• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

وام 25 خرید خودرو

وضعیت
موضوع بسته شده است.

الهه.آتش

Registered User
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2012
نوشته‌ها
4,783
لایک‌ها
2,403
پیشنهاد جالب يكي از كارمندان شركت بيمه ايران در مورد وام 25 ميليوني:
در صورتي كه وام خودرو را در يكي از شركتهاي بيمه سرمايه گذاري كنيم در پايان 7 سال چه مبلغي خواهيم داشت؟
گزينه اول:
شما خودرو ميخريد و7 ميليون را نقد و 25 ميليون را طي اقساط 7 ساله ماهانه 496 هزار تومن ميپردازيد در پايان سال هفتم يك خودروي 7 ساله با حدود 210 هزار كاركرد كه 49 ميليون برايش پرداختيد و حدود 18 ميليون مي ارزد خواهيد داشت
گزينه دوم :
اگر ماهيانه 496 هزار تومن در يك شركت بيمه عمر سپرده گذاري و 7 ميليون را در يكي از بانكها سپرده گذاري طولاني مدت نماييد در پايان سال هفتم شما از شركت بيمه با سود تضمين شده نقدا حدود 106 ميليون بابت بيمه عمر دريافت و از بانك حدود 31 ميليون گرفته و جمعا 137 ميليون پول خواهيد داشت.
دوستان این متن درسته؟
 

rizak

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2014
نوشته‌ها
855
لایک‌ها
704
سن
35
ببینید،با این که این دو شرکت مشتری مداری ندارن و حقوق مشتری رو پایمال کردن،جنس بی کیفیت تحویل میدن و گران فروشن،اما بررگ ترین سهم صنعت غیرپنفتی رو دارن و هر دولتی باشه،با هر سیاستی ازشون دفاع میکنه تا سر کار بمونن
ذوزی که این دو تا شرکت ورشکست بشن،روری که کل اقتصاد ایران ورشکست شده،جون دولت ها تا آخرین ریال خودشون رو خرج سرپا نگه داشتنشون میکنن



Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
ببخشید جناب دکتر میشه لطف کنید بگید چه نقشی تو صنعت ایران دارن؟
دولت از اینا حمایت میکنه نه برای صنعت بلکه برای اینکه از هر خودرو سودی به دولت تعلق میگیره
وگرنه اینا همه چیشون که وارداتیه چه نقشی میتونن تو صنعت داشته باشن آخه :|
از صنعتی باید دفاع کرد که صادرات داشته باشه و ارز آوری کنه نه اینکه برعکس باشه
 

GamesWorld

کاربر فعال ارزهای دیجیتال
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
6 می 2012
نوشته‌ها
6,635
لایک‌ها
6,715
محل سکونت
رشت
در پايان سال هفتم شما از شركت بيمه با سود تضمين شده نقدا حدود 106 ميليون بابت بيمه عمر دريافت و از بانك حدود 31 ميليون گرفته و جمعا 137 ميليون پول خواهيد داشت.
تو مملکتی که نمیشه برای هفت روز بعد برنامه ریزی کرد این یارو برای هفت سال آینده برنامه ریزی کرده !!
زهی خیال باطل
 

mersa1989

کاربر فعال پزشکی و سلامت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 اکتبر 2015
نوشته‌ها
1,699
لایک‌ها
2,110
سن
36
محل سکونت
ایران
ببخشید جناب دکتر میشه لطف کنید بگید چه نقشی تو صنعت ایران دارن؟
دولت از اینا حمایت میکنه نه برای صنعت بلکه برای اینکه از هر خودرو سودی به دولت تعلق میگیره
وگرنه اینا همه چیشون که وارداتیه چه نقشی میتونن تو صنعت داشته باشن آخه :|
از صنعتی باید دفاع کرد که صادرات داشته باشه و ارز آوری کنه نه اینکه برعکس باشه
خیلی نقش دارن
بذین در بیارین بعد از صنعت نفت،صنعت خودروسازی و صنایع وابسته اش در ۱۰ سال فبل چقدر تولید داشتن

