برگزیده های پرشین تولز

ویزا کارت مجازی ۳ ساله قابل شارژو برداشت

trapay.ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 آگوست 2011
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
13
سن
35
محل سکونت
شیراز
خرید ویزا کارت مجازی

آیا شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که نگران ایمن بودن پرداخت های ارزی خود می باشند؟ آیا نیازمند وریفای کردن حساب پی پال خود می باشید؟ و یا جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید در آزمون های بین المللی شرکت کرده و پرداخت های خود را به صورت اینترنتی انجام دهید؟ و یا قصد سفر دارید و تمایل به رزرو بلیط هواپیما و هتل دارید؟ بسیاری از کاربران، ناچارند برای پرداخت های ارزی خود به شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی مراجعه نموده و در ازای واریز ریالی معادل وجوه خود، مبلغی را نیز به عنوان کارمزد بپردازند. افراد زیادی نیز هستند تمایل ندارند اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار دهند. اگر پاسخ شما به سوالات مطرح شده مثبت می باشد، ما به شما عزیزان، خرید ویزا کارت مجازی را پیشنهاد می کنیم.

ویزا کارت مجازی، یکی از انواع کارت های پرداخت ارزی است با این تفاوت که این نوع کارت به صورت فیزیکی صادر نمی شود. ویزا کارت مجازی هم مانند دیگر کارت های اعتباری دارای شماره کارت، تاریخ انقضا و ... می باشد و شما به راحتی می توانید با سرعت و امنیت بالا عملیات پرداختی خود را انجام دهید.

virtual-visa-cards.jpg

انواع ویزا کارت مجازی تراپی


همراهان عزیز! جالب است بدانید که ویژگی منحصر به فردی که به ویزا کارت های مجازی مجموعه تراپی اختصاص دارد این است که، شما می توانید نام کشور مورد نظرتان را برای ثبت بر روی ویزا کارت، به صورت دلخواه انتخاب نمائید. و جالب تر اینکه برای شما امکان انتخاب میزان شارژ اولیه ویزا کارت مجازی نیز وجود دارد و بهتر اینکه امکان صدور ویزا کارت با واحد ارزی پایه : دلار، پوند و یورو نیز وجود دارد .

ویزا کارت سیلور

میزان شارژ اولیه ویزا کارت سیلور 5 دلار می باشد. این ویزا کارت ها به صورت آنی صادر می شوند. سقف برداشت روزانه با استفاده از ویزا کارت سیلور 2500 دلار می باشد. هزینه صدور ویزا کارت سیلور، فقط 75 هزار تومان می باشد. لازم به توضیح است با این ویزا کارت ها امکان دو بار پرداخت روزانه وجود دارد.

همراهان گرامی! در صورتی که مایلید از ویزا کارتی استفاده نمائید که دارای امکانات بیشتر و بهتری باشد، ما به شما ویزا کارت گلد را پیشنهاد می دهیم.


ویزا کارت گلد

virtual-gold-visa-card.jpg
میزان شارژ اولیه ویزا کارت گلد 10 دلار می باشد که صدور ویزا کارت های گلد طی 4 روز انجام می شوند. سقف برداشت روزانه با استفاده از این ویزا کارت ها 20000 دلار می باشد. هزینه صدور ویزا کارت گلد، مبلغ 148 هزار تومان می باشد. با ویزا کارت گولد امکان پرداخت نا محدود روزانه وجود دارد.


دوستان عزیز! یکی از امکانات ویژه ویزا کارت های تراپی این است که، اگر مایل باشید که ویزا کارت سیلور خود را به ویزا کارت گلد تغییر دهید تنها با پرداخت هزینه اندک ما به تفاوت آن، این کار توسط تیم ما انجام خواهد شد.

term-of-use-visa-card.jpg

شما کاربران عزیز به راحتی می توانید از طریق لینک ثبت سفارش خرید ویزا کارت مجازی در منوی خدمات، به آدرس trapay.ir ، درخواست سفارش ویزا کارت خود را به ما اعلام نمائید. به محض اینکه سفارش شما ثبت شود و هزینه آن واریز گردد، شما قادر خواهید بود که ویزا کارت خود را از طریق ایمیلتان مشاهده نمائید. همچنین امکان مشاهده ویزا کارت در پنل کاربری سایت نیز وجود دارد.

عزیزان همراه! ویزا کارت های صادر شده تا سه سال معتبر می باشند و بر خلاف سایر ویزا کارت های موجود، تیم تراپی، امکان تمدید کارت های مجازی را برای کاربران فراهم کرده است.

جالب است بدانید که، افرادی به ما مراجعه نموده اند که ویزا کارت در اختیار داشته اند اما قادر نبوده اند که توسط ویزا کارت خود، حساب پی پال خود را وریفای نمایند. ما ویزا کارت های مجازی تراپی را با امکان وریفای کردن انواع حساب های ارزی شما، برایتان فراهم کرده ایم.


تیم تراپی از حسن انتخاب شما عزیزان و سروران ارجمند، کمال تشکر را دارد.

راه های ارتباطی با ما:
www.trapay.ir

09177879986
07132361287

تلگرام: https://telegram.me/trapay_support
 
Last edited:
بالا