برگزیده های پرشین تولز

وضعیت اینستاگرام در سال 2030 چگونه خواهد بود؟

meysam2126

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
2
سن
28
اینستاگرام در آینده چه تغییراتی به‌خویش می‌بیند و در چه حیطههای دیگری ورود می‌نماید؟ آیا محبوبیت اینستاگرام قرار میباشد ادامه‌دار باشد؟ پیش‌بینی ۱۰ سال آینده میتواند پاسخ این سؤال‌ها را برای‌مان مشخص و معلوم نماید.

اینستاگرام یکی دوستداشتنی‌ترین کانال‌های اجتماعی عالم میباشد که یوزرها بسیار متعددی هم در کشور ایران داراست. این کانال‌ی اجتماعی ششم اکتبر (۱۵ مهر) سال جاری ۱۰ ساله شد. اینستاگرام در بالا به‌تیتر سرویسی کوچک آغازبه‌فعالیت کرد؛ البته نادر‌معدود توسعه یافت و امروزه حدودا در جای جای‌ای از عالم استفاده کننده داراست. اینستاگرام بستری بسیار مطلوب برای درآمدزایی به حساب می‌آید و اشخاص متعددی سرگرم کار در آن می باشند.

از دوران آغازبه‌عمل تا به امروز، اینستاگرام به‌شکلی محسوس متحول شده‌است و خیر‌صرفا پباده سازی ظاهری جدیدی نسبت‌به پیشین داراست بلکه از قابلیت و امکان‌های متنوع فایده می گیرد و هرچه برهه زمانی می‌گذرد تنوع این امکان‌ها ارتقا پیدا می‌نماید. یک کدام از گسترده‌ترین تغییرات یک‌سری وقت اخیر، ترکیب قسمت دایرکت اینستاگرام با فیسبوک مسنجر بود. به‌لطف این عمل، یوزرها فیسبوک مسنجر میتوانند به‌شکل بدون واسطه به یوزرها اینستاگرام پیام ارسال نمایند و برعکس.

اینستاگرام در دنیای امروز اهمیت بسیار متعددی دارااست؛ به این ترتیب پیش‌بینی آینده‌ی آن قادر است دربردارنده نکات جالبی باشد. در همین راستا به‌طراوت تالیف کننده‌ی اینترنت‌تارنما ورج در نوشته‌علمی‌ای دیدنی، آینده‌ی اینستاگرام را پیش‌بینی کرده‌ میباشد. پیرو به پیش‌بینی وی از آینده‌ی پلتفرم دوستداشتنی این روز ها نگاهی می‌اندازیم. نوشته ی علمی‌ی نوشته‌گردیده به وسیله ورج قالب عجیبی دارااست، ما عملکرد کرده‌ایم تا حد قابلیت و امکان به‌این قالب متعهد باقی بمانیم.
اینستاگرام، به عبارتی برنامه کوچک غربال عکس که فعلا پهناور‌ترین پلتفرم خرید و ارتباطات در جهان میباشد، امروز 10 ساله شد.

instagram-logo-pink-illustration.jpg


اینستاگرام طی یک ده سال‌ی اخیر به‌شکلی محسوس متحول شد؛ هنگامی یک کانال‌ی اجتماعی کوچک محسوب میشد، ولی در حال حاضر پلتفرمی همگی‌گیر میباشد که بخش اعظمی از شغل های روزمره‌ی ما به آن تعلق دارااست. اینستاگرام مدتی پیش به اول کمپانی ۱۰ تریلیون دلاری جهان تبدیل شد، آن‌هم با وجود ادامه‌ی فرایند پیروزی‌آمیز فیسبوک و واتساپ و مسنجر.


با در حیث داشتن سالگرد ۲۰ سالگی اینستاگرام، به دنبال شماری از مهمترین اتفاقاتی را که در ده سال‌ی پیشین برای اینستاگرام فیس دادند مرور می کنیم:

۲۰۲۱

اینستاگرام صاحب خانه یک تب نو در نرم افزار خویش برای خرید اجناس میشود؛ این تب در نقش پیشگفتار‌ای برای ساخت کانال‌ی تجارت جهانی اینستاگرام ظواهر میشود. خدمت تازه اینستاگرام در هنگام آغازبه‌عمل به شما قابلیت میدهد فی مابین گونه های تولیدات و دکان‌ها و عکس‌های تگ‌گردیده جابه‌جا گردید تا بتوانید هر چیزی را که میبینید بخرید.

[۲۰۲۱ - اسکرین‌شاتی از امکان‌های خدمت نو اینستاگرام]

اینستاگرام ورژن‌ی شبیه ابزار پینترست برای بوکمارک کردن تولید ها را فعال‌ساز‌ی می‌نماید. مورد‌‌ای به عنوان «به‌اشتراک‌گذاری در اینستاگرام» (Share to Instagram) نادر‌نادر در فضای اینترنت ظواهر می شود و به شما قابلیت میدهد تولیدات موردعلاقه را ذخیره نمایید و درپی استایل‌های شبیه در باطن نرم‌افزار بگردید.

۲۰۲۲

سیستم پیام‌رسانیِ اینستاگرام با واتساپ و SMS هماهنگ می گردد و بضاعت و توان برقراری رابطه با آن ها را پیدا می‌نماید. مؤسسه‌ی پژوهشی Cheshire Analytics تقریب میزند تا انتها سال ۲۰۲۲، نیمی از همگی پیام‌هایی که بر بستر گوشی ارسال میشوند از سرورهای فیسبوک عبور ‌نمایند.

[ویدئوی تبلیغاتی اینستاگرام؛ منبع: Instagram Studios]

اینستاگرام حریف نت‌فلیکس را با اسم Flicks فعال سازی می‌نماید. اولی همت دورازشوخی اینستاگرام در منطقهی فیلم گروهی جهانی از اینفلوئنسرها را دربرگیرنده می‌گردد و به‌سیرتکامل‌ای پباده سازی گردیده که بیشترین لذت را به یوزرها تلفن همراه منتقل نماید. تماشای محتوا به‌شکل محدود قابلیت‌پذیر میباشد. در همین زمان یک اینفلوئنسر با به کارگیری از کارت اعتباری مادرش جزیره‌ای کوچک خریداری می‌نماید و این عمل فی مابین اینفلوئنسرها مرسوم می شود. خریداری جزیره به نمادی برای شرایط آن ایام تبدیل می‌گردد و صنعت خرید‌و‌فروش جزیره که به وسیله آدم‌ها ساخت گردیده در پهنا یک‌سال به ارزشی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد دلار می رسد.

۲۰۲۳

اینستاگرام خدمت‌های IG Cards و IG Codes و Insta Tap Points را فعال سازی می‌نماید تا فروشندگان فیزیکی بتوانند ازطریق نرم‌افزار اینستاگرام، خریدها را پذیرش نمایند. هزینه‌های بها‌افزوده‌ی کمتر و یکپارچگی این نحوه خرید با شیوه‌های اجتماعی (همانند تخفیف‌های دوستداشتنی Share to Buy) سبب ساز میگردند دکان‌های اسباب خانگی و خرده‌فروشی‌های مد و رستوران‌ها به‌شکلی وسیع از اینستاگرام استقبال نمایند.

بعداز عشق‌ی شدید عموم به باکس‌های رمزآلود (Mystery Box)، اینستاگرام Instabox را فعال‌سازی می‌نماید که به شما قابلیت میدهد اقلامی تصادفی را که خودتان از ماهیت آن ها خبر ندارید در پهنا یک شب اخذ نمائید. یک کدام از مدیرمحصول‌های اینستاگرام در آن بازه زمانی میگوید:‌ «باکس‌های ما نسبت‌به دیگر باکس‌های رمزآلودی که در بازار پیدا میگردند دو برابر رمزآلودتر می‌باشند». بعد از اینکه سه خریدار اعضای تن را اخذ می‌نمایند، باکس‌های اینستاباکس از بازار عده‌آوری میگردند.

[تصویر اطلاعیه‌ی کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی آمریکا با محوریت عده‌آوری اینستاباکس از بازار]

اینستاگرام سرویسی شبیه اوبر برای رقابت با آن، فعال‌سازی می‌نماید. این خدمت شمارا حاذق می‌سازد با منتشر کردن یک کلیپ از حوزه‌‌ای که در آن حضور دارید، راننده را فرا بخوانید.

خدمت اینستاگرام نیوز (Instagram News) آغاز‌به‌فعالیت می‌نماید و برهه زمانی متعددی نمی‌گذرد که به اساسی‌ترین منبع خبری برای برنا‌ترین یوزرها اینستاگرام تبدیل می شود. در همین راستا صنعت خبری جدیدی با محوریت خبررسانی در بخش ها محلی صورت می گیرد و یوزرها آغاز‌به خبررسانی از حوزه‌‌ی خویش می‌نمایند. این رخداد سبب میشود کسب‌و‌شغل های کوچک، یک‌شبه به جاذبه‌ی توریستی تبدیل شوند.

۲۰۲۴
صدها نفر از اینفلوئنسرها اینستاگرام را به ساخت و ساز اتحادیه‌ای تازه تهدید می‌نمایند؛ این اینفلوئنسرها می گویند اینستاگرام بایستی بخشی از بهره IG Shops را به آن ها بدهد. اینستاگرام به درخواست آنان جواب نمی‌دهد و شماری از رهبران این تکان برای مدام از پلتفرم اینستاگرام خارج انداخته میشوند.

بکاپ گیری از آیفون چگونه است؟

[تصاویری از تجمعات اعتراض‌آمیز اینفلوئنسرها با شعار «ظواهر ما، معاش ما»]

اینستاگرام خدمت شبیه Lolcate می‌سازد؛ این نرم‌افزار که محبوبیت ناگهانی پیدا می‌نماید، سبب ساز می گردد نوجوانانی که در بخشها غیرقابل‌پیش‌بینی به‌یک‌باره حاضر می شوند، تبدیل به ستاره شوند. پدر و مادر با بیان دلایلی همانند گم شدن فرزندشان استارت‌به نقد از این خدمت می‌نمایند.

اینستاگرام خدمت Stores را فعال‌ساز‌ی می‌نماید و ازطریق آن به خرده‌فروشی‌ها قابلیت میدهد مغازه‌های حقیقت افزوده اخلاق نمایند. یوزرها می توانند به‌شکل مجازی خرقه‌های دکان را بر بدن نمایند و با آن جامه‌ها از خویش عکس بگیرند و بعد به‌اشتراک بگذارند. خرده‌فروشی‌های جدا داعیه می‌نمایند مغازه‌های مجازی هم اندازه دزدی از دکان میباشد؛ چون اینفلوئنسرها با این طریق، فارغ از تهیه نمودن تولیدها از آن ها بهره می برند.

قابلیت و امکان تازه Instachow برای تحویل طعام به یوزرها آغازبه‌عمل می‌نماید و به شما قابلیت می دهد عکس هر غذایی را که دیدید، درین نصیب وارد فرمائید و برنامه به‌شکل اتوماتیک، مجاورت‌ترین فیض به عکس آن خوراک را از یکی رستوران‌های همسایه پیشنهاد میدهد. رستوران‌هایی که نمی‌توانند به‌شکلی مطلوب غذاهای مایحتاج یوزرها را تنظیم نمایند، در اکثر وقت ها تایم ها با شکایات مختلف مواجه و آن‌گاه از پلتفرم خارج انداخته می شوند.

بعد از آن آشپزخانه‌های بدون‌نور (Dark Kitchens) روی فعالیت می آیند. این آشپزخانه‌ها به‌طور ویژه در خصوص طبخ وعده‌های غذایی که از آنان عکس گرفته شده‌است، کار خواهند کرد. رستوران‌هایی که وعده‌های غذایی بسیار کوچک سرو می‌نمایند نادر‌معدود بر بازار برنده میشوند، چون تنوع غذایی بسیار بالایی دارا‌هستند. کوچک بودن غذاها سبب میشود عکاسان بتوانند تعداد متعددی از آن ها را داخل یک عکس مکان دهند (درحالت معمول: چایِ داغ، سه ظرف نودل، یک شیرینی ماکارون کوچک و... .)

۲۰۲۵

اولیه ورژن از اینستاگرام لنز (Instagram Lens) برای اپل گلس و عینک‌های هوشمند خصوصی گلکسی گلس سامسونگ و و دیگر عینک‌های هوشمند منتشر می گردد. این اپِ حقیقت‌ افزوده روی اشخاص و جای ‌هایی که ازطریق عینک می بینید غربال اضافه می‌نماید.

به‌لطف اپ اینستاگرام لنز پوست عموم صاف می گردد، استخوان سیرتکامل فرم‌دار می‌گردد، مژه‌ها بلندتر به‌لحاظ می‌رسند، دیده‌ها پهناور‌ترند و لب‌ها همانند لب‌های پروتز‌گردیده به‌لحاظ می‌رسند. برای اشخاصی که به ریش عشق دارا هستند، غربال اینستاگرام لنز شایسته ترین ابزار میباشد. درصورتی که ریش نخواهید، می توانید با اینستاگرام لنز ریش را از فی مابین ببرید. به‌لطف این برنامه اسمان آبی رنگ‌خیس و ابرها دیدنی‌ترند و چمن‌ها همواره تصحیح‌گردیده و تر و تمیز به‌دیده می آیند. در فصل‌پاییز، انبوهی از برگ‌های درختان روی زمین ظواهر می شوند.

در همین زمانه، یوزرها سرگرم‌به عیب گیری از اینستاگرام لنز میگردند و می گویند این ابزار حقیقت افزوده زیبایی‌های غیرواقعی به عالم تزریق می‌نماید. مدتی بعد از آن، نویسندگانی که همسرشان راضی نمی شود عینک را در منزل بردارد، دست‌به‌فعالیت میشوند و مقالاتی در این مورد می‌نویسند. یک زن که همسرش استفاده کننده اپل گلس به حساب می آید، می گوید: «شوهرم به اینجانب اعلام کرد اهمیت ندارد که فیلترها من‌را چه‌طور نشان میدهند؛ کردار و درون اساسی میباشد».

[فیلتری در سطح دنیا اعمال می شود: نسل نخستین عینک‌های هوشمند نزدیک به سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴، استایل و رنگی تصادفی به اشیا می بخشند]

اینستاگرام سرویسی نو را معرفی می‌نماید که به شما قابلیت می دهد با ارسال کردن تصویر از تولیدات یک کمپانی، سهام آن کمپانی را خریداری و داد و ستد فرمائید. در جریان اکران ورژن‌ی آزمایشی این امکان، یکی‌از مدیران اجرایی اینستاگرام تصویری از خودروی تسلا سبک ۸ خویش را تثبیت کرد، البته نتوانست داد و ستد را کامل شدن نماید؛ چون در آن لحظه‌ به‌ادله اتفاق‌ای که در توییتر چهره داده بود، معاملات به‌وضعیت تعلیق درآمده بودند.

۲۰۲۶

کمپانی Quibi که در منطقهی رسانه‌های کلاسیک کار میکرد و در آن برهه زمانی از در میان رفته بود مدعا شد اینستاگرام یکی پتنت‌ها را نقض نموده است. بااین‌اکنون اینستاگرام در بیرون از دادگاه سریعا با این موسسه به توافق دست پیدا کرد.


InstaImplants قابلیت و امکان تازه اینستاگرام میباشد که به اینفلوئنسرها قابلیت و امکان میدهد تراشه‌های بی‌سیم کوچک را باطن گردن خویش جاسازی نمایند؛ این تراشه‌ها می توانند با اینستاگرام لنز رابطه بگیرند و به نرم‌افزار بگویند که مخاطب به دیده اشخاص دیگر، چه گونه به‌حیث رسد. اشخاص نوجوان ظاهری خیره کننده‌و‌غریب برای خویش تعیین می‌نمایند تا پدر و مادر خویش را اذیت نمایند. طرف داران سلبریتی‌ها ظاهری تماما مشابه به سلبریتی موردعلاقه‌شان برای خویش می سازند. بازه زمانی متعددی نمی‌گذرد که کمپانی‌ها پروسه گسترش‌ی فیس‌های سفارشی را ابتدا می‌نمایند. این فیس‌های سفارشی در بسته‌های ویژه به علاقه مندان فروخته میگردند و به‌یار آنان باکس‌های رمزآلود دردسترس خریدار قرار میگیرد.

اینستاگرام سرویسی شبیه Airbnb فعال‌ساز‌ی می‌نماید. یوزرها درین خدمت نو می توانند با جابه‌جایی فی مابین تصاویر، منزل‌ها یا این که سوئیت‌هایی را که میتوانند از پس هزینه‌ی آنها بربیایند اجاره نمایند.

۲۰۲۷

فیسبوک پروژه‌ی جدیدی برای ساخت و ساز شهر دیجیتالی روی عمل میاورد؛ البته این پروژه سبب هلاکت هزاران هکتار بیشه بارانی می شود. بعداز این رخداد، سرمایه‌گذاران عشق و علاقه‌ی خویش را به فیسبوک از دست می دهند و این مجموعه متحمل ضرروزیان متعددی می گردد. پیرو این رخداد، فیسبوک به The Instagram Group تغییر و تحول اسم می دهد.


[لوگوی Instagram Group به‌همپا لوگوی خدمت‌های متفاوت دربرگیرنده WhatsApp و Messenger و Lens و Shops و Flicks و Clips و Pops و Go و... ]



Baldwell Grou، شرکتی پررنگ در منطقهی آنالیز بازار، پیش‌بینی می‌نماید که تا ۲۰۴۰ سه‌چهارم همگی کالاهای فروخته‌گردیده در آمریکا‌ی ایالات متحده، بر بستر اینستاگرام به‌فروش برسند.

بعد از سال ها نگرانی درخصوص آنالیز روی محتوا و تحریف حقیقت (فیلترهای حقیقت افزوده)، اینستاگرام برنامه ای به عنوان «ضابطه‌گذار مجازی» روی فعالیت میاورد که قابلیت ثبت کردن تغییرات سیاست‌های کاری پلتفرم را مهیا می‌نماید. همینطور طرح یادشده کوشش کرد جلوی دستکاری فیلترها به‌نفع اشخاص ثروتمند گرفته گردد.



در‌این روزگار یوزرها به دو نصیب تقسیم میگردند؛ در قسمت پایینی برگزیدگان اینفلوئنسرها و طراحان دوست داستنی غربال و گروه‌ای از نوجوانانی که محتواهایشان وایرال شده‌است، حضور دارا‌هستند. قسمت بالایی دربرگیرنده رهبرانی میباشد که به وسیله گروه اینستاگرام گزینش می شوند. گروه مدیران اجرایی اینستاگرام به وسیله سهام‌داران اساسی رئیس میشود و همین سیاست، برند زاکربرگ را به‌تیتر رئیس مهم نگه میدارد.

نهاد های رگولاتوری اروپایی آغاز‌به انجام پژوهش ها وسیع روی اینستاگرام می‌نمایند تا بفهمند که‌این پلتفرم در بازارِ پرداخت‌های حقیقت افزوده خلق و خوی انحصارگرایانه دارااست یا این که نه. پژوهش ها به‌طور عمده روی این مورد شکل میگیرد که احتمالا اینستاگرام نمی‌گذارد دیگر اپ‌های حقیقت افزوده‌ی اختصاصی عینک‌های هوشمند در بازار رقابت نمایند. رهبران ایالات متحده می گویند که یک کمپانی آمریکاییِ به‌خصوص به‌برهان برد‌هایی که کسب‌کرده، به‌شکل ناعادلانه مقصود سازمانهای رگولاتوری اروپایی قرار گرفته میباشد.

۲۰۲۸

کیتی فلایستایل، سناتور آمریکایی و اینفلوئنسر قبلی اینستاگرام، به‌شکل همگانی اعلام نکرد که برای انجام تبلیغات کرم ضد خستگی دیده پول اخذ کرده و به‌همین استدلال به وسیله دادگاه جریمه شد. این کالا که جزو بازارِ نوظهور و درحال‌پیشرفتِ استروئید‌های تأییدنشده با دوز زیر بود کوشش می کرد فشاری را که نمایشگرها به دیده وارد می‌نمایند، کم کند.

کیتی فلایستایل در سال اولیه فعالیت خویش نیمی از پست‌هایش را با محوریت کرم ضد خستگی دیده منتشر کرد. این سناتور در دفاع از خویش اظهار‌کرد حتی درصورتی‌که تبلیغات انجام نمی‌بخشید نیز از این کرم به کار گیری می کرد. وی به‌دنبال اظهار کرد کالایی که به بدون‌پول اخذ کرده و همینطور مبلغی که بابت پست‌ها به حسابش ریخته گردیده نمی‌تواند او‌را به‌تیتر پشتیبان پروژه‌ی کرم ضد خستگی دیده معرفی نماید؛ چون این کرم محصولی حقیقتا عالی بود. شماری از فعالان از فلایستایل منظور بودند که از رده خویش گوشه‌گیری نماید و این سناتور آنان‌را تهدید کرد.

[تصاویر تبلیغاتی منتشرشده از کیتی فلایستایل درحالی‌که به دور دیده خویش از کرم سبزآبی موردبحث به کار گیری می‌نماید]

اینستا اپس (Insta Apps) به دیگر کمپانی‌ها قابلیت و امکان میدهد خدمت‌های دیگری باطن اینستاگرام لنز اخلاق و رفتار نمایند. در حین آغازبه‌فعالیت، نایکی کفش ورزشی به اینستاگرام لنز اضافه کرد. استفاده کننده می‌توانست این کفش ورزشی را بخرد و بعد از آن از آن در ورژن‌ی حقیقت افزوده‌ی خویش که برای بقیه عموم به‌اکران درمی‌آمد به کارگیری نماید. کمپانی ساب‌ایشان نرم‌افزار ساندویچ جدیدی برپایه‌ی حقیقت افزوده رفتار کرد که سبب ساز می‌گردد سایر شمارا در اکنون میل کردن ساندویچ ببینند. دوران متعددی نمی‌گذرد که به‌اشتراک‌گذاری عکس با ساندویجِ نصفه‌خورده‌گردیده، ترند می شود.

۲۰۲۹

برند زاکربرگ ویدئوی اولی گام‌های خویش بر مریخ را در اینستاگرام منتشر می‌نماید.

[ویدئوی چشم انداز‌ی مریخ]

هکری ۱۳ ساله اکانت اینستاگرام مدیریت‌جمهور ایالات متحده را هک و بیانیه‌ای در آن منتشر می‌‌نماید. در‌این بیانیه، طلای الکترونیکی ایالات متحده به‌مجانی ارائه داده میگردد. این طلا و جواهرات بها طلای حقیقی را غرض قرار میدهد و بها خودش به‌شدت بالا می‌رود. کاخ سپید آن‌گاه بیانیه‌ای منتشر کرد و نوشت: «اکانت سر کردگی‌جمهوری هک گردیده بود. طلای الکترونیکی ایالات متحده، ارز دیجیتال تأییدشده محسوب نمیشود».

اینستاگرام ورژن‌ی شبیه برنامه Datadive را با محوریت «ضد اطراف محرمانه» فعال‌سازی می‌نماید. یوزرها ازطریق این خدمت می توانند برای اخذ پول داده ها فردی خویش همانند تاریخ ولادت و خطاها پزشکی و شماره تأمین اجتماعی (SSN) و مورد ها دیگر را افشا نمایند.

فعالان به‌برهان گشوده شدن خدمت نو اینستاگرام تاور (Instagram Tower) از اینستاگرام عیب گیری کردند. آن ها گفتند Instagram Tower سبب گردیده معاش روزانه‌ی عموم بیش تر از حد به‌شرایط دیجیتالی دربیاید؛ از پرداخت‌ها گرفته تا خرید جامه. شخصی به نمایندگی از اینستاگرام خاطرنشان کرد: «هیچ کاربری مجبوربه به کارگیری از Insta Lens یا این که IG Pay یا این که Share to Buy وجود ندارد. ارزهای الکترونیکی سنتی هنوز هم در بخش اعظمی از بخشها پذیرفته می گردند».

۲۰۳۰

برند زاکربرگ به سناتور فلایستایل سفارش اعطا کرد که او‌را فرمان‌دار ایالت سیلیکون‌اما نماید؛ ولی این توصیه رد شد، آنگاه زاکربرگ خبرپراکنی‌هایی را که می‌گفتند وی قصد دارااست در سال ۲۰۲۳ برای همه پرسی سر گروهی‌جمهوری تثبیت‌اسم نماید، رد کرد. زاکربرگ در آن مقطع خاطرنشان کرد قصد داراست همچنان روی اینستاگرام تمرکز نماید، پلتفرمی که «شغل های متعددی برای انجام دادن دارااست». برند زاکربرگ امر کرد طرح «ضابطه‌گذاری مجازی» به مسیری ازروی اراده برای ساخت و ساز قانون ها دیجیتالی تبدیل گردد؛ به این ترتیب استعمال از آن ضروری نباشد. به‌دنبال این فعالیت، منتقدان گفتند زاکربرگ قصد دارااست توان خویش را در مدیر اینستاگرام تحکیم نماید.

برند زاکربرگ تعرفه‌ی جدیدی به عنوان اینستاتکس (InstaTax) روی همه معاملات بر بستر اینستاگرام اعمال می‌نماید. زاکربرگ میگوید مبلغی که از این‌راه به‌دست می آید به تولید یک صندوق مالی غیروابسته برای تأمین نیازهای مالی پروژه‌های فعالیت همگانی دیجیتالی تخصیص داده میشود. در اول مرحله‌ی پروژه، پیش‌دبستانی‌های دیجیتالی ساخت و ساز می شوند.

بیلبوردهای تبلیغاتی مجازی روی فعالیت میایند و برای پروژه‌ی Z Works که به وسیله زاکربرگ مصوب، تبلیغات می‌نمایند. این پروژه‌ی نو در سعی برای ساخت و ساز فیلترهای هوا و تقویت‌کننده‌های مجازی طعام و الگوریتم جدیدی که بازدید بیشتری برای اینفلوئنسرهای عادی به‌ارمغان میاورد میباشد.

نرخ محبوبیت برند زاکربرگ رمز به فلک می کشد، بااین‌حالا فعالان می گویند ناظران مجازی زاکربرگ برای اعمال فیلترهایی که با ماهیت اینستاگرام هم‌خوانی دارااست رفتاری دشوار‌گیرانه از خویش نشان می دهند. همینطور گزارش‌ها نشان می دهند اشخاص نوجوان به‌استدلال وجود گروه‌امکان‌های غیرکاربردی و ارتقاء عشق‌ی پدر و مادر‌شان به اینستاگرام، تخت گاز در حالا شکاف این پلتفرم میباشند. اینستاگرام ورژن‌ی شبیه خدمت Quikpics را راه اندازی می‌‌نماید؛ این خدمت، خدمت معمولی‌ی دوبعدی برای اشتراک‌گذاری عکس میباشد که به‌استدلال رعایت استانداردهای زیبایی‌شناسی مینیمال، بوسیله نسل نو مورداستقبال قرار می گیرد.

منبع
 

ali 101

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2020
نوشته‌ها
122
لایک‌ها
77
هر گونه که میخواد بشه فقط این خز و خیر های ایرانی ازش جمع کنن برن
 

webs

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2010
نوشته‌ها
2,015
لایک‌ها
1,463
محل سکونت
php.ini
اینجا درباره ی اینستاگرام نوشتم، گفتم دیگه تکرار نکنم:

پیشنهاد من به ادمین هایی که با اینستاگرام و خصوصاً فیسبوک کار می کنند، اینه که شما فرض رو بر این بذارید که مطالب رو دارید روی "هوا" بارگذاری می کنید!
 

webs

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2010
نوشته‌ها
2,015
لایک‌ها
1,463
محل سکونت
php.ini
بیاد کلا همه این پیج های ضعیف و جمع کنه.
آخه بحث سر اینه که خود فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ از پایه ضعیف و داغون هستند! همین اپلیکیشن فیسبوک رو ببینید، هفته 3 تا 4 بار آپدیت میده و هیچ تغییری هم نمی کنه! تصاویر ذخیره شده در سرورهای فیسبوک و اینستاگرام مشکل امنیتی دارند / فیسبوک بدون هیچ دلیلی (تاکید می کنم بدون هیچ دلیلی) اکانت رو بلاک می کنه و از کاربر میخواد کارت ملی و پاسپورت و گواهینامه رانندگی و... آپلود کنه (آخه آدم برای یک شبکه اجتماعی برای چی باید کارت ملی و... بفرسته!) / در فیسبوک شماره همراه رو فقط برای یک اکانت میشه استفاده کرد و اگه اکانت رو بلاک کرد باید با خط جدید ثبت نام کرد! (مثلاً در سرویس های خوب گوگل با یک شماره همراه میشه چندین اکانت ساخت) / فیسبوک گاه و بیگاه از اکانت های جدید میخواد که فوری یک عکس سلفی از خودشون بگیرند تا فیسبوک بتونه اون عکس رو با عکس پروفایل کاربر چک کنه که آیا واقعاً واقعاً واقعاً طرف خودشه یا خیر؟!! (بابا بیخیال...) و اگه اکانت فاقد عکس پروفایل باشه، هر عکسی بفرستی، اکانت رو بلاک می کنه و میگه عکس پاسپورت و... بفرست! (فکر کنم داره بانک اطلاعاتی از کارت های احراز هویت تهیه می کنه!) / از واتساپش هم براتون نگم که بهتره! نوشته پاک می کنی، اول اینکه به طرف خبر میده که نوشته پاک شد! بعدش طرف با استفاده از اپلیکیشن "واتساپ جی بی" میتونه نوشته پاک شده رو بخونه! (آخر امنیت و حفظ حریم خصوصی!) حتی اینا اینقدر اطلاعاتشون پایینه که کلی وقت درگیر یکپارچه کردن دایرکت اینستاگرام و مسنجر فیسبوک بودند، آخرش هم نمیدونم عملی شد یا نه! من احساس می کنم، اینا بعد از اینکه "مشهورشون کردند"؛ کل پروژه رو رها کردند و فقط فکر درآمد خودشون هستند و هر چندوقت که کاربرها ازشون میخوان یه امکاناتی بهش اضافه کنند؛ چون خودشون حوصله و وقت ندارند، پروژه رو میدن دست یه شرکت دیگه که براشون انجام بده، اونم در سطح ابتدایی...

حیف پروژه گوگل پلاس که تعطیل شد. کلاً هر چی برنامه و اپلیکیشنی داغون تر باشه ولی تبلیغات براش بشه و حمایت ازش صورت بگیره، محبوب تر میشه.
 

miladbm1373

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2020
نوشته‌ها
100
لایک‌ها
29
نابود کرده زندگیارو همش چالش لایو
همه کارو زندگی درس تحقیق رو ول کردن چسبیدن به این . نمیگم استفاده نکنیم ولی شورشو هم در نیاریم .
 

webs

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2010
نوشته‌ها
2,015
لایک‌ها
1,463
محل سکونت
php.ini
دوستان اینستاگرام بهتره یا سایت؟
سایت + اینستاگرام!

اگر میخواهید کار حرفه ای کنید سایت + یک یا چند شبکه اجتماعی پیشنهاد میشه.

مزیت سایت قابل جستجو بودن در موتورهای جستجو است و یک آرشیو پایدار برای محتوای شماست. شبکه های اجتماعی در گذر زمان ممکنه محبوبیتشون کاهش پیدا کنه و یا حتی تعطیل بشن. پس اگه محتوای شما روی سایت هم باشه، با توجه به داشتن بکآپ آنلاین از محتوا، راحت تر میتونید به شبکه اجتماعی دیگری کوچ کنید و همچنین یوزرهاتون می تونند با جستجوی برند شما در گوگل از شبکه اجتماعی جدیدتون مطلع بشن.
 
بالا