مگه من گفتم دولت کار خوبی میکنه؟.......این کارخانه ها اگه بجای تولید این محصولات،محل منتاژ شرکت های خودروسازی بزرگ بودن مردم بیشتر منفعت میبردن.........اما حرف من این بود که هر دولت دیگه ای هم باشه،سیاستش دفاع از این هاست
حالل شما بفرمایید با اون دولت ها دعوا کنید نه من یا هذوقت خودت کاره ای شدی که نمیشی،یک فکری بحالشون بکن

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

mersa1989

کاربر فعال پزشکی و سلامت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 اکتبر 2015
نوشته‌ها
1,699
لایک‌ها
2,110
سن
36
محل سکونت
ایران
استقبال مردم از طرح خرید قسطی خودرو باعث شده مخالفان کمپین تحریم خرید خودرو پرچم پیروزی را به اهتزاز درآورند و اعلام کنند که این استقبال به معنی رضایت مردم از خودروهای داخلی است.

1- استقبال مردم از طرح خرید قسطی خودرو باعث شده مخالفان کمپین تحریم خرید خودرو پرچم پیروزی را به اهتزاز درآورند و اعلام کنند که این استقبال به معنی رضایت مردم از خودروهای داخلی است. این، استنتاجی غلط است همانطور که استنتاج اهالی کمپین تحریم خرید خودرو غلط بود که عدم خرید را ناشی از نارضایتی تفسیر کردند. هیچ شکی در این واقعیت نیست که مردم از کیفیت خودروهای داخلی ناراضی هستند چه بخرند و چه به دلایلی نخرند.

٢- در مطالب قبلی به کرات توضیح دادم که کاهش شدید فروش خودروسازان در نیمه اول سال جاری ناشی از «***** تقاضا» بود و هیچ علت دیگری نداشت. در همه جای دنیا کالاهایی مثل مسکن و خودرو نه با «پس انداز گذشته» که با «پس انداز آینده» یعنی وام بانکی خریداری می‌شود و این وام حداقل ٨� درصد قیمت خودرو و چه بسا بیشتر را باید پوشش بدهد تا با «***** تقاضا» مواجه نباشیم. وام ٢5 میلیونی دقیقا همین کار را کرد و با پایان «***** تقاضا» سیل سفارش خرید به سمت خودروسازان سرازیر شد.

٣- قبلا در سرمقاله‌ای یادآور شدم که «کمپین تحریم خرید» در همه جای دنیا یک شیوه مبارزه با تغییر ناگهانی و غیرقابل قبول کیفیت یا قیمت یک کالا با هدف مذاکره است نه نابودی آن کالا. اگر مطالبه کمپینی، غیرمنطقی باشد شبیه مبارزه‌ای کور می‌شود که می‌داند چه نمی‌خواهد اما نمی‌داند چه می‌خواهد. واقعیت ماجرا این است که در سال جاری نه شاهد افت ناگهانی کیفیت خودرو بوده‌ایم نه شاهد صعود ناگهانی قیمت. کیفیت نامناسب خودروی داخلی ماجرایی دنباله دار و مربوط به سه دهه اخیر است و قیمتهای فعلی نیز مربوط به سه سال پیش یعنی اواخر سال ٩١ نه سال جاری.

4- درمان درد کیفیت نامناسب خودروی داخلی نه نابودی صنعت خودروی داخلی که فروش آن‌ها به برندهای معتبر جهانی است؛‌‌ همان اتفاقی که در رومانی افتاد و شرکت ورشکسته داچیا به رنو فروخته شد و نتیجه آن شد که الآن خودروهای داچیا نه فقط خیابانهای رومانی که خیابانهای کشورهای پیشرفته اروپا را به تصرف خود درآورده است و پرفروش‌ترین خودروی اروپایی در این کارخانه تولید می‌شود.

5- کمپین تحریم خرید خودرو باید مخاطب خود را تیم اقتصادی قرار می‌داد نه خوروسازان؛ با مطالبه‌ای از همین نوع که راه حلی تجربه شده است و نتیجه‌اش برد-برد به نفع همه و تأمین منافع ملی است. هنوز هم دیر نشده است و اتفاقا‌‌ همان رنو با پیشنهاد خرید پشت اتاق تیم اقتصادی است. شاید درست نباشد که بخواهیم یکی از این خودروسازی‌های ورشکسته را حتما به رنو بفروشید اما قطعا می‌توانیم بپرسیم که چرا نمی‌فروشید؟؟؟


Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

drsherman

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2012
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
308
مسئولان در حالی آمار فروش خودروهای انباشته شده در پارکینگ را با ذوق و شوق اعلام می کنند که؛ فروش این محصولات به قیمت باخت مردم است.
به گزارش جام جم آنلاین،نامه وزرای اقتصاد٬ صنعت٬ رفاه و دفاع به روحانی درباره اوضاع رکودی اقتصاد کشور « در صنعت خودرو، صورت‌های مالی زیان انباشته ای معادل ۴.۲۰۰ میلیارد تومان را نشان می دهند و این در حالی است که به دلیل بحران نقدینگی٬ صنعت مزبور در معرض توقف است و موجودی انبار محصول خودروسازان به متجاوز از ۱۰۰.۰۰۰ خودرو کف کارخانه رسیده است.» دولت هم مبارزه با کمپین خودرو و چاره اندیشی برای خروج از رکود این صنعت را آغاز کرد.

ماهها بود که عده ای از مردم هم پیمان شده بودند که خودرو نخرند و اعتراض خود را نسبت به افزایش قیمت خودر و کیفیت آنها به دولت اعلام کنند تا بلکه فرجی شود و قیمت ها کاهش و یا کیفیت افزایش یابد.اما تصمیم اخیر دولت همه این امیدهای واهی را نقش برآب کرد.دولت یازدهم با تصویب اعطای وام 25 میلیون تومانی خودرو از خودروسازان حمایت کرد و مردم را تنها گذاشت.

برخی بر این باورند که مردم همچنان باید مقاومت کنند و خودرو نخرند.چون تسهیلات جدیدی که این روزها به مردم پرداخت می کند، به نفع مردم نیست و خریداران در ازاء وام دریافتی متناسب با نوع، قیمت خودرو و مدت زمان بازگشت پول، باید بازپرداخت های نامتعارف داشته باشند.

بر خلاف روال معمول فروش های لیزینگی خودرو که وام ها به صورت اقساط ماهانه پرداخت می شدند، خودروسازان این بار اقساط را در قالب چک های 6 ماهه دریافت می کنند. در میان 12 هزار خودروی فروخته شده در روز اول طرح ، رتبه یک متعلق به پراید بوده است.نوع انتخاب خودروهای خریداری شده نشان می دهد که، پایین بودن سطح درآمد مصرف کننده موجب فروش بالای پراید در میان متقاضیان شده است.

سوال قابل تعمق آن که، خریداری که سطح حقوقش کارگری است و اگر مجموع دریافتیش در خوشبینانه ترین حالت حتی یک میلیون تومان باشد، آیا توان آن را دارد که ماهانه 704 هزار تومان (حداقل اقساط وام خودرو که این میزان در صورتی که مدت زمان بازپرداخت وام طولانی باشد، بیشتر می شود) از حقوق خود را کنار بگذارد و در عین حال سایر هزینه های زندگی خود را نیز تأمین کند.

معلوم نیست خودروهای بی کیفیت ماهها خوابیده در پارکینگ ها، درچندمین روز فعالیت خود صاحبانشان را به سمت نمایندگی ها برای تعویض قطعه یا تعمیرهدایت خواهند کرد.با افزایش تعداد مراجعین به تعمیرگاهها وهزینه تراشی خودروها، کار فعالان این صنف رونق بیشتری می گیرد و دراین چرخه معیوب ،از هر جهت که نگاه کنیم این خریدار است که بازنده است.

سهیلا فلاحی –جام جم آنلاین
 

mersa1989

کاربر فعال پزشکی و سلامت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 اکتبر 2015
نوشته‌ها
1,699
لایک‌ها
2,110
سن
36
محل سکونت
ایران
ادامه استقبال متقاضیان؛ سایپا تا ظهر سه شنبه بیش از 14 هزار خودرو فروخت




رضا تقی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: براساس آخرین آمار دریافتی از نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا از سراسر کشور، تا پایان روز نخست ثبت نام، تعداد متقاضیان تایید صلاحیت شده برای خرید خودرو به هشت هزار و 538 نفر رسید.
وی یادآورشد: هم اکنون شاهد ازدحام متقاضیان خرید در بسیاری از نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا هستیم و ظهر امروز (سه شنبه ) فروش ما از 14 هزار و 377 خودرو فراتر رفته است.
تقی زاده اظهارداشت: با آغاز فروش خودروهای این گروه، خودروهای تیبا و پراید سایپا بیشترین متقاضی را داشتند و تا ظهر امروز هفت هزار و 586 دستگاه پراید، 2 هزار و 816 دستگاه تیبا و 2 هزار و 430 دستگاه تندر90 در نمایندگی های این گروه در سراسر کشور به فروش رفته است.
معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: تمام نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا باید با ارائه توضیحات کافی هرگونه ابهام مشتریان را برطرف تا آنان بتوانند به سهولت نسبت به خرید خودروهای مورد نظرشان اقدام کنند.


Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
در بدترین حالت تولید 3 تا 4 ماه ایرانخودرو 100 هزار ماشین هست
گیریرم که هر 100هزار خودرو رو از ایران خودرو خریدن ملت با وام
بعدش چی ظرف 3 تا 4 ماه اینده دوباره 100هزار خودرو دیگه میره تو پارکینگ کارخونه ................اونارو چی کار میکنن؟
صنعت خودرو کشور همین الانشم ورشکستس
زمانه مموتی دو تا 1000میلیارد وام گرفت ایرانخودرو تا نسبتا سر پا وایسته
مشکل فروش 100هزار خودرو نیست چیزی به نام کمپین هم فقط یه لفظ بود .... اصل ماجرا بی پولی قشری از مردمه که تو رنج 20 تا 40 ملیون میخوان خرید کنن...........اگه بازم وام بدن ملت بازم میخرن ..........به کیفیت مزخرف اوتول ایرانی هم توجهی ندارن......................
 

mersa1989

کاربر فعال پزشکی و سلامت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 اکتبر 2015
نوشته‌ها
1,699
لایک‌ها
2,110
سن
36
محل سکونت
ایران
بیش از یک چهارم خودروهای وام 25 میلیونی فروش رفت / آخرین آمار فروش خودرو تا پایان ساعت اداری امروز

اقتصاد > صنعت - متقاضیان خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی امروز 2 برابر دیروز ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از ساعت اولیه اجرای طرح ثبت نام تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو تا ساعت 17 امروز بیش از 25 هزار و 100 درخواست در نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو به ثبت رسیده است.

گفتنی است از این تعداد بیش از 17 هزار و 250 درخواست واریز وجه و ثبت نام قطعی بوده است.

این در حالی است که آخرین آمار از کل درخواست های ثبت شده تا پایان روز گذشته در نمایندگی های دو شرکت ایران خودرو و ساپیا بیش از 11 هزار دستگاه اعلام شده بود.

ظهر امروز نیز معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از خرید خودروهای با طرح وام 25 میلیونی به عمل آمده است گفت: تا ظهر امروز (سه شنبه) 14 هزار و 377 خودرو گروه خودروسازی سایپا به فروش رفته است.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,650
لایک‌ها
8,092
محل سکونت
IR/MASHHAD
در بدترین حالت تولید 3 تا 4 ماه ایرانخودرو 100 هزار ماشین هست
گیریرم که هر 100هزار خودرو رو از ایران خودرو خریدن ملت با وام
بعدش چی ظرف 3 تا 4 ماه اینده دوباره 100هزار خودرو دیگه میره تو پارکینگ کارخونه ................اونارو چی کار میکنن؟
صنعت خودرو کشور همین الانشم ورشکستس
زمانه مموتی دو تا 1000میلیارد وام گرفت ایرانخودرو تا نسبتا سر پا وایسته
مشکل فروش 100هزار خودرو نیست چیزی به نام کمپین هم فقط یه لفظ بود .... اصل ماجرا بی پولی قشری از مردمه که تو رنج 20 تا 40 ملیون میخوان خرید کنن...........اگه بازم وام بدن ملت بازم میخرن ..........به کیفیت مزخرف اوتول ایرانی هم توجهی ندارن......................
دقیقا صنعت خودرو ایران همین الانشم ورشکست شده هست
با این تعداد خودرویی ک الان داره میفروشه عرصه رو داره تنگ تر میکنه برای خودش بازار اشباع تر میشه
 

vpngator

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2011
نوشته‌ها
707
لایک‌ها
117
طفلکی ها عقده ماشین داشتن

