برگزیده های پرشین تولز

ورژن جدید پکیج خلیج فارس منتشر شد 2.0.0 ارتقا به phpBB 3.0.7

Meis@M

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2009
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
29
محل سکونت
Damghan
به نام خدا
بعد از انتظاری طولانی ورژن 2.0.0 پکیج قدرتمند ، خلیج فارس منتشر شد.

این پکیج نسبت به نسخه قبلی بسیار پیشرفته تر و کامل تر شده است.

امکانات ورژن 2.0.0 به شرح زیر است.

1- استفاده از آخرین نسخه انجمن ساز phpbb 3.0.7 PL1

2- استفاده از آخرین ورژن فارسی ساز تیم مقصد + برخی تغییرات و بهینه سازی های لازم

3- استفاده از قالب فوق حرفه ای fanon ( یکی از زیباترین قالب های ساخته شده در تمامی ادوار ) + تمامی آپدیت ها و رفع بسیاری از باگ ها + اضافه شدن چندین امکان جدید به قالب




4- استفاده از مود بسیار محبوب مدال افتخار

http://www.meis2m.com/image/7.png

http://www.meis2m.com/image/14.png

http://www.meis2m.com/image/15.png


5- استفاده از مود بسیار کار آمد تاپیک های مشابه

http://www.meis2m.com/image/11.png


6- استفاده از مود کاربران انلاین به همراه تعداد پست های جدید - تاپیک های جدید و کاربران جدید در 24 ساعت گذاشته

[http://www.meis2m.com/image/4.png


7- استفاده از مود آخرین موضوعات

http://www.meis2m.com/image/2.png


8- استفاده از مود تشکر بسیار قوی Thanks pro به صورت ای جکس
توجه:
توسط مود ارزشمند تشکر ( ای جکس Ajax ) در این پکیج دیگر بعد از فشردن دکمه تشکر از پست صفحه شما رفرش نخواهد شد و به صورت مستقیم و زیبا از پست مورد نظر تشکر به عمل خواهد آمد. این مود که توسط تیم phpbb طراحی شده است که هنوز در نسخه بتا خود به سر می برد ، به همین جهت در این نسخه امکان حذف تشکر فعلا وجود ندارد به محض دریافت نسخه های جدیدتر این مود ما نیز پکیج را به روز خواهیم کرد.

http://www.meis2m.com/image/6.png

http://www.meis2m.com/image/13.png


9- استفاده از مود کاربر پسند امتیاز خوشنامی
این مود به دلایل مشکلات فنی ، از ورژن 2.0.0 حذف شد.



10- استفاده از ادیتور پیشرفته Almsamim WYSIWYG
همون طور که در شکل زیر مشاهده می کنید قابل استفاده در دو حالت BBCode و همچنین html هست که در حالت دوم به راحتی می تونید copy - paste کنید .( مثل VB داران)
توجه:
این ادیتور یکی از ادیتور های پیشرفته ای میباشد که در آخرین نظر سنجی ها جزو محبوب ترین های phpbb قرار گرفته، تا حد امکان ما برخی باگ های این ادیتور را رفع کرده و کاملا با قالب مچ کرده ایم اما اگر احیانا در هنگام پست زدن با مشکل " تعداد کم کاراکتر ها " مواجه شدید برای رفع این مشکل از تاپیک زیر کمک بگیرید.
http://www.meis2m.com/forum/rules-ne...opic-t841.html

http://www.meis2m.com/image/12.png


11- استفاده ازمود پاسخ سریع پیشرفته هماهنگ با ادیتور

http://www.meis2m.com/image/9.png


12- مود تاریخ شمسی

[rimg]http://www.meis2m.com/image/2.png[/rimg]

13- مود ورود از هر جای انجمن ( به صورت تخصصی توسط تیم تالار ایرانیان )

14- مود تنظیمات

[http://www.meis2m.com/image/5.png


15- مود آمار

http://www.meis2m.com/image/10.png


16 - طراحی شکیل و بسیار زیبای دکمه های ارسال ، تشکر و...

