برگزیده های پرشین تولز

ورد های جادویی مایکروسافت : مانگو ، تانگو ، آپلو

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
کلمات بالا چه چیزی هستند؟ آنها شما را یاد چه چیزی می اندازند؟ به نظر این کلمات شبیه ورد های جادوگر ها هستند و شما با گفتن آنها تبدیل به موجود دیگری خواهید شد!!!

اما نه این نام ها که شاید در میان آنها نام مانگو را شنیده باشید نام سیستم عامل ویندوز فون ۷ مایکروسافت است که به قصد جبران عقب ماندگی خود از آندروید و ای او اس به بازار عرضه شد.

download.php



مانگو

اولین به روز رسانی ویندوز فون ۷ مانگو نام دارد و مایکروسافت طبق وعده های قبلی تاریخی را برای بروز رسانی های دیگر ارائه کرده است که به همین روال نام هایی را برای هر بروز رسانی برگزیده است.

مانگو که در سه ماه آخر ۲۰۱۱ معرفی شد اما وضعیت برای دیگر بروز رسانی های چگونه خواهد بود؟


تانگو

تانگو قرار است در CES 2012 که در ژانویه برگزار می شود به خاضرین معرفی شود ولی در ۳ماه دوم و به احتمال زیاد در آوریل در معرض دانلود قرار می گیرد.

این نگارش دارای تغییرات جالبی است که باعث گسترش این سیستم عامل و همه گیر شدن آن نیز خواهد شد.

در این نسخه مایکرو سافت یا شعار بهترین قیمت معرفی خواهد شد یعنی به این معنا که دراین بروز رسانی از رزولوشن های پایین تر هم پشتیبانی خواهد شد.

طبق شنیده ها WVGA, HVGA نیز می توانند طعم این سیستم عامل را بچشند یعنی می توان در دستگاه های ارزان قیمت با وضوح ۳۲۰ در ۴۸۰ نیز شاهد این سیستم عامل خواهیم بود البته در این بروز رسانی پشتیبانی از LTE را نیز شاهد خواهیم بود.


آپلو

اپلو که با دست پر خواهد آمد و نسخه تکامل یافته ویندوز فون ۷ خواهد بود که شاید بتوان آن را دیگر جزوی از ویندوز ۸ محسوب کرد.

این نسخه به منظ.ر دستگاه های رده بالا و تبلت ها عرضه خواهد شد و قرار است از پردازنده های ۲ هسته ای یا به عبارتی چند هسته ای پشتیبانی کند که قرار است ویژگی NFC نیز به آن افزوده شود.

این نسخه از سیستم عامل ویندوز فون برای یک رقابت سنگی میان دیگر سیستم عامل ها عرضه می شود و امید زیادی برای جبران زمان از دست رفته خود دارد.




منبع :
کد:
http://netwizard.ir/%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%88%D8%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86%DA%AF/
 

MkVisuall

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2012
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
20
محل سکونت
نصف جهان
این دیگه چه اسم هاییه
 
بالا