برگزیده های پرشین تولز

vahidz771

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2014
نوشته‌ها
105
لایک‌ها
15
سن
45
اگر شما یکی از کاربران و مخاطبان سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا Wordpress CMS باشید حتما تاکنون متوجه قدرتمند بودن این سیستم حرفه‌ای شده‌اید و می‌دانید توسط این سیستم حرفه‌ای می‌توان اکثر پرتال‌های ممکن در سراسر دنیا را راه اندازی نمود. یکی از دلایل موفقیت بسیار زیاد وردپرس، بروز رسانی هسته وردپرس می‌باشد که در بازه‌های زمانی کوتاه امکاناتی را به آن اضافه می‌نمایند و مشکلات موجود در آن را برطرف می‌کنند. از دیگر دلایل محبوبیت وردپرس می‌توان به وجود هزاران قالب و افزونه در مخزن وردپرس اشاره نمود که بسیاری از کاربران توسط چنین افزونه و قالب‌هایی نیاز خود را برطرف می‌نمایند که در اینصورت دیگر نیازی به کدنویسی اختصاصی پلاگین یا قالب نخواهند داشت و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، در زمان خود نیز صرفه جویی می‌نمایند. وردپرس فارسی نیز ام تیمی است که به صورت اختصاصی بر روی بومی سازی این سیستم مدیریت محتوا کار می‌کنند در آن را کاملا فارسی سازی شده به کاربران ارائه می‌نمایند. یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند، کلماتی است که در هنگام فارسی سازی در هسته وردپرس ترجمه می‌شوند که گاهی برخی از کاربران قصد تغییر آنها را دارند. در این مقاله قصد داریم افزونه‌ای را خدمت شما کاربران وردپرسی معرفی کنیم که توسط آن قادر به ویرایش کلمات ترجمه شده در وردپرس خواهید بود. در ادامه با ما و افزونه Replace Default Words همراه باشید.

9150_replace-default-words.jpg

ویرایش کلمات پیشفرض وردپرس با افزونه Replace Default Words
افزونه Replace Default Words
یک افزونه حرفه‌ای و کاربردی برای وردپرس می‌باشد که توسط آن قادر به ویرایش کلمات ترجمه شده در وردپرس خواهید بود. توسط این افزونه می‌توانید هر کلمه ای را در وردپرس با کلمه جدید تعویض کنید تا مدیران سایت در پیشخوان آنها را با کلمات جدید مشاهده نمایند. این افزونه با تغییر کلمات در دیتابیس چنین عملکردی را از خود نشان می‌دهد.

نحوه استفاده از افزونه Replace Default Words

برای استفاده از افزونه می‌توانید افزونه را نصب و فعال سازی نمایید. پس از نصب در بخش ابزار ها> واژه نگار می‌توانید با وارد کردن کلمه جدید و قبلی آنها را جایگزین نمایید.

برخی از ویژگی های افزونه Replace Default Words برای وردپرس :
  • کاملا منعطف و سازگار با تمامی نسخه های وردپرس
  • عدم تغییر در صورت بروز رسانی وردپرس
  • قابلیت ویرایش کلمات پوسته و افزونه
  • و …
نتیجه گیری: گاهی برخی از کاربان نیاز به تغییر برخی از کلمات پیشفرض در وردپرس دارند که در این مقاله اقدام به معرفی افزونه Replace Default Words نمودیم که توسط آن می‌توانید کلمات خود را جایگزین نمایید.
 
Last edited:
بالا