17- رفع حداکثری بسیاری از باگ ها داخل قالب + فونت تاهمای قالب برای راحتی شما

18 - مد گذاشتن فریم دور مشخصات در تاپیک ها

http://www.meis2m.com/image/8.png


19 - و بالاخره مد قرار دادن زیر مجموعه ها به صورت عمودی زیر هم

[http://www.meis2m.com/image/1.png

و اما نکته مهم اینجاست:
20 - نصب مود پر قدرت سئو SEO
توضیح:
آخرین ورژن مود سئو ( 0.6.4 ) شامل یکی از قوی ترین متا تگ های موجود به صورت کاملا مچ شده ، که سهم به سزایی در افزایش پیج رنک ، بازدید زیاد و ثبت مفید سایت و صفحات شما در گوگل و سایر جستجو گر ها دارد.

.مد تبدیل پسوند صفحات از php به html و همچنین قرار دادن کلمات کلیدی عنوان تاپیک در آدرس صفحه که یکی از موثر ترین روش ها برای کشاندن موتورهای جستجو و در نهایت داشتن بازدید بیشتر هست.
مثلا به جای این که آدرس تاپیک شما این طوری باشه:

[http://www.meis2m.com/image/3.png

کد:

http://127.0.0.1/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=1

میشه این طوری:

کد:
کد:

http://127.0.0.1/phpBB3/phpbb-t5.html


21- آخرین ورژن ارائه شده RSS و سایت مپ 2.0.0 توسط تیم قدرتمند phpbb-seo که کاملا با آدرس های seo هماهنگ شده اند.
توجه:
از قابلیت های آن می توان به قالب XSLT و یا قالب ساده اشاره کرد.
با ثبت سایت مپ این مود در وب مستر گوگل می توانید هر چه سریعتر صفحات خود را ایندکس کنید و در نتیجه بازدید خوبی خواهید داشت.

[http://www.meis2m.com/image/3.png

http://www.meis2m.com/image/17.png]

]http://www.meis2m.com/image/18.png


در ضمن یادتون باشه که این RSS کاملا قابل استافده موتورهای جستجو و به اصطلاح Valid هست و همون طور که در شکل می بینید ایکونش هم موجوده.

23- مد پیشرفته نقشه سایت یا همون Site map پیشرفته کاملا هماهنگ با مد Seo و بازم valid مثل شکل زیر:
(که البته میشه از مرکز مدیریت قالب XSLT براش انتخاب کرد و قالب ساده)

24- مدهای فرستادن اخبار (news) و همچنین نقشه جداگانه برای هر بخش (maps) بازم رای بهتر شناساندن مطالب سایت به موتورهای جستجو:

25- بهینه سازی کامل قالب پکیج برای seo
ما این قالب را کاملا برای سئو و هماهنگی آن اماده کرده ایم به گونه ای که برای بوت های یا خز های جستجوگر زمینه ثبت بهتر را فراهم کرده ایم.

http://www.meis2m.com/image/16.png

26- اگر انجمن شما تازه تاسیس نیست و قبلا در گوگل index شده نگران نباشید با مد Zero duplicate هیچ کدوم از آدرس های قبلی شما از بین نخواهد رفت بلکه به صورت اتوکاتیک به آدرس جدیدش منتقل (redirect) میشه.

به غیر از موارد گفته شده کار های ریز دیگری نیز برای هرچه بهتر شدن پکیج انجام داده ایم تا بزرگترین و کامل ترین پکیج انجمن ساز phpbb3 را داشته باشید.










* * * * موارد اضافه شده در نسخه 2.0.0 * * *







1- مود تبلیغات
یکی از راه های کسب در آمد در اینترنت ، تبلیغات و قرار دادن بنر فروشگاه ها به صورت کلیکی یا کلی است. فقدان امکان تبلیغات یکی از موارد مهمی بود که بارها با ما گوش زد شد. در نسخه 2.0.0 این امکان ( تبلیغات ) به پکیج خلیج فارس اضافه شد و از این به بعد مدیران پکیج خلیج فارس می توانند یک سیستم قوی تبلیغات نیز در انجمن خود راه اندازی نمایند و از این طریق کسب در آمد کنند.
یک سری باگ های اساسی نیز در این مود وجود داشت که کاملا رفع شد و این مود بی نقص برای مدیران کار خواهد کرد. ( نمونه این مود در انجمن زحل نیز نصب می باشد ).

2- مستقیم کردن پست ها
یکی از موارد آزار دهنده ای که همراه در phpBB وجود داشت این بود که بعد از ارسال پست باید صفحه تاییدیه پست نیز توسط کاربر مشاهده میشد و این عمل یعنی 2 رفرش صفحه برای ارسال یک پست ، توسط امکانی که ما در نسخه 2.0.0 فراهم کردیم بعد از ارسال پست مستقیما می توانید پست خود را مشاهده کنید.

3- رفع محدودیت کاراکتر ها در عنوان تاپیک ها
یکی دیگر از مشکلات کاربران علی الخصوص مدیران یک انجمن محدودیت در انتخاب عنوان یک تاپیک بود ، شما می بایست حداقل 60 کاراکتر برای عنوان موضوع خود انتخاب میکردید اما در نسخه 2.0.0 پکیج خلیج فارس ما این محدودیت را افزایش دادیم و شما می توانید تا سقف 120 کاراکتر عنوان موضوع خود را بسط و گسترش دهید.

4- رفع مشکل Captcha در نسخه 2.0.0
یکی از مشکلاتی که در نسخه 1.2 پکیج خلیج فارس وجود داشت عدم نمایش captcha یا همان کد تایید برای ثبت نام بود ، این مشکل کاملا رفع شد و از نظر امنینی نسخه 2.0.0 بسیار ایمن تر خواهد بود.

5- مخفی کردن تاپیک ها از مهمانان
توسط این امکان مهمانان به هیچ وجه نمی توانند محتویات یک تاپیک یا پست را قبل عضو شدن در انجمن بخوانند ، البته ما با قرار دادن گزینه ای در بخش مرکز مدیریت حق انتخاب را به مدیر داده ایم که این امکان را فعال یا غیر فعال کند ، اما باتوجه به اینکه مدیران سایت ها دوست دارند تعداد اعضای انجمن خود را بالا ببرند ، این مود قدرتمند و پارسی شده امکان این مهم را به admin خواهد داد.

6- تغییر شکل ظاهری قالب fonon
همان طور که می دانید ، در ورژن 1.2 ما از قالبی به نام فونون استفاده کردیم ، این قالب بی شک یکی از زیبا ترین قالب های phpbb3 بود ، یکی از مشکلاتی که این قالب به همراه داشت قرمز بودن بیش از حد آن بود.
قالب fonon در نسخه 2.0.0 بسیار شکیل تر شد و بسیاری از باگ های نسخه 1.2 را در خود ندارد. تغییر رنگ ظاهری آن از قرمز به آبی کم رنگ بسیار جالب و زیبا به نظر میرسد ، همچنین دکمه های جدیدی به قالب اضافه شد که زیبایی آن را دو چندان می کند.
همچنین در نسخه 2.0.0 قالب امکان قرار دادن لوگو را نیز برای انجمن فراهم کردیم ( در نسخه قبل امکان قرار دادن یک لوگوی خاص وجود نداشت )

7- مود مشاهده آخرین اعضا در پروفایل
یکی از کاربر پسند ترین مود های phpBB یا به طور کل انجمن ساز ها ، مود مشاهده آخرین اعضا در پروفایل کاربران است. توسط این مود ما قسمتی در بخش پروفایل کاربران ایجاد کردیم که هر کاربر می تواند ببینید چه کسانی از پروفایل او دیدن کرده اند ( این مود به صورت پیش فرض در انجمن های VB موجود است ) ( پنل مدیریتی آن نیز در بخش مرکز مدیریت واقع شده است که قابل تنظیم است )
همچنین این مود روی قالب زحل نیز نصب میباشد.



8- بهینه سازی ادیتور
در نسخه 2.0.0 ما از ورژن جدیدی از ادیتور almsamim استفاده کردیم ( 0.0.9 ) در نسخه جدید این ادیتور مشکل تعداد کم کاراکتر ها به صورت 90% رفع شده است ، و دیگر خبری از ارور های الکی نسخه قبل وجود ندارد.
همچنین یک سری بهینه سازی هایی در این ادیتور توسط بنده انجام شده است که از نظر سئو نیز دیگر مشکلی وجود نداشته باشد ، ضمنا برای سهولت کاربران فونت این قالب را نیز تاهما کردیم.

9- نسخه هماهنگ پاسخ سریع ادیتور در ورژن جدید
متاسفانه امکان پاسخ سریع در نسخه 0.0.9 ادیتور وجود نداشت ، که با لطف دوست خوبم enigma از سایت اورانوس توانستیم این امکان را نیز به ورژن 2.0.0 پکیج خلیج فارس اضافه کنیم و پاسخ سریعی هماهنگ با ادیتور 0.0.9 ایجاد کنیم.

10- حل مشکل تاریخ شمسی در نسخه 3.0.7 phpBB
یکی از مشکلاتی که در نسخه 3.0.7 وجود داشت عدم تطبیق تاریخ شمسی با نسخه جدید بود که کاملا این مشکل حل و تاریخ شمسی به پکیج اضافه شد.

11- ورود پس از عضویت
ما در این پکیج امکانی را اضافه کردیم که پس از ثبت نام در انجمن مستقیما کاربر وارد اکانت خود شود و نیازی به وارد کردن یوزر + پسورد مجدد نداشته باشد.

12- بهینه کردن سئو
با توجه به اینکه در این نسخه از ورژن 0.6.4 سئو استفاده میکنیم ، پکیج را کاملا بسیج کرده ایم تا رتبه های اول گوگل و الکسا را فتح کنیم.

13- اسکرول بار
توسط مود اسکرول بار ، اخرین عنوان ها و تاپیک ها به صورت دینامیکی در هدر سایت نمایش داده خواهد شد.





دموی این پکیج:
http://www.zohall.com/demo


شرایط و قیمت ها:
-من قیمت این مجموعه عالی رو که به جرات می تونم بگم هیچ چیزی از سیستم VB-SEO کم نداره به خاطر کمک به open source خیلی ناچیز در مقابل حجم کدهای پکیج (حدود 3000 خط ویرایش! ) و با تخفیف ویژه و پایین آمدن قیمت نسبت به نسخه ی اولیه فقط 50.000 تومان گذاشتم که می تونید تا هروقت دوست دارید ازش استفاده کنید.


ورژن 1.2 ( قبلی ) دارای قیمت 40 تومن بود با توجه به اینکه ما حدود 11 امکان جدید به نسخه 2.0.0 اضافه کردیم انتظار میرفت قیمت نسخه 2.0.0 خیلی بالاتر از این حرف ها باشد ، اما با توجه به اینکه هدف اصلی ما گسترش زبان اوپن سورس و علی الخصوص گسترش انجمن های پارسی زبان همچنین زنده کردن و به رخ کشیدن نام خلیج همیشه فارس بود تنها 50 تومن برای پکیج جدید در نظر گرفتیم.

-شما در صورتی که مایل به استفاده از این پکیج هستید و هاست شما دارای Cpanel هست می تونید می توانید به یوزر Meis@M پیغام خصوصی بفرستید تا شماره حساب را به شما داده و پک را بخرید.
پیغام خصوصی:
http://www.zohall.com/forum/ucp.php?...de=compose&u=2


توصیه:
(اگر سیستم شما دارای Vista panel هست من توصیه نمی کنم از این پکیج استفاده کنید چون سیستم rewrite روی اکثر این پنل ها کار نمی کنه)

-در نظر داشته باشید من نمی تونم پس از سفارش به شما لینک دانلود پکیج را بدهم به دو دلیل:

1.ممکنه افرادی از پکیج سو استفاده کنند و بخواهند با نام خودشون این پکیج را به فروش برسانند که البته با توجه به تنظیمات سخت و ویرایش بعضی کد ها بعید است کسی بتواند این کار را انجام دهد.
2.که دلیل مهم تری میباشد تنظیمات بسیار سخت و پیشرفته ای هست که این پکیج داره و هرکسی از عهده این کار بر نمیاد و من خودم الآن بعد از حدود 4 سال راحت می تونم این تنظیمات را انجام بدم.

این پک را ما برای شما به صورت کامل نصب می کنیم پس نیاز است که یوزر + پسورد هاستینگ و یوزر + پسورد ادمین ( برای کسانی که انجمن خود را می خواهند به پکیج ارتقا دهند ) را بعد از سفارش در اختیار ما قرار دهند.

نکته بسیار مهم آخر:
پس از نصب پکیج و تست همه بخش ها و تحویل کامل به شما در صورتی که خودتون سیستم رو دست کاری کنید و مشکلی پیش بیاد مسئولیتش به عهده خودتون هست و ما هیچ مسئولیتی قبول نخواهیم کرد.

خب فکر نمی کنم مورد دیگه ای باشه امیدوارم از این پکیج استفاده کنید و ما را نیز دعا.

موفق و سر بلند باشید.

میثم 15 خرداد 89
 
بالا