برگزیده های پرشین تولز

وب سایت جدید دلتا www.delta.ir با رویکرد متفاوت

آیا با این تغییرات جدید موافقید یا خیر؟


  • Total voters
    1

razmik4055

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2007
نوشته‌ها
30
لایک‌ها
5
وب سایت جدید دلتا با پشنوانه نیم قرن تجربه معاملات ملکی گروه املاک دلتا و با حرفه ای ترین تیم مهندسی نرم افزار تحلیل طراحی و با بروزترین متد ها پیاده سازی گردید .
در این وب سایت سعی شده است به گونه ای کاربردی و بر اساس نیاز مشتریان ملکی اعم از خریداران مالکان و مشاورین املاک بخش های مختلف آن طراحی شود .

طبق سوابق گذشته وب سایت دلتا همیشه در تمام زمینه ها و تکنولوژی های به کار رفته پیشرو و پیش قدم بوده و سایر وب سایت ها تغییرات خود را با این سایت هماهنگ می کردند.وقتی به وب سایت های ملکی موجود که در اینترنت فعال هستند نگاه می کنیم قطعا متوجه خواهیم شد که همگی از یک سری امکانات مشابه برخوردار بوده و منطق همه آنها تقریبا یکی است.

در وب سایت جدید دلتا سعی کردیم از چهارچوب های سنتی خارج شویم کاربران را از موتور های جستجو پیچیده ملکی ، فرم های شلوغ ثبت ملک و اطلاعات ملکی بیهوده خلاص کنیم. با انتخاب شهرستان یا منطقه شهرداری تهران جستجو با چند کلیک انجام می شود و با وجود سیاست های کیفیتی قرار داده شده در سایت دیگر خبری از انباشتگی اطلاعات ملکی نیست.

فرایند ثبت به قدری ساده شده است که در کمتر از 2 دقیقه می توانید ملک ثبت کنید و با موبایل و یا هر وسیله دیگر تصاویر ملک را که الزامی است به ملک خود اضافه کنید.در ثبت ملک برای ما کیفیت مهم است نه کمیت ،

وب سایت دلتا که اولین سایت تخصصی ملکی در ایران است راه جدیدی را در حوزه خدمات رسانی ملکی در اینترنت ایجاد کرده است و هدف اصلی آن ارائه خدمات به همه کاربران و مشاورین املاک در یک فضای کامل مستقل و با کیفیت می باشد.

AAEAAQAAAAAAAAjPAAAAJDI2ZWM1MmYyLTQ2OTUtNDdhYS1iMjIwLTdkZDI4NGQ0MjllZQ.png

امیدواریم بتوانیم در این مسیر خدمتی را به جامعه برسانیم و برای دستیابی به این هدف به نظرات و انتقادات شما عزیزان نیازمندیم.

با تشکر فراوان
 
Last edited:
بالا