برگزیده های پرشین تولز

وضعیت کار برای برق و قدرت/برق و الکترونیک/برق و مخابرات....؟؟؟

ashena55

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
688
لایک‌ها
2
به نقل از ali jalilvand :
control=zendegi
control=vaghty ke too ye niroogah n ta ghodrat kar mikonan amma age control nabashe 1 microwatt ham bargh tolid nemikonan
control=esbate riaziat be sabke mohandesi
control=...
...
...
...
control=zendegi!

فارسی تایپ کن دوست عزیز

عجب علاقه و تعصبی نسبت به رشته ات داری ؟!
 

leadertime

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2006
نوشته‌ها
479
لایک‌ها
78
به نقل از shockley :
در حال حاضر بعد از قدرت بهترین بازار کار رو ابزار دقیق داره و در مورد الکترونیک هم شما مجبور نیستید طراحی هاتون را با تکنولوژی VLSI به صورت ASIC به مرحله ی اجرا دربیارید، PLD هایی مثل CPLD و FPGA این امکان رو به شما میدن که سیستم طراحی شده رو با کمترین امکانات بر روی چیپ الکترونیکی پیاده سازی کنید. در مورد مخابرات هم با وجود پیشرفت سریع زمینه هایی مثل شبکه هایWAN، سیستم های GSM، کانکشن های Broad Band و زمینه های مرتبط به مهندسی پزشکی و رباتیک مثل پردازش تصویر، این رشته آینده ی خوبی در ایران خواهد داشت.

اون موقع نمیدونستم چیزی به اسم FPGA هم وجود داره. ولی با این وجود باز هم کار با این قطعات دردسر داره. چون نرم افزار های پروگرم کردن این قطعات خیلی گرون هستند و اونایی هم که تو ایران موجودند کرک شده اند و در نتیجه از خیلی از توابع نمیتونند استفاده کنند. PLD هم مفت گرونه. فیدبک رو اصلا نمیشه توش پیاده کرد. CPLD رم هم من نمیدونم. دفعه اولیه که اسمش رو میشنوم. چی هست؟ میشه توضیح بدی؟
 
بالا