مردم سیر نیستن - همه گرفتار - فکر همه مشغول

دولت قصد داره مردم رو عذاب بده ولاغیر

زن و بچه ماشین میخاد - پدر پول کم داره - ناچار بجای 25 ت باید 40 ت بده
 

arashaj74

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2011
نوشته‌ها
1,328
لایک‌ها
1,070
محل سکونت
teh
http://dana.ir/News/527896.html

دو روزه ۳۷۰۰۰ تا فروختن.فکر کنم به زودی یا موجودی خودرو یا منابع وام تموم میشه
کمپین هم ترکید.از قبل گفتم دوستانی که واقعا ماشین نیاز دارن تعلل نکنن
 

hexman

Registered User
تاریخ عضویت
18 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,559
لایک‌ها
772
محل سکونت
Tehran
کاش به جای این همه تولید خودرو بی کیفیت و دادن وام دولت کمی در مورد ناوگان حمل و نقل همومی به ویژه در تهران سرمایه گذاری میکرد این تز های مسخره هر ایرانی یک پیکان و هر ایرانی یک پراید هیچ کجای دنیا وجود نداره..
 

mersa1989

کاربر فعال پزشکی و سلامت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 اکتبر 2015
نوشته‌ها
1,699
لایک‌ها
2,110
سن
36
محل سکونت
ایران
http://dana.ir/News/527896.html

دو روزه ۳۷۰۰۰ تا فروختن.فکر کنم به زودی یا موجودی خودرو یا منابع وام تموم میشه
کمپین هم ترکید.از قبل گفتم دوستانی که واقعا ماشین نیاز دارن تعلل نکنن
منابع که محدود هست.......همین خبر ها باعث میشه کسایی که دودل بودن بسمت خرید برن
کلا تا مدتی بازار از رکود در اومده
کمپین هم که حسابی ترکیده،یه مدت دیگه خود کمپینی ها هم میرن تو صف که عقب نمونن

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

بازار عمده

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2013
نوشته‌ها
798
لایک‌ها
316
محل سکونت
Bazaromde
یکی از دلایلی که این طرح مورد استقبال مردم قرار گرفته است این هست که شرایط وام گرفتن از بانک ها دردسر دارد که خودتان هم میدانید از ضامن گرفته تا ... اما روند گرفتن این وام در این طرح بسیار راحت تر هست و هر سال 20% همه کالا ها گران میشوند و خودرو ساز ها هم سال آینده از فروردین یا شاید هم زود تر روند افزایش قیمت را خواهند داشت که مردم هم از این موضوع آگاه هستند.نمیخواهم از فروش محصولات این دو خودرو ساز حمایت کنم اما با این طرح کسانی که در آرزوی داشتن یک ماشین بودند الان صاحب ماشین شده اند و راضی هم هستند چون اولویت اولشان آرزوی داشتن یک ماشین صفر بوده و سال ها این آرزو را داشته اند و نمیشود هم به کسی که سال ها آرزوی داشتن یک خودرو را دارد گفت نخر .
این روند خریدن ماشین با این وام وسوسه انگیز برای عده ای حکم یک میوه شیرین را دارد هرچند خوردن میوه با معده خالی عوارض دارد که بعد ها عوارضش مشخص خواهد شد
 

mersa1989

کاربر فعال پزشکی و سلامت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 اکتبر 2015
نوشته‌ها
1,699
لایک‌ها
2,110
سن
36
محل سکونت
ایران
اطلاعیه وزارت صنعت درباره تعداد ثبت‌نام‌کنندگان وام خرید خودرو

عصر خودرو- وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای از استقبال مردم از طرح جدید دولت در خرید اقساطی خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از خبرآنلاین، در متن اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت آمده است: «ضمن سپاس از عموم مردم شریف که با استقبال وحمایت خود از تولید داخلی زمینه ساز بازآفرینی و اعتماد مجدد به تلاشگران، مدیران، کارشناسان و کارگران خصوصا در صنعت خودرو شدند، لازم است به چند نکته اشاره شود:

