برگزیده های پرشین تولز

سفر هالیدی

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 مارس 2020
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
3
سن
54
محل سکونت
خیابان بهشتی بعد از سرافراز پلاک 382 ط اول
ویزای دبی بنظر یکی از ساده ترین ویزاهای حال حاضر برای ایرانیان میباشد که نیاز به مدارک خاصی نیز ندارد.تا چند وقت پیش تنها مدارکی که برای ویزا نیاز بود فقط اسکن پاسپورت و یا نهایتا بهمراه یک قطعه عکس بود که مدتیست بنابر تصمیمات چدید در اداره جوازات که صادر کننده ویزای دبی میباشد اسکن شناسنامه و اسکن کارت ملی نیز اضافه گردیده است.
اما همین مدارک ویزای بظاهر ساده بعضا ممکن است مشکلاتی برای سفر شما بوجود بیاورد که البته خوشبختانه این موارد کمتر رخ میدهد.
یکی از این موارد عدم صدور ویزا یا همان ریجکتی یا مرفوضی ویزا میباشد که در اکثر مواقع از طریق امن دبی اتفاق میافتد و دلایل آن معمولا توضیح داده نمیشود ولی اپلیکیشن ویزا نشان دهنده ریجکتی در دسترس میباشد.
--------------------------------------------------------------------------------------------
سفر هالیدی با توجه به تجربه سالها فعالیت در زمینه ویزای دبی در ایران و در دبی آمادگی انجام درخواست ویزای دبی مسافران عزیز را دارا بوده و همچنین پاسخگوی سوالات شما عزیزان میباشد.
این شرکت همچنین خدمات ویزای خود را بصورت آنلاین و شفاف ارائه میدهد و دارای مچوزهای لازم از مراجع ذیصلاح میباشد. میتوانید درخواست ویزای خود را آنلاین انجام دادخه سپس از درگاه امن بانکی پرداخت را انجام داده و باقی کار را بما بسپارید .
در هر مرحله از پروسه ویزا میتوانید به سایت سفر هالیدی مراجعه و مراحل صدور ویزا را ملاحظه فرمائید و نیز پس از صدور ویزا از طریق پیامک مطلع خواهید گردید.
برای ورود لطفا روی کلمه سفر هالیدی کلیک کنید.
ویزای الکترونیک.png
 
بالا