زحمت و دردسر بیشتر وارد کنندگان شده است .
بر اساس اطلاعی که دارم ، بیشتر واردات از کشورهای آفریقایی مثل کنیا و نیجریه ، از کشورهای حوزه CIS ، از کشور عراق ، گرجستان ، هند و امارات صورت می گیرد .البته تجاری که اقدام به واردات از کشورهای آفریقایی کردند با مشکلات بسیاری مثل کلاهبرداری و پول خوری مواجه شده اند .
از مرزهای زمینی هم بدلیل هزینه حمل زیاد حاشیه سود شما کمتر خواهد شد .
از ثبت سفارش تا ورود کالا به داخل حداقل بین 20 روز تا یکماه طول خواهد کشید ، با این روند نزولی که بازار به خود گرفته و هر روز قیمت ها در حال تغییر است بنظر واردات فعلا ً عاقلانه نیست . مگر اینکه با کارخانه ذوب بر سر مبلغ معامله قرادادی تنظیم شده باشد و مبلغی بعنوان پیش پرداخت دریافت کرده باشید .
در بنادر جنوبی یا شمالی هم ورق های بدنه لنج ها ، کشتی های معرق و نیمه معرق ، کشتی های کوچک زنگ زدگی ، خوردگی و رسوب گرفتگی دارند ، با هزینه برش باید مبلغی را هم تقریبا ً بین کیلویی 100 تا 150 تومان برای رسوب زدایی به مبلغ قراضه اضافه کنید ( ما چند ماه با کمک سازمان بنادر و کشتیرانی بیشتر فایل های کشتی های اسقاطی و معرق را پیگیری کردیم و حتی آمادگی بردن تجهیزات سویج را هم داشتیم ، بر اساس هزینه و زحمتی که داشت سودش کافی نبود )

فکر کنم توضیحاتم کافی بوده باشه ....
قیمت ها رو هم می تونید از این منبع روزانه پیگیری کنید .
جدید
ممنون از اطلاعات خوبتون...
در مورد بازیافت باطری اسیدی اطلاعات دارین؟
نحوه کار و سود و نحوه تهیه باطری قراضه و...؟
 

zafc68

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2015
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
2
سن
33
سلام دوست عزیز من ی مدت تو این کار بودم سرمایت خیلی کمه الان 100 تن آهن قراضه درجه یک بخوای بخری 610میلیون تومن سرمایه میخواد
ولی میتونی دلالی کنی یعنی فروشنده رو پیدا کنی قیمت رو بپرسی و بعد با خریدار صحبت کنی و کیلیویی 10 تومن بهش بیشتر قیمت بدی اگه بتونی دلالی کنی سود خوبی داره
 
بالا