۱- طبق گزارش ها، تا عصر امروز (سه شنبه) در گروه صنعتی ایران خودرو بیش از ۲۰ هزار خودرو ثبت نام شده است که ۴۰ درصد آن پژو ۴۰۵ نزدیک به ۳۰ درصد سمند و مابقی به پژو پارس، ال۹۰ و پژو ۲۰۶ و دنا بوده است.
همچنین در گروه خودروسازی سایپا نیز بیش از ۱۹ هزار خودرو ثبت نام شده که ۷۰ درصد آن متعلق به پراید و تیبا و مابقی به خودروهای ال ۹۰ و وانت زامیاد برلیان بوده است.
۲-بنا بر گزارش دریافتی از روابط عمومی شرکتهای ایران خودرو و سایپا در روزهای آینده نیزشاهد استقبال خوب هموطنان عزیر کشور از این طرح خواهد بود.
۳- تلاش برخی رسانه ها جهت ایجاد یاس و ناامیدی و القای برخی ابهامات راه به جای نخواهد برد و مردم فهیم ودانای کشور به خوبی رفتارهای مغرضانه سیاسی را تشخیص خواهند داد و براساس منافع کشور تصمیم خواهند گرفت.
۳- همانطور که مردم شریف می دانند یکی از مزایای بسته اقتصادی دولت این است که این طرحی اختیاری است و هیج گونه اجباری در آن وجود ندارد اما از رفتارشناسی مشتریان مشخص است که در اولین گام (خرید خودرو) با موفقیت همراه بوده است و بدون تردید این حرکت موجب دلگرمی همه دست اندرکاران و کارگران زحمت کش صنعت خواهد شد.



Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

rizak

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2014
نوشته‌ها
855
لایک‌ها
704
سن
35
در بدترین حالت تولید 3 تا 4 ماه ایرانخودرو 100 هزار ماشین هست
گیریرم که هر 100هزار خودرو رو از ایران خودرو خریدن ملت با وام
بعدش چی ظرف 3 تا 4 ماه اینده دوباره 100هزار خودرو دیگه میره تو پارکینگ کارخونه ................اونارو چی کار میکنن؟
صنعت خودرو کشور همین الانشم ورشکستس
زمانه مموتی دو تا 1000میلیارد وام گرفت ایرانخودرو تا نسبتا سر پا وایسته
مشکل فروش 100هزار خودرو نیست چیزی به نام کمپین هم فقط یه لفظ بود .... اصل ماجرا بی پولی قشری از مردمه که تو رنج 20 تا 40 ملیون میخوان خرید کنن...........اگه بازم وام بدن ملت بازم میخرن ..........به کیفیت مزخرف اوتول ایرانی هم توجهی ندارن......................
حقیقت اینه که 99% مردم از بی کیفیت بودن خودروها اطلاع دارن
اما مشکل از جای دیگست یعنی فرض کن یه نفر میخواد ماشین بگیره وقتی یه خودرو وارداتی با کیفیت مناسب مثلا انواع هیوندا یا تویوتا و ... بالای 70 یا 80 تومنه خوب معلومه قدرت خریدش رو نداره پس مجبوره تاکید میکنم مجبوره بره سمت تولید داخل
مطمعن باش نبود نقدینگی نبوده که مردم نمیخریدن بلکه خیلی ها وایساده بودن ببینن نتیجه مذاکرات چی میشه یه سری هم کلا مثلا کمپین بوده یهسری ها هم همینا هستن که وام رو رفتن گرفتند
کلا همه اطلاع از آشغال بودن دارن اما چون بازار خودرو داخل انحصاری هست چاره ای جز خرید این آشغالا نزاشتن
 

rizak

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2014
نوشته‌ها
855
لایک‌ها
704
سن
35
کاش به جای این همه تولید خودرو بی کیفیت و دادن وام دولت کمی در مورد ناوگان حمل و نقل همومی به ویژه در تهران سرمایه گذاری میکرد این تز های مسخره هر ایرانی یک پیکان و هر ایرانی یک پراید هیچ کجای دنیا وجود نداره..
عزیزم اینایی که میگی هیچ سودی برای دولت نداره
اما خرید هر خودرو یه درصدی هم سود برای دولت عزیز داره
وگرنه برای رفاه مردم هزاران هزار طرح و راه هست که دولت حمایت کنه
همین وام ازدواجی که خیلی ها تو این تاپیک مثال زدن 4 تومن با 760 روز دوندگی و 9 سال انتظار آخرشم میگن بودجه نداریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مطمعن باش چه دولت چه من چه تو اگر در چیزی برامون سود باشه میریم سمت اون نه چیز دیگه :)
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا