برگزیده های پرشین تولز

parvizb7

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2012
نوشته‌ها
38
لایک‌ها
3
وبسایت کدسرا که در سال ۱۳۹۵ راه اندازی شد، عملا تلاش دارد به لحاظ فنی و فکری، یک بستر پاسخگو به غالب نیازهای جامعه معماری ایران ارائه دهد، امکان بارگذاری پروژه های حرفه ای و دانشجویی با کمترین محدودیتی، اطلاع رسانی در زمینه برگزاری مسابقات و کارگاه های اموزشی و درسْگفتارها و همچنین ارائه محتوای تئوریک انتقادی نسبت به معماری و شهرسازی به مثابه یک دیسیپلین، از اهداف کلان ولی کوتاه مدت و غالبا تکنیکی کدسرا بوده اند.

کدسرا با ارائه دقیق، متمرکز و جامع پروژه های حرفه ای معماران شاخص و شناخته شده ایرانی به یک پایگاه داده از محتوای دیجیتال تبدیل شده است که امکان دسترسی دانشجویان و دیگر معماران حرفه ای جامعه را به پروژه های شاخص در جغرافیای ایران برقرار کرده است و به موازات با فراهم کردن امکان نقد این پروژه ها در فضایی آزاد و منصفانه به تعمیق گفت و گو بر محور معماری پرداخته است، در قالب این مواجه است که یکی از اهداف بلندپروازانه کدسرا رقم می خورد و ان تخمین پروژه های کلاسیک اینده معماری ایران خواهد بود؛ کدسرا در زیرین ترین لایه های کارکردی اش به شکل گیری گفتمانی می انجامد که خروجی ان معرفی و تدقیق اثاری از معماری امروز ایران است که در اینده به عنوان مثال های کلاسیک معماری ایران به بخشی از تاریخنگاری معماری ایران بدل خواهند شد و به کتاب ها و عملا فرهنگ ایران زمین راه خواهند یافت.

کدسرا با تلاش و مشارکت چند دانشجوی معماری و عمران پدید آمده . فایلهای موجود در وب سایت سفارش پیشین مشتریان ما بوده و هرروز بر تعداد آنها افزوده می شود . سعی شده فایلها بر اساس زحمتی که برای طراحی و اجرای آنها کشیده شده ، با کمترین قیمت در اختیار همه عزیزانی که نیازمند این پروژه ها هستند قرار گیرد .

هر گونه ایراد، انتقاد و پیشنهاد شما را پذیرا می باشیم. از طریق فرم تماس با ما یا شماره های مذکور با ما در ارتباط باشید.




http://www.cadsara.com/فروشگاه/
 
بالا