برگزیده های پرشین تولز

ویندوز ۱۰ موبایل احتمالا تا مهر ماه امسال رونمایی می شود

AmirK2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2011
نوشته‌ها
77
لایک‌ها
20

حدود یک هفته ی قبل بود که مایکروسافت تاریخ رسمی عرضه ی ویندوز ۱۰ دسکتاپ را اعلام کرد، اما هنوز زمان مشخصی برای رونمایی از ویندوز ۱۰ موبایل اعلام نشده است. حال امروز سایت Neowin توانسته به اطلاعاتی دست پیدا کند که زمان تقریبی و احتمالی ویندوز ۱۰ موبایل را می توان از آن استخراج کرد.


این وب سایت توانسته به تصاویری از اطلاعات ویندوز ۱۰ که برای سازندگان قطعات و شرکت های سازنده ی گوشی های موبایل منتشر شده است دسترسی پیدا کند که در آن اطلاعاتی مهم به بیرون درز کرده است.


بر طبق این تصویر، ویرایش موبایل ویندوز ۱۰ که شامل گوشی و تبلت های زیر ۸ اینچ می شود، در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۵ که همان شهریور-مهر امسال می شود منتشر خواهد شد. سایت Neowin به این نکته نیز اشاره کرده که منبع آن ها، خیلی در مورد تاریخ این رونمایی مطمئن نیست و تاریخ رونمایی می تواند حتی ماه های آبان و آذر نیز باشد.

هر چند هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است، با این حال با این شایعات زمان تقریبی و بازه ی زمانی عرضه ی ویندوز ۱۰ موبایل مشخص می شود که همزمان با رونمایی از دو گوشی پرچمدار مایکروسافت که مایکروسافت سیتی من و تاکمن نام دارند، خواهد شد.

این فاصله ی چند ماهه بین رونمایی از ویندوز ۱۰ دسکتاپ و ویندوز ۱۰ گوشی، به مایکروسافت این فرصت را خواهد داد سیستم عامل گوشی خود را بهینه تر کند و حتی برنامه های یونیورسال بیش تری را در زمان رونمایی از این سیستم عامل معرفی کند. همچنین این زمان فرصت خوبی برای پولیش کردن و آماده کردن محیط نهایی ویندوز ۱۰ گوشی است، چراکه همانطور که همه می دانند، کار ویندوز ۱۰ موبایل، خیلی دیر تر از ویندوز ۱۰ دسکتاپ شروع شد.

همچنین ویندوز اینسایدر ها نیز احتمالا قادر خواهند بود تا قبل از رونمایی از ویندوز ۱۰ نهایی، نسخه ی آزمایشی که مایکروسافت برای اپراتور ها ارسال می کند را آزمایش کنند. بنابراین این امید وجود خواهد داشت که ویندوز اینسایدر ها خیلی از زودتر از دیگران، بتوانند نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ را امتحان کنند.

منبع: وینفون
 
بالا