برگزیده های پرشین تولز

وبسایت پارسه ماین خرید و فروش مواد معدنی در سراسر کشور

parsehmine

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
34
گروه بازرگانی مواد معدنی پارسه فعالیت خود را با استخراج ، تولید و فروش نمک دریایی در سال 1382 آغاز و طی سالها با گذراندن پیچ و خم بازار تجارت مواد معدنی و کسب تجارب ارزنده، فعالیت خود را در حوزه های دیگر مواد معدنی مانند خاک های صنعتی، سنگهای ساختمانی، معادن فلزی و سنگ های نیمه قیمتی گسترش داده است.
این گروه در سال 1396 با توجه به حضور کمرنگ حوزه ی معدن در دهکده ی مجازی، وبسایت پارسه ماین را راه اندازی نمود. در حوزه معدن و بویژه در ایران کمتر به تاثیر و نقش و کارکرد ابزارهای ارتباطی نوین پرداخته شده و به همین دلیل تعداد مجموعه های فعال معدنی که از ابزارهایی مانند وب سایت بهره برداری می کنند در مقابل بیش از 7500 معدن موجود در ایران بسیار ناچیز می باشد .
گروه بازرگانی مواد معدنی پارسه متشکل از کارشناسان خبره و زبده در حوزه های بازرگانی و بازاریابی بین المللی، مشاوره، تبلیغات و امور حقوقی معادن و ... می باشد. تیم پارسه پایداری و رشد گروه خود را علاوه بر حرفه ای بودن در کار ، در گرو پایبندی به اصول و ارزش های اخلاقی، صداقت و مشتری مداری میداند و اعتقاد دارد بزرگ ترین سرمایه هر گروه تجاری، رضایت مشتری است. این تیم با راه اندازی وبسایت "پارسه ماین" خدمتی نوین در عرصه معرفی و فروش مواد معدنی کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران ارائه نموده است.
هدف این گروه ارائه اطلاعات دقیق و به روز مواد معدنی موجود در ایران جهت متقاضیان داخلی و خارجی می باشد تا مصرف کنندگان بتوانند تصمیمات لازم را بر پایه اطلاعات جمع آوری شده خود مورد تجزیه و تحلیل و بررسی و تصمیم گیری قرارداده و نیاز خود را بر مبنای اصل برد - برد ، میان تامین کننده و مصرف کننده ، تامین نمایند .
 
بالا