برگزیده های پرشین تولز

ویراستاری، ترجمه و دریافت اکسپت از ژورنالهای معتبر(ISI) برای مقالات شما‎‎‎‎

asp.exe.manager

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
41
با سلام و احترام.

گروه مشاهیر دانش با هدف یاری نویسندگان و پژوهشگران جهت انتشار مقالات علمی در نشریات معتبر بین المللی (ISI) و به دلیل وجود موسسات غیر علمی و بی‌تجربه در این زمینه که صرفا به این کار تنها به روشی برای درآمدزایی نگاه می‌کنند، فعالیت خود را آغاز می کند. این گروه جهت بالا بردن کیفیت و ارائه‌ی خدماتی از قبیل ترجمه، ویرایش علمی- فنی و دستوری، انجام مکاتبات مربوط و غیره توانایی خود را در زمینه‌ی اخذ پذیرش و انتشار مقالات با کیفیت علمی در ژورنال‌های معتبر سراسر دنیا اعلام می‌دارد.

شما با عضویت در این گروه و ارتباط با ما می‌توانید خدماتی از قبیل داوری، رفع نقوص جزئی، ویرایش علمی و ساختاری مقاله، ویراستاری محتوا، ترجمه‌ی چکیده مقاله یا تمام آن، اصلاح منابع، اخذ پذیرش از ژورنال‌های مرتبط با موضوع مقاله و انتشار مقاله به صورت الکترونیک و چاپی بهره‌مند شوید.

در مرحله‌ی اول پس از ارتباط با ما، چکیده‌ی مقاله(صفحه ی اول) از شما دریافت می‌گردد. سپس ژورنال‌های مربوط به همراه حداقل و حداکثر زمان لازم برای دریافت پذیرش مقاله‌ی شما، یافت می‌شوند. سپس با توجه به روند و فرمت دریافت مقاله‌ی ژورنال انتخابی، بر روی مقاله‌ی شما ویرایشات لازم صورت می‌گیرد. این ویرایش‌ها صرفا جنبه‌ی ویراست ساختار ظاهری مقاله، تغییر در فونت، چیدمان پاراگراف‌ها و عناوین، مرتب سازی جداول، نظم دادن به دیاگرام‌ها و تصحیح ساختار فرمول نویسی در مقاله و غیره را دارا می‌باشد و در اصل موضوع اثر تغییری ایجاد نخواهد شد.

در مرحله‌ی بعد پس از ارسال مقاله به ژورنال و دریافت برگ پذیرش الکترونیکی مقاله، اطلاع رسانی لازم به شما انجام خواهد شد. پس از صدور فاکتورهای لازم در این مرحله، شما می‌توانید تصمیم بگیرید که مقاله برای انتشار به ژورنال داده شود یا خیر. پس از کسب موافقت‌های لازم از جانب شما، چکیده یا متن کامل مقاله انتشار خواهد یافت.

در مرحله‌ی آخر، در صورت موافقت شما برای انتشار مقاله، لینک انتشار الکترونیکی آن پس از انتشار برای شما ایمیل می‌گردد. همچنین نسخه‌ی چاپی نشریه نیز پس از دریافت هزینه‌های چاپ و پست به ازای هر نسخه، به آدرس دلخواه شما پست می‌گردد.

خدمات گروه مشاهیر دانش بر اساس چند پارامتر قابل ارائه هستند :

ارائه‌ی خدمات به افراد حقیقی از قبیل محققین، دانشجویان و اساتید برای انتشار و چاپ مقاله. این خدمات به تفکیک زیر و با توجه به پارامترهای مورد بررسی به عرض می‌رسند :

1-موضوعات پذیرش مقاله در ژورنال‌های معتبر موجود.

2- گستره‌ی کشورهای موجود برای دریافت پذیرش یا انتشار مقاله.

3- نحوه‌ی انتشار مقاله که به صورت انتشار الکترونیکی یا چاپ کاغذی یا هر دو باشد.

4- قیمت اخذ پذیرش یا پذیرش و انتشار به ازای هر مقاله.

5- مدت زمان اخذ پذیرش یا پذیرش و انتشار به تفکیک به ازای هر مقاله.


ارائه‌ی خدمات به برگزار کنندگان سمینارها و کنفرانس‌های علمی :

1- انتشار مقالات شرکت داده شده در کنفرانس‌ها و سمینارها در ژورنال‌هایی معتبر علمی با موضوع مربوط به سمینار به صورت گروهی و که شامل تخفیف ویژه می‌شود.

2-انتشار کتاب چکیده مقالات کنفرانس در نمایه‌های بین المللی با رعایت استانداردهای انتشار.

3-انتشار ویژه نامه‌ی مجموعه مقالات کنفرانس‌ها و سمینارها با رعایت استانداردهای کمی ‌و کیفی ژورنال مورد نظر.

4-ترجمه‌ی گروهی چکیده یا متن کامل مقالات پذیرفته شده در کنفرانس‌ها و سمینارها که شامل تخفیف ویژه می‌گردد.


ارائه‌ی خدمات به دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشکده‌های سراسر کشور:

1-نمایه‌سازی همايش‌ها و کنفرانس‌ها.

2-کنترل کیفی مقالات از نظر هماهنگی با موضوع ژورنال مورد تقاضا برای اخذ پذیرش یا اخذ پذیرش و انتشار.

3-ویراستاری مقاله.

4-ترجمه‌ی مقاله.

5-طی فرآیندهای دریافت نامه‌ی پذیرش و انتشار.


گروه مشاهیر دانش امیدوار است با افزایش کیفیت این روند، بتواند گامی موثر برای افزایش کیفیت مقالات پژوهشگران، دانشجویان و اساتید گرامی بردارد و با کاهش زمان انتظار این عزیزان، روند اخذ پذیرش و انتشار مقالات را به صورت هر چه سریع تر و ساده تر به انجام برساند.

جهت ارتباط با ما می‌توانید به آدرس [email protected] ایمیل ارسال کنید یا به https://telegram.me/mashaahirdanesh_admin پیام دهید و با عضویت در کانال https://telegram.me/mashaahirdanesh همواره به روز بمانید.
 

فایل های ضمیمه

  • گروه مشاهیر دانش.pdf
    114.3 KB · نمایش ها: 0